יהושע TBWA

משרד פרסום ישראלי בבעלות רמי יהושע

כתבות אחרונות

 
יוסי ואסה מככב בקמפיין החדש של רכבת ישראל ומשרד התחבורה / צילום: מתוך הפרסומת של רכבת ישראל

עולים על הפסים: תקציב פרסום רכבת ישראל, בהיקף של 3-5 מיליון שקל, ייצא בקרוב למכרז

בשונה משנים קודמות, הליך המכרז צפוי להתמקד בפרזנטציות משרד ובהצעות מסחריות, מבלי לכלול מצגות קריאטיב ואסטרטגיה

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2021
רונית שגב, Bsc, MA מפתחת פתרונות לעור/ צילום: באדיבות מנכלית ביופור קוסמטיקה

תקציב הפרסום של מותג הקוסמטיקה ביופור יטופל ביהושע TBWA

היקף התקציב עומד על כ-5 מיליון שקל, שיופנו גם לפרסום מסורתי וגם לפרסום דיגיטל ופרפורמנס

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2021
יעקב הלפרין /    צילום:  יהונתן הלפרין

משרד הפרסום יהושע tbwa יטפל בתקציב הדיגיטל של אופטיקה הלפרין

מדובר בחלק ממהלך כולל של בניית מערך השיווק והדיגיטל של הרשת, עם דגש על זירות התוכן • ההתקשרות עם משרד הפרסום נובעת מהחלטה לבצע קפיצת מדרגה, ולבסס פלטפורמות שמאפשרות מערכת יחסים עמוקה ורחבה יותר מול הלקוחות

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2020
רמי יהושע / צילום: איל יצהר
ענף הפרסום | בלעדי

רמי יהושע במו"מ לרכישת משרד הפרסום M&C Saatchi

ל"גלובס" נודע כי בימים האחרונים עזבו אנשי M&C Saatchi את המשרדים שלהם, ועברו לשבת במשרדי יהושע TBWA • בשלב זה לא ברור באיזה פורמט יפעל המשרד החדש אם הרכישה תצא לפועל

ענת ביין-לובוביץ' 07.07.2020
מוצרי טרה / צילום: רויטרס

הזיזו את הגבינה: גליקמן יטפל בתקציב טרה

בחברה המרכזית למשקאות הוחלט על צמצום מערך הפרסום משלושה משרדים לשניים • תקציב המותג נביעות יועבר לבאומן בר ריבנאי, ואילו תקציב טרה יועבר מיהושע TBWA לגליקמן שמיר סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2020
בן מוסקל, יגאל ברקת / צילומים: איל יצהר, שלומי יוסף

יהושע ובאומן זכו במכרז על תקציב הפרסום של עיריית ירושלים

למרות הביקורת הנוקבת על תנאי המכרז, לפחות חמישה משרדי פרסום התמודדו על התקציב שעומד על 8-12 מיליון שקל

18.02.2020
רמי יהושע / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של LG בהיקף 7 מיליון שקל ירוכז ביהושע TBWA

תקציב הפרסום של LG פוצל עד כה בין יהושע TBWA ובין מקאן ואלי, וכעת הוחלט לרכז את כל התקציב במשרד אחד

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2020
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

הישג מתוק: תקציב פררו יטופל ביהושע TBWA ובגליקמן-שמיר-סמסונוב

בעקבות המכרז, משרד שמעוני-פינקלשטיין יוצא ממערך הפרסום של החברה • היקף התקציב הכולל עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של קבוצת זאפה

היקף התקציב עומד על כ-7 מיליון שקל • על התקציב התמודדו כשישה משרדים בסדרי גודל שונים, לרבות משרדי דיגיטל וסושיאל

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2020
יעל גרינולד, המשנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות בקבוצת מנורה מבטחים / צילום: איל יצהר, גלובס

מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה בהשקעה של 9 מיליון שקל

זאת תחת המיתוג "בטח שאפשר" • המהלך "חוצה חברה הן במישור הפנים-ארגוני והן מחוצה לו בקרב ציבור הלקוחות, סוכני הביטוח והמעסיקים", והוא מלווה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA

רון שטיין 23.06.2019
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של נתיבי ישראל

המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2019
 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ

רשמית: בוטלה תחרות קקטוס הזהב

ההחלטה התקבלה במסגרת ישיבת חירום שכינס איגוד חברות הפרסום בניסיון לשכנע את משרדי הפרסום מקאן ת"א, ראובני-פרידן ויהושע TBWA, שבחרו לא להתמודד השנה, לחזור בהם; אולם נראה כי המשרדים נחושים בדעתם שלא להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2018
רמי יהושע / צילום: איל יצהר

כצפוי: יהושע וגליקמן זכו מחדש בתקציב הטוטו

משרדי הפרסום יהושע TBWA וגליקמן-שמיר-סמסונוב נמנים כבר היום עם מערך הפרסום של החברה • אף שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל - כ-25 מיליון שקל - התמודדו עליו רק 3 משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 15.08.2018
 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ

מקאן, ראובני, יהושע ואברהם לא ישתתפו בקקטוס הזהב

ל"גלובס" נודע כי לפחות 4 ממשרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק בתחרות, שאמורה להיות חלון הראווה של עבודות הקריאייטיב בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2018
טפסי טוטו/ צילום: איל יצהר

יהושע, גליקמן וראובני מתמודדים על תקציב הטוטו

למרות שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, בהיקף של כ-25 מיליון שקל - המכרז של הטוטו לא הצליח להביא מתמודדים רבים

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2018
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום
גדעון עמיחי | לפני כולם

גדעון עמיחי קיבל את תקציב הפרסום של שפ"א

משרד הפרסום שבבעלות עמיחי, no no no yes, יטפל בתקציב הפרסום של החברה שמוכרת פרסומות לרדיו האזורי • יהושע TBWA יטפל בתקציב טרגט ספיריט שמשווקת את זמן הפרסום של תאגיד השידור

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2018

   123456789101112   

   נמצאו 180 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988