יגאל שמיר

פרסומאי, שותף ומנהל קריאייטיב במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב

כתבות אחרונות

 
קמפיין השקת קו הרכבת התחתית החדש של קופנהגן. "למרבה המזל תוכל להמשיך בדרכך" / צילום: מתוך יוטיוב

אקספרסו כפול: שתי הפרסומות הכנות של הדנים למטרו החדש

השקת אחד ממיזמי הבנייה הגדולים והמרתקים ביבשת, קו הרכבת התחתית החדש של קופנהגן, זכה לקמפיין בעל שני סרטונים יוצאי דופן • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש 

יגאל שמיר 15.07.2020
 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ

קקטוס הזהב מחכה לפובליסיס: התחרות תידחה לספטמבר

בימים אלה מגבש איגוד חברות הפרסום את ועדת הקקטוס, שאמורה לעבור מחדש על התקנון ולבחון אם נדרשים שינויים ■ בשלב זה מסתמן כי יגאל שמיר , ששימש בשנים האחרונות כיו"ר הוועדה, אינו מעוניין להמשיך ■ לאחרונה נעשתה פנייה ליורם לוי, אך הוא עדיין לא החליט

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2018
יוזנט רביד / צילום: איל יצהר

מנכ"לית יהושע TBWA: "מרגישה לא נוח עם קמפיין שולה זקן"

עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית משרד הפרסום שיצר את הקמפיין לרשת אורבן בכיכובה של זקן, הכתה על חטא במסגרת פאנל בוועידת ישראל לעסקים, שעסק בין היתר באחריות החברתית שיש למשרדי פרסום ולמפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2015
יגאל שמיר / צילום: שלומי יוסף

הפרסומאי יגאל שמיר בתובנות על צניעות ומגבלות הכוח

בקרוב יתנוסס שמו על דלת אחד ממשרדי הפרסום המובילים בישראל, שייקרא מאותו רגע "גליקמן-שמיר-סמסונוב" ■ בריאיון לרגל השדרוג הוא מונה את השיעורים שלימדה אותו התעשייה ואיך "כשמציעים לך 50% - כנראה שזה 50% מכמעט כלום"

ענת ביין-לובוביץ' 23.08.2015
קמפיין דיסקונט/ צילום:יחצ

פרסום אותנטי: בכירים בענף מסבירים איך עושים את זה נכון

מפרסמים רבים רוצים להיות אותנטיים ואמיתיים, אבל רק מעטים מצליחים באמת להעביר את התחושה הזאת לצרכנים ■ פרסומאים בכיריחם מסבירים איך לייצר דיאלוג אותנטי ולא מתיימר עם הצרכן החדש

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2015
גיל סמסונוב חנן גליקמן ויגאל שמיר/ צילום: אופיר אייב
גיל סמסונוב | לפני כולם

פובליסיס רוכשת 51% מפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב

הסוכנות העולמית רוכשת את מלוא החזקותיו של דני נטלר וכן חלק מהחזקות השותפים, שיישארו פעילים לפחות עוד 5 שנים ■ שם המשרד ישתנה לגליקמן-שמיר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2015
קמפיין חברתי בפסטיבל קאן/ צילום: יחצ

פסטיבל הפרסום בקאן: מבט מחדר השופטים

פסטיבל הפרסום בקאן מתקרב ■ יגאל שמיר, שופט בתחרות, מתאר איך אפשר למצוא נקודות אור מבין 40 אלף עבודות

יגאל שמיר 22.06.2015
יוסי לובטון / צילום: תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

"לדור הצעיר יש חיישן בולשיט. כשמוכרים לו סיפור, החיישן נדלק"

שיווק מסורתי, קד"מ, פרסומות בפריים-טיים: כל האלמנטים האלה עוברים מהפך אמיתי ■ האם הדיגיטל הוא עדיין חלק נפרד או שהוא כבר מוטמע לחלוטין בתוך עולם השיווק, ומה חלקו של הסיפור בהצלחת המותג? ■ דיון בוועידת MAD

מיכל רז-חיימוביץ' 20.07.2014

"אנו מנהלים את האגו שלנו יותר טוב מהמקובל בענף"

משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב זינק במחצית השנה האחרונה היישר אל החמישייה הראשונה של משרדי הפרסום בישראל ■ בראיון ל"גלובס" מסמן יגאל שמיר, שותף ומנהל הקראייטיב הראשי במשרד, את מקורות ההצלחה

ענת ביין-לובוביץ' 25.07.2013

אילו קמפיינים ישראליים הותירו חותם על בכירי ענף הפרסום?

כולם יודעים לזמזם "איזה זיפ שותים היום", גדלו על "עוגת עלית את אפית" וזוכרים את הגרסה הראשונה של "הקרב על המילקי" ■ אבל אילו קמפיינים ישראליים הותירו חותם על הבכירים בענף הפרסום? ■ "גלובס" מציג: בחירת הפרסומאים

ענת ביין-לובוביץ' 18.04.2013

יורם לוי: "הקקטוס איבד רלוונטיות כי הוצאנו החוצה את המפרסמים"

לוי אמר את הדברים במסגרת במפגש מיוחד של ענף הקריאייטיב שנערך אמש

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2013

"הקלות שבה מחליטים לעצור קמפיין לא תעלה על הדעת"

המחאה החברתית חשפה בפני הצרכנים את הכוח שבקולקטיב ■ כיצד צריכים הפרסומאים לפעול בימים שבהם כל קמפיין עלול לעלות על המוקד?

ענת ביין-לובוביץ' 28.12.2012

הצחוק טוב למותג? "פרסומת הומוריסטית זה צל"ש או טר"ש"

מצד אחד, פרזנטור מוכר ותסריט משעשע יוצרים זכירות ואהדה לפרסומת ■ מצד שני, הצרכן זוכר את הבדיחה אבל לא תמיד יודע על מה בכלל המפרסם מדבר ■ אנשי הקריאייטיב מנסים לפצח מתי הומור בפרסום הוא אפקטיבי - ומתי לא

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2012

מגמה: השימוש בפרילנסרים בענף הפרסום הולך ותופס תאוצה

נכנס מכרז חשוב? הבריף בלתי פציח? הלקוח תובעני? שכירת פרילנסרים לפרויקטים נקודתיים הפכה בשנים האחרונות למקובלת ■ האם המיתון יעצור את זה?

ענת ביין-לובוביץ' 27.08.2012

"בוקי נאה יכול לקבל היום כ-150 אלף שקל על קמפיין"

כל המתמודדים ב"הישרדות VIP" לקחו בחשבון את הדחיפה לקריירה בעקבות התוכנית ■ ואכן, סקר שערך ערוץ 10 מראה את העלייה החדה במודעות לסלבס שנמצאים על האי ■ "ההכנסה של סלבס אחרי ריאליטי עולה ב-50%-30%"

לי-אור אברבך 30.05.2012

מתי מותר למנהל לשקר ומהם השקרים הנפוצים ביותר?

שלא לציטוט מנהלים בכירים מודים שרק מנהל לא-חכם יימנע משימוש בשקר ככלי לניהול עובדים ■ "איך כל זה מתיישב עם מינוח "מנהיגות אותנטית" שמככב כיום בספרות הניהול?

ענת כהן 13.07.2011

   12   

   נמצאו 26 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988