טרה בחדשות - עמוד 11

סוכן חדשות
 
דפנה כפיר הראל
דפנה כפיר-הראל
דיאטת קוטג'
תנובה, טרה או שטראוס - מעניין לראות מי תהיה הראשונה שתכריז על הורדת מחירים
קוטג' הוא לא דלק (אף שהוא עולה כמו דלק). הוא לא באמת מצרך חיוני, ואפשר לחיות בלעדיו. אבל זה בדיוק מה שהופך את החרם על הקוטג' לחרם ...המשך
  
 
תנובה - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.5 מיליון שקל
ארץ זבת חלב: חג השבועות יוצר סערה פרסומית סביב מוצרי החלב ומזניק את תנובה לראש טבלת המותגים המושקעים ■ טרה במקום הרביעי עם השקעה של כ-871 אלף שקל
  
 
אלי ציפורי / איור: גיל ג'יבלי
אלי ציפורי
קרטל בשביל החלב
תנובה, שטראוס וטרה מעלות מחירים באופן מופרז ובסמיכות זמנים שדורשת בדיקה
1. חג השבועות הוא עיתוי מצוין לבחון את שוק החלב שמגלגל כ-9 מיליארד שקל בשנה. הוא גם עיתוי מצוין לבדוק אם מצבו של הצרכן בשוק החלב ה...המשך
  
 
פעם שנייה ברציפות: הפרסומת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: היעדרות שטראוס מהמסך בולטת על רקע הקמפיינים של המתחרים לשבועות
  
 
פסק זמן - הפרסומת האהובה השבוע; דני של שטראוס - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפסק זמן של עלית מבוססת על קמפיין עבר שקיבל טוויסט עדכני
  
 
ההסתערות על שבועות: 1,000 דיילים ותקציב של מיליוני שקלים
תנובה, שטראוס, טרה ומחלבות גד נערכות לשבועות ■ סמנכ"לית שיווק תשלובת החלב בתנובה: "בשבועות, בגלל שזהו בחג חלב, לצרכן יש רצון ונכונות גבוהה להתנסות במוצרים חדשים"
  
 
שטוזים מוקצף של תנובה פגע בדניאלה של שטראוס
חלב וי חיזק את תנובה בקטגוריית החלב המועשר, אך נשנושי קוטג' גרמו לקניבליזציה במכירות ■ על השקת נשנושי קוטג' ושטוזים מוקצף מעיבה העובדה שהמוצרים לא נכנסו לרבוע כחול
  
 
מנכ"ל טמפו לשעבר רפי בהרב עובר לקוקה-קולה ישראל
בהרב מונה לסגן נשיא שיווק קונצרני בקוקה-קולה ישראל ■ הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, מונה למנכ"ל קרלסברג ישראל ‏
  
 
אבי זיתן
אבי זיתן
מהפכת החלב
כיצד נפטרה טרה מדימוי המחלבה המיושנת והפכה למתחרה בולטת בתנובה ושטראוס?
בתקופה האחרונה הבחנתי במהפך במקרר שלי. לאט-לאט הוא נצבע בכתמים של שחור ולבן. התופעה הזו החלה לפני כשנה, כשהמקררים בסופרמרקט עברו ש...המשך
  
 
שוק החלב 2010: טרה התחזקה, תנובה נחלשה ושטראוס יציבה
בטרה ושטראוס טוענים כי המיתוג מחדש של תנובה נכשל, בתנובה אומרים כי טרה לא עמדה ביעדים, ובשטראוס מאמינים כי המיתוג מחדש של דנונה הצליח למרות הירידה במכירות
  
 
2010: מוו לא פגע במילקי; שטוזים פגע בגמדים
השקת מעדן מוו של טרה לא פגעה במכירות מילקי של שטראוס, שנסקו לשיא חדש ■ תנובה מחזקת את כוחה בקטגוריית המעדנים עם קרלו ושטוזים ■ גמדים ודניאלה של שטראוס ירדו
  
 
תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
  
 
אחרי הקרב עם "גמדים": תנובה תתחרה גם ב"דניאלה"
תנובה, שרוצה לנגוס במותג המעדנים השני בגודלו בשוק אחרי מילקי של שטראוס, צפויה להשקיע 5 מיליון שקל בהשקת "יופלה שטוזים מוקצף"
  
 
תנובה וטרה במאבק על אספקת החלב לרשתות בתי-הקפה
הקרבות השיווקיים זולגים ממדפי רשתות השיווק אל בתי-הקפה: יצרניות החלב מחזרות אחרי הרשתות, במטרה להשיג שוק שמגלגל יותר מ-300 מיליון שקל בשנה
  
 
טרה אוספת מהמדפים משקה יוגורט דיאט תות 0% שומן
זאת לאחר שהתברר כי המוצר מכיל 1.5% שומן וכן סוכר, בניגוד למוצהר על גבי התווית ■ מדובר בסדרת ייצור בודדת שתאריך התפוגה שלה הוא 12.12.10
  
 
סקר הפרסומות: טרה - הכי זכורה השבוע; דיסקונט - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למעדן "מוו" של טרה טיפסה גבוה בשבוע הראשון שלה, אך שיעורי הזכירה שלה נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 229 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 15

צרו איתנו קשר *5988