יהושע TBWA

משרד פרסום ישראלי בבעלות רמי יהושע

כתבות אחרונות

 
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר
פרסום | בלעדי

ענף הפרסום כמרקחה: למה אדלר חומסקי מוותר על תקציב הבנק הגדול בישראל?

דרמה בענף הפרסום: לגלובס נודע כי משרד הפרסום אדלר חומסקי מוותר על חלקו בתקציב הפרסום של בנק הפועלים כדי לטפל בתקציבי הפרסום של בנק דיסקונט ופייבוקס • בתקציבי הפרסום של ויזה ודיסקונט מטפל משרד הפרסום יהושע TBWA

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2021
ח"כ משה גפני יו"ר ועדת הכספים בכנסת / צילום: רפי קוץ

הבן של משה גפני תפס ג'וב בקק"ל: יכהן כעוזר לסגני היו"ר

וגם: יהושע TBWA זכה בתקציב סלופארק, חדשות טובות ומצנח הזהב • אירועים ומינויים

שירית אביטן כהן 19.05.2021
אתר JobMaster / צילום: צילום מסך

לקראת סיום תקופת החל"ת: JobMaster מתקשרים עם משרד פרסום ועולים בקמפיין

הקמפיין של JobMaster ישים דגש על הצורך בשדרוג מיומנויות תעסוקתיות כמו פיתוח של רשת נטוורקינג ופיתוח של כישורים בין-אישיים

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2021
רכבת ישראל תחנה חדשה ליד הבורסה ת"א / צילום: שלומי יוסף

באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של הרכבת

על התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, התמודדו גם אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גיתם BBDO, גליקמן-שמיר-סמסונוב, אשכנזי ודי-סיי

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2021
אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט / צילום: רמי זרניגר, יח"צ

תקציב הפרסום של בנק דיסקונט יוצא למכרז

תקציב הבנק מתנהל כבר 17 שנה במשרד הפרסום יהושע TBWA, וכעת בבנק החליטו לבחון את האפשרויות האחרות שקיימות בשוק • היקף תקציב הפרסום של דיסקונט עמד ב-2020 על 15.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' ורון שטיין 06.04.2021
סלופארק - אפליקציה לתשלום עבור חניה / צילום: יח"צ

אברהם, יהושע, ענבר-מרחב וסיטימדיה מתמודדים על תקציב הפרסום של סלופארק

היקף התקציב, שטופל עד כה במשרד הפרסום חברון-זלצמן, יעמוד על של כ-7 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2021
יוסי ואסה מככב בקמפיין החדש של רכבת ישראל ומשרד התחבורה / צילום: מתוך הפרסומת של רכבת ישראל

שישה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב הפרסום של רכבת ישראל

בין המשרדים: יהושע TBWA שמטפל כיום בתקציב, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, גליקמן-שמיר-סמסונוב ובאומן-בר-ריבנאי • היקף התקציב: 10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2021
יוסי ואסה מככב בקמפיין החדש של רכבת ישראל ומשרד התחבורה / צילום: מתוך הפרסומת של רכבת ישראל

עולים על הפסים: תקציב פרסום רכבת ישראל, בהיקף של 3-5 מיליון שקל, ייצא בקרוב למכרז

בשונה משנים קודמות, הליך המכרז צפוי להתמקד בפרזנטציות משרד ובהצעות מסחריות, מבלי לכלול מצגות קריאטיב ואסטרטגיה

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2021
רונית שגב, Bsc, MA מפתחת פתרונות לעור/ צילום: באדיבות מנכלית ביופור קוסמטיקה

תקציב הפרסום של מותג הקוסמטיקה ביופור יטופל ביהושע TBWA

היקף התקציב עומד על כ-5 מיליון שקל, שיופנו גם לפרסום מסורתי וגם לפרסום דיגיטל ופרפורמנס

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2021
יעקב הלפרין /    צילום:  יהונתן הלפרין

משרד הפרסום יהושע tbwa יטפל בתקציב הדיגיטל של אופטיקה הלפרין

מדובר בחלק ממהלך כולל של בניית מערך השיווק והדיגיטל של הרשת, עם דגש על זירות התוכן • ההתקשרות עם משרד הפרסום נובעת מהחלטה לבצע קפיצת מדרגה, ולבסס פלטפורמות שמאפשרות מערכת יחסים עמוקה ורחבה יותר מול הלקוחות

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2020
רמי יהושע / צילום: איל יצהר
ענף הפרסום | בלעדי

רמי יהושע במו"מ לרכישת משרד הפרסום M&C Saatchi

ל"גלובס" נודע כי בימים האחרונים עזבו אנשי M&C Saatchi את המשרדים שלהם, ועברו לשבת במשרדי יהושע TBWA • בשלב זה לא ברור באיזה פורמט יפעל המשרד החדש אם הרכישה תצא לפועל

ענת ביין-לובוביץ' 07.07.2020
מוצרי טרה / צילום: רויטרס

הזיזו את הגבינה: גליקמן יטפל בתקציב טרה

בחברה המרכזית למשקאות הוחלט על צמצום מערך הפרסום משלושה משרדים לשניים • תקציב המותג נביעות יועבר לבאומן בר ריבנאי, ואילו תקציב טרה יועבר מיהושע TBWA לגליקמן שמיר סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2020
בן מוסקל, יגאל ברקת / צילומים: איל יצהר, שלומי יוסף

יהושע ובאומן זכו במכרז על תקציב הפרסום של עיריית ירושלים

למרות הביקורת הנוקבת על תנאי המכרז, לפחות חמישה משרדי פרסום התמודדו על התקציב שעומד על 8-12 מיליון שקל

18.02.2020
רמי יהושע / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של LG בהיקף 7 מיליון שקל ירוכז ביהושע TBWA

תקציב הפרסום של LG פוצל עד כה בין יהושע TBWA ובין מקאן ואלי, וכעת הוחלט לרכז את כל התקציב במשרד אחד

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2020
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

הישג מתוק: תקציב פררו יטופל ביהושע TBWA ובגליקמן-שמיר-סמסונוב

בעקבות המכרז, משרד שמעוני-פינקלשטיין יוצא ממערך הפרסום של החברה • היקף התקציב הכולל עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של קבוצת זאפה

היקף התקציב עומד על כ-7 מיליון שקל • על התקציב התמודדו כשישה משרדים בסדרי גודל שונים, לרבות משרדי דיגיטל וסושיאל

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2020

   123456789101112   

   נמצאו 187 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988