טרה בחדשות - עמוד 12

סוכן חדשות
 
סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
  
 
תנובה איבדה מתחילת השנה 41 מיליון שקל במכירות לצרכן
לפי נתוני סטורנקסט המתייחסים לשוק המבורקד, טרה ממשיכה להתחזק על חשבון תנובה - וב-8 החודשים הראשונים של השנה גדלה ב-83 מיליון שקל במכירות ■ תנובה: "הנתונים שגויים"
  
 
נוגס במילקי? מוו של טרה כובש 13% מקטגוריית מעדני הקצפת
מדובר בנתח כספי שחצה את רף הציפיות של טרה ■ לעת עתה ובשל הגידול במכירות הקטגוריה, הפגיעה במילקי באה לידי ביטוי באיבוד נתח כספי בקטגוריה ולא באיבוד מכירות
  
 
בכירים בענף: "לא יהיה מחסור בחלב, בטח שלא עד סוכות"
במחלבות הגדולות מודים היום כי ייצור החלב בימים שלפני ראש השנה גרם למחסור בשוק בחלב ניגר ערב החג ■ בכיר בענף החלב: "כל המחלבות חזרו לייצר בתפוקה מלאה"
  
 
תנובה, שטראוס וטרה יתנו לרמי לוי הנחות בסניף החדש בירושלים
יעניקו ללוי הנחה ממוצעת של 12% לחצי שנה ו-6% לחצי שנה נוספת ■ לוי בתמורה יפרסם את החברות בסניף ■ ישקיע בסניף 3 מיליון דולר, והמכירות יעמדו על 240-300 מיליון שקל בשנה
  
 
טרה מוחקת את מותג מעדני החלב "GOOD"
משיקה במקביל את המותג "מוו" שיתחרה במילקי של שטראוס ■ מנכ"ל טרה: "לא ננגוס במילקי. הקטגוריה תגדל"
  
 
מחצית 2010: אסם וקוקה-קולה עלו; תנובה ושטראוס ירדו
כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל
  
 
שיא לטרה במאי: מחזיקה ב-9.9% משוק החלב
הגידול המתמשך בנתח השוק של טרה בא בעיקר על חשבון נתח השוק של תנובה ■ בכירים בשוק: הגידול של טרה נובע ממבצעי מחיר אגרסיביים שמשמעותם הפסדים של מיליוני שקלים
  
 
דואר ישראל - הפרסומת האהובה ביותר בשבוע; טרה - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT היא המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם 2.3 מיליון דולר
  
 
המלחמה של טרה עבדה: תנובה נפגעת בקטגוריות הליבה
ב-4 החודשים הראשונים השנה תנובה מאבדת נתחי שוק גם בגבינה לבנה, בקוטג' ובחלב, לטובת שטראוס וטרה
  
 
אפקט שבועות: טרה - הפרסומת האהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הקרב על שבועות מציב בראש הדירוג את דוד וגוליית של ענף החלב ■ הבתים הקריאטיביים של תנובה עדיין הזכורים ביותר, אבל מנשה נוי והשיר "ארץ זבת חלב וחלב" של טרה הם האהובים ביותר
  
 
הקרב על שוק החלב: תנובה וטרה התחזקו, שטראוס נחלשה
מעולם לא היתה עדנה כזו לצרכנים בשוק החלב: מבצעים, מבצעים ועוד פעם מבצעי מחיר אגרסיביים, עשרות מיליוני שקלים לפרסום ומתחרה קטן אחד (טרה) שגרם לסחרור חסר תקדים ■ מי ימצמץ ראשון?
  
 
הפרסומת לתנובה - הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: לקראת חג השבועות, הפרסומות של תנובה וטרה הגיעו למקום הראשון והשני בדירוג האהובות
  
 
טרה מייקרת את מוצרי החלב בשיעור של עד 9%
מצטרפת לעליות מחירים של מוצרי חברות אחרות בתחום ■ בין המוצרים שיתייקרו - גבינה צהובה, קוטג', מעדני טום וג'רי, יוגורט מולר ועוד
  
 
סידור מדף חדש: תנובה תקבל עדיפות על מדפי רבוע כחול
זאת עקב הסכם בין תנובה לרבוע כחול, לפיו מדפי החלב יסודרו לפי ספקים ולא לפי קטגוריות ■ בחצי מהסניפים תהיה תנובה הספק הראשון על המקרר בכיוון תנועת הצרכן, ובחצי השני תהיה זו שטראוס ■ טרה צפויה להיפגע
  
 
הקרב על החלב: תוספת חינם לאריזות, מתנות ואסטרטגיית מחיר
תנובה, שטראוס וטרה חושפות את האסטרטגיה שלהן לקראת שבועות ■ בתקופת החג מכר מוצרי החלב רושם עלייה כוללת של קרוב ל-50%
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 229 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 15

צרו איתנו קשר *5988