טרה בחדשות - עמוד 13

סוכן חדשות
 
תקציב הפרסום של טרה עובר מ-JWT ליהושע TBWA
בכך למעשה מרכזת החברה המרכזית למשקאות קלים את כל תקציב המחלבות שלה במשרד פרסום אחד ■ תקציב הפרסום של טרה עמד ב-2009 על כ-16.6 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
תנובה ממשיכה גם במארס לאבד נתחי שוק לטובת המתחרים
סטורנקסט: למרות המבצעים, תנובה מאבדת נתחי שוק לטובת שטראוס ■ טרה שומרת על נתחי השוק שכבשה
  
 
מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה: "אנחנו בהתקפה"
מחריפה התחרות בשוק החלב: תשלובת החלב של תנובה גיבשה תוכנית אסטרטגית חדשה על מנת להחזיר לעצמה את נתחי השוק שאיבדה ■ מעמיקה את המבצעים ברשתות השיווק
  
 
יובל זעירא, שותף מנהל בחברת ערך מוחלט
יובל זעירא
מה שהכי בטוח הוא הכי מפחיד
מישהו האמין שמשהו יאיים אי-פעם על 'ידיעות'? עכשיו נשמו עמוק וחשבו על שוק החלב והסלולר
כאשר משקיעים ואנליסטים מנתחים ענף מסוים הם בדרך-כלל מביטים לאחור, בוחנים כיצד נראה מבנה הענף בשנים הנוכחיות, מה רמת התחרותיות בו ו...המשך
  
 
ניגודי אינטרסים? טרה מספקת חלב לעסקיה של שטראוס
טרה מספקת גם גבינות ומוצרים נוספים לשתי הרשתות של שטראוס - עלית קופי ומקס ברנר ■ מדובר במכירות מוצרים בהיקף של מיליוני שקלים בשנה
  
 
תנובה ושטראוס חתמו הסכם עם שופרסל לגבי עמלת הסדרנות
ישלמו עמלה שעומדת על פחות מ-3% מהמחזור ■ סדרנות מוצרי החלב של תנובה לא תעבור בשלב זה לשופרסל
  
 
שטראוס ראש בראש מול תנובה: משיקה חלב ניגר תחת המותג יטבתה
תשווק תחת המותג גם שקיות חלב מועשר ששווקו עד כה בקרטון ובכד 2 ליטר ■ המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של כמיליון דולר
  
 
תוצאות הקרב בשוק החלב: טרה גדלה על חשבון תנובה ושטראוס
המבצעים האגרסיביים הביאו לגידול בנתח השוק של טרה, שפגעה בתנובה בקטגוריות הליבה: חלב, גבינות לבנות וקוטג' ■ טרה נערכת לקרב ענקים בקטגוריית המעדנים מול שטראוס ובקטגוריית הגבינות הצהובות מול תנובה
  
 
שוק החלב גועש: תנובה, שטראוס וטרה מוזילות מוצרים עד 50%
שוק החלב לא צומח, והקרב על המכירות ונתחי השוק הולך ומחריף ■ עשרות מוצרים של כל החברות הגדולות נמכרים במבצע - חלקם במחירי הפסד ■ בכיר בענף: "אני לא מכיר תופעה כזאת בהיסטוריה של החלב"
  
 
המניה של הערב: מיזוג בשוק הדשנים הקפיץ את טרה ב-22%
מניית טרה שהסכימה להירכש בתמורה ל-4.1 מיליארד דולר במזומן על ידי יצרנית הכימיקליים הנורבגית YARA מזנקת במחזור חריג של כ-69 מיליון מניות
  
 
פשרה בייצוגית: טרה תוזיל את משקה YOU למשך חודש וחצי
זאת בשל הטעיית צרכנים בנוגע למרכיב האומגה 3 במוצר במהלך פסח 2007 ■ שווי ההטבה: כ-200 אלף שקל
  
 
HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2 מיליון שקל
עוד לפני שהספקנו להיפרד מהקמפיין של HOT לממיר המקליט MAGIC, מעלה החברה לאוויר את הפרסומת השנייה מתוך טרילוגיית "הבורר" - והפעם ל-VOD
  
 
לקוחות מתלוננים: קיים מחסור בחלב עזים של משק צוריאל
בשירות הלקוחות של החברה נאמר לפונים כי מדובר במחסור זמני ועונתי וכי החלב ישוב למדפים בתחילת פברואר
  
 
שופרסל בודקת מול טרה אפשרות לייצור מותג פרטי בתחום החלב
עם זאת מדובר בהתעניינות כללית, ולפי שעה אין בשופרסל תוכנית מעשית לכניסה לשוק החלב עם מותג פרטי
  
 
שטראוס החליטה להוריד את הלבן מהמדפים
זאת מכיוון שההשקה בינואר השנה לא הביאה לשיפור משמעותי בנתח הכספי של שטראוס בקטגוריה
  
 
אחרי שנה וחצי: טרה הורידה את "מולר לייט" מהמדפים
כישלונה של סדרת "מולר לייט" מפתיע במיוחד לאור העובדה שהסדרה מובילה את הקטגוריה באנגליה ■ בטרה שוקדים כעת על פיתוח מוצרים חדשים בקטגוריית הדיאט
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 229 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 15

צרו איתנו קשר *5988