טרה בחדשות - עמוד 14

סוכן חדשות
 
התמ"ת יעניק תמיכה של 103 מיליון שקל לשם העתקת מחלבת טרה מת"א לפארק התעשייה שבנתיבות
מדובר במענק של 20% מתוך סך השקעה של 515 מיליון שקל שתבצע טרה ■ מנהל מרכז ההשקעות בתמ"ת, חזי צאיג: "ההשקעה תביא להעסקת 500 עובדים במישרין ו-1,500 עובדים באופן עקיף"
  
 
אחרי החגים יתייקר הכל? יצרני המזון נערכים להעלאות מחירים
חלק מהיצרנים מבקשים לנצל את אווירת היציאה מהמיתון ■ תנובה וטרה כבר העלו מחירים ■ מנכ"ל חברת מזון: "יצרנים ימצאו צידוק בעלייה במחירי הסחורות כדי להעלות מחירים וגם כדי לגשר על הפערים במכירות"
  
 
חצי חינם התעניינה ברכישת מחלבות רמת-הגולן - ונסוגה
גורמים בשוק המזון טוענים כי תנובה מבקשת לבצע עסקה עם גורם שיסייע לה לשמור על הסטטוס-קוו הקיים בשוק: היקף מכר קטן של חלב עמיד
  
 
סיכום המחצית הראשונה של 2009: תנובה, שטראוס, אסם וקוקה-קולה יורדות
נטו, סנו וחוגלה-קימבלי עולות ■ בשוק מוצרי הצריכה השוטפת הספקים המובילים במזון יורדים, והספקים המובילים בנון-פוד עולים
  
 
פבוס גייסה מיליון דולר ומינתה למנכ"ל את ירון טל
הגיוס נעשה מקרן גליליאה, והוא חלק מסבב של 3 מיליון דולר ■ ירון טל היה נשיא ומנכ"ל טופספין מדיקל אינק וגליל מדיקל, וקודם לכן סמנכ"ל הכספים והמנהל בפועל של זרוע ההשקעות של אלרון ודסק"ש
  
 
טרה תמתג עגלות קפה של "קופי טיים" וכוסות חד-פעמיות של רשת "קפה קפה"
המוצרים ימותגו בנראות החדשה של המחלבה שהושקה לאחרונה תחת הסיסמה: "הכל מתחיל בחלב מצוין"
  
 
מסימני המיתון: תנובה מתחזקת, אבל שוק החלב רשם צמיחה מועטה ברבעון
שיעור הצמיחה הכספית ברבעון הראשון של 2009 מעיד על גידול אפסי מבחינה כמותית במכירות, וזאת לאור עליות המחיר שחלו בשנה החולפת ; שטראוס נחלשת, ואילו מולר מחזק את טרה
  
 
אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-706 אלף דולר
אורנג' הוביל בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-135 אלף דולר ; שבוע לפני פסח - סופר-פארם, שופרסל דיל והום סנטר נותנות "פוש" אחרון ומגדילות את ההשקעה בפרסום
  
 
טרה משיקה מחדש את המותג משק צוריאל
תשקיע במהלך 2 מיליון שקל ; המשנה למנכ"ל טרה, הראל חייקין: "אנו מקווים לרשום בעקבות המהלך צמיחה דו-ספרתית במכירות"
  
 
דירוג המותגים השנתי - שוק החלב: תנובה מגדילה את הפער מול המתחרים
תנובה פופולרית גם בקרב הנוער, ושאר החברות יצטרכו לעבוד קשה כדי למוסס את ההגמוניה שלה בקרב הצעירים ; גם המותגים שטראוס, יטבתה וטרה מתחזקים לעומת 2007
  
 
יוגורט טרה חוזר למדפים; מנכ"ל טרה: "הגובה של מולר הוא היעד, לא הפשטות של טרה"
אחרי ההצלחה השיווקית של מולר, טרה משיקה את מותג הבית החדש בהשקעה של 6 מיליון שקל ונערכת לקרב עם תנובה ושטראוס בדרך להשבת נתחי השוק שאיבדה בחלק מהקטגוריות ; המנכ"ל: "אנחנו כאן לטווח הארוך"
  
 
לא רק מולר: טרה מתכננת להשיק מחדש את מותג הבית "טרה"
בשנה שבה חברת טרה רשמה הצלחה עם החדרת המותג הבינלאומי מולר, היא שילמה על כך מחיר כבד ביתר הקטגוריות בשוק החלב ; הערכות בענף: המותג מולר הפסדי ; טרה בתגובה: "התגובות למותג מולר ולמוצרים בשוק הם מעבר לציפיות"
  
 
נמחקה תביעה ייצוגית נגד שטראוס, תנובה וטרה בטענה להסדר כובל בשוק החלב העמיד
החברות הכחישו את קיומו של ההסדר וטענו כי המחירים שגבו היו הוגנים וסבירים ; בדיון המקדמי ציינה השופטת כי אין בסיס לכאורי לתביעה, וכי גם אם קיימת עילת תביעה - אין לכאורה בסיס לנזק
  
 
סיכום 2008 בשוק מוצרי הצריכה: תנובה, חוגלה וסנו עולות; שטראוס, קוקה-קולה ואסם יורדות
שוק המזון והמשקאות המבורקד רשם ב-2008 צמיחה כספית של 14.4% ; תנובה הובילה את הצמיחה בשוק, כמו גם בשוק החלב - ואילו שטראוס איבדה נתחי שוק בשני השווקים ; בשוק הנון-פוד נרשמה צמיחה מינורית בלבד
  
 
בדיקת "גלובס": שירות הלקוחות של חברות המזון אדיב, מקצועי ומהיר - וגם הפיצוי נדיב
בדיקה בשירות הלקוחות של 10 מחברות המזון הגדולות מפתיעה לטובה: הנציגים אדיבים, הבירור מהיר ומקצועי והפיצוי נדיב ; חבל רק שלא כולן מאפשרות פנייה לשירות הלקוחות דרך אתר האינטרנט שלהן
  
 
שוק החלב: תנובה שולטת בקטגוריות הבסיס, שטראוס מובילה ביוגורטים
שוק החלב בישראל רשם מתחילת השנה צמיחה מרשימה של יותר מ-16%, אך זו נובעת לא מעלייה בצריכה אלא כתוצאה מהתייקרות המוצרים ; טרה, שהשקיעה את כל מרצה במותג מולר, יורדת בקטגוריות האחרות
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 229 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 15

צרו איתנו קשר *5988