יהושע TBWA בחדשות

סוכן חדשות
 
רמי יהושע / צילום: איל יצהר
תקציב הפרסום של LG בהיקף 7 מיליון שקל ירוכז ביהושע TBWA
תקציב הפרסום של LG פוצל עד כה בין יהושע TBWA ובין מקאן ואלי, וכעת הוחלט לרכז את כל התקציב במשרד אחד
  
 
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock
הישג מתוק: תקציב פררו יטופל ביהושע TBWA ובגליקמן-שמיר-סמסונוב
בעקבות המכרז, משרד שמעוני-פינקלשטיין יוצא ממערך הפרסום של החברה • היקף התקציב הכולל עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה
  
 
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר
יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של קבוצת זאפה
היקף התקציב עומד על כ-7 מיליון שקל • על התקציב התמודדו כשישה משרדים בסדרי גודל שונים, לרבות משרדי דיגיטל וסושיאל
  
 
יעל גרינולד, המשנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות בקבוצת מנורה מבטחים / צילום: איל יצהר, גלובס
מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה בהשקעה של 9 מיליון שקל
זאת תחת המיתוג "בטח שאפשר" • המהלך "חוצה חברה הן במישור הפנים-ארגוני והן מחוצה לו בקרב ציבור הלקוחות, סוכני הביטוח והמעסיקים", והוא מלווה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA
  
 
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר
יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של נתיבי ישראל
המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה
  
 
 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ
רשמית: בוטלה תחרות קקטוס הזהב
ההחלטה התקבלה במסגרת ישיבת חירום שכינס איגוד חברות הפרסום בניסיון לשכנע את משרדי הפרסום מקאן ת"א, ראובני-פרידן ויהושע TBWA, שבחרו לא להתמודד השנה, לחזור בהם; אולם נראה כי המשרדים נחושים בדעתם שלא להתמודד
  
 
רמי יהושע / צילום: איל יצהר
כצפוי: יהושע וגליקמן זכו מחדש בתקציב הטוטו
משרדי הפרסום יהושע TBWA וגליקמן-שמיר-סמסונוב נמנים כבר היום עם מערך הפרסום של החברה • אף שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל - כ-25 מיליון שקל - התמודדו עליו רק 3 משרדי פרסום
  
 
 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ
מקאן, ראובני, יהושע ואברהם לא ישתתפו בקקטוס הזהב
ל"גלובס" נודע כי לפחות 4 ממשרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק בתחרות, שאמורה להיות חלון הראווה של עבודות הקריאייטיב בישראל
  
 
טפסי טוטו/ צילום: איל יצהר
יהושע, גליקמן וראובני מתמודדים על תקציב הטוטו
למרות שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, בהיקף של כ-25 מיליון שקל - המכרז של הטוטו לא הצליח להביא מתמודדים רבים
  
 
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום
גדעון עמיחי קיבל את תקציב הפרסום של שפ"א
משרד הפרסום שבבעלות עמיחי, no no no yes, יטפל בתקציב הפרסום של החברה שמוכרת פרסומות לרדיו האזורי • יהושע TBWA יטפל בתקציב טרגט ספיריט שמשווקת את זמן הפרסום של תאגיד השידור
  
 
יגאל ברקת / צילום: סיוון פרג
גם יהושע TBWA פורש ממכרז הפרסום של הדואר
הסיבה: בדואר ישראל צפויים לייחד משאבים פרסומיים לא מבוטלים לקידום שירותי בנק הדואר, מה שעלול לשים בניגוד אינטרסים תקציב אחר של המשרד - בנק דיסקונט
  
 
מודי כידון / צלם: רוני שיצר
חברות המדיה יוניון ו-TMF סיכמו על מיזוג - איך יגיב הממונה?
בשונה מבקשות לשיתופי פעולה שהרשות לא אישרה בעבר, בטענה שלא זו הדרך לפתור את בעיית הריכוזיות בשוק המדיה, הפעם הכוונה היא להגיש בקשה למיזוג מלא לחברה אחת בתוך שבועות ספורים ■ יוניון ו-TMF הן החברות השנייה והרביעית בגודלן, וסך נתחי השוק שלהן כיום הוא 28%
  
 
יגאל ברקת / צילום: סיוון פרג
אייל כרמי ועומרי פלד מונו לסמנכ"לי דיגיטל ביהושע TBWA
המנכ"ל יגאל ברקת: העידן של סמנכ"ל הדיגיטל הרב-תחומי הסתיים
  
 
רמי יהושע / צילום: איל יצהר
תביעה מסעירה: הפרסומאי, צווי המניעה והסודות המסחריים
רמי יהושע, יו"ר יהושע TBWA, הקים חברת שילוט פנים-סניפי עם בנו - שקיבלה מיד את הזיכיון למגה ויינות ביתן, שהיה בידי בנפיט ■ איך זה קשור למנהלת הקודמת של התקציב, מה נמצא בתיבת המייל שלה, ומי עוד ייקרא לדוכן העדים?
  
 
נבו כרמי / צילום: יחצ
נבו כרמי הופך לשותף ובעל מניות במשרד הפרסום יהושע TBWA
כרמי הצטרף למשרד כשזה היה עדיין קטן יחסית, ונשאר בו לאורך כל העליות והמורדות והשינויים הפרסונליים שהתרחשו בו
  
 
עינת יוזנט רביד / צלם: יחצ
עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית יהושע TBWA, עוזבת
תוחלף ע"י יגאל ברקת, שכיהן כסמנכ"ל שיווק בבורסה וכסמנכ"ל שיווק בפרטנר ונחשב לבעל רקע טכנולוגי ודיגיטלי רחב ■ אור לביא ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב לצידה של מאיה שרן, במקום עידו קריב שפורש
  
 

   1234567891011    >

   נמצאו 174 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988