דוח אמון
2019
עמוד הבית > חברות > יוניברסל מקאן

יוניברסל מקאן בחדשות

סוכן חדשות
 
מרצדס קופה 2019 E450 /  צילום: יחצ
יוניברסל, מדיה קום ופרל ויו מתמודדות על תקציב המדיה של יונדאי-מרצדס
הפרזנטציות במכרז מתמקדות בשלב זה בתחום הדיגיטל, אך בהמשך צפויות החברות להתבקש להציג הצעות גם בכל הקשור לרכישת המדיה באוף ליין
  
 
מיכל הלפרין/  צילום: כדיה לוי
זניט נגד רשות התחרות: לא לבטל את הגבלת רכש המדיה מהערוצים המסחריים
במכתב שנשלח לממונה על התחרות, עו"ד מיכל הלפרין, מכנה חברת המדיה את תמיכתה של רשות התחרות בביטול הגבלת רף המכירה לחברה בודדת, כחלק משימוע שעורכת הרשות השנייה, כ"שגויה הלכה למעשה" ומאיימת להפעיל את כל האמצעים שבידה כדי לתקן אותה
  
 
מיכל הלפרין/  צילום: כדיה לוי
הממונה על התחרות תומכת בביטול ההגבלה על נתח השוק של חברות המדיה
חוות-דעת של הממונה על התחרות, עו"ד מיכל הלפרין, ממליצה להסיר את המגבלה שמונעת מחברות המדיה למכור יותר מ-25% מדקות הפרסום בערוצים המסחריים • מי שתקבל את ההחלטה הסופית היא מועצת הרשות השנייה
  
 
גל גדות בפרסומת לוואווי/ צילום: מתוך ערוץ יוטיוב
יוניברסל מקאן זכתה במכרז המדיה של קמפיין וואווי
זאת למרות שבכל העולם תקציב המדיה של המותג וואווי מטופל באמצעות מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי
  
 
חן ענבר / צילום: איל יצהר
יוניברסל מקאן תרכוש את הפרסום בטלוויזיה לענבר-מרחב
בכך, שיתוף-הפעולה בין משרד הפרסום ענבר-מרחב לקבוצת מקאן עובר לפסים גלויים
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
שוק רכש המדיה בישראל: הפספוס הגדול של רשות ההגבלים
שוק רכש המדיה מתאפיין בריכוזיות ובתחרות מוגבלת • 4 חברות רכש מדיה - זניט, מדיה קום, TMF ויוניון - טענו בפני רשות ההגבלים כי היקף הרכישות המרוכז בידי יוניברסל מקאן מאפשר לה להשיג תנאים מסחריים משופרים במו"מ מול ערוצי הברודקאסט • למרות שגם בדיקת הרשות העלתה זאת, היא סירבה לאשר שיתופי-פעולה או מיזוגים בין חברות רכש המדיה - ובכך חיזקה את כשל השוק • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
יוניברסל מקאן זכתה מחדש בתקציב המדיה של קבוצת לוריאל
היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל • יוניברסל מקאן מחזיקה בתקציב המדיה של לוריאל מאז 2004
  
 
קשת ורשת מכרו ליוניברסל יותר מדי זמן אוויר – ונקנסו
"גלובס" חושף מסמכים המראים כי הרשות השנייה קנסה את הזכייניות על כך שמכרו לחברת רכש המדיה החזקה בשוק, יוניברסל מקאן, זמן פרסום בהיקף העולה על המותר • קשת נקנסה ב–71 אלף שקל, ורשת ב–50 אלף שקל • בענף מעריכים כי הקנס הנמוך לא ירתיע את הזכייניות מלהפר שוב את התקנות
  
 
לוריאל / צילום: שאטרסטוק
הרווח לא שווה את זה: זניט לא תתמודד על המדיה של לוריאל
חברת המדיה פורשת מהתמודדות על תקציב המדיה של לוריאל, ככל הנראה כיוון שהתקציב של החברה ריווחי אך ורק עבור קבוצות פרסום שנוגעות גם בקריאייטיב • ימשיכו להתמודד על התקציב בסך כ-10 מיליון שקל: יוניברסל מקאן ו-TMF
  
 
לוריאל / צילום: עינת לברון
זניט, יוניברסל ו-TMF יתמודדו על תקציב המדיה של לוריאל
לוריאל תומכת פרסומית ב-14 מותגים, והיקף תקציב המדיה שלה עומד על כ-10 מיליון שקל
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
הלפרין: חברות המדיה מוכרות זמן פרסום במחיר גבוה
בנימוקי הממונה על ההגבלים העסקיים לפסילת מיזוג חברות המדיה יוניון ו-TMF נקבע כי אם המיזוג יאושר, שתי החברות הגדולות בשוק יחזיקו כשני שליש מהפרסום בטלוויזיה • עוד נקבע כי התנאים המשופרים של יוניברסל מקאן לא נובעים מיתרונות משמעותיים לגודל בהשוואה לחברת רכש מדיה אחרת
  
 
נספרסו/ צילום: יחצ
תקציב המדיה של נספרסו צפוי לעבור לזניט מדיה
אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, יוניברסל מקאן צפויה להפסיד את תקציב המדיה של נספרסו, שהיקפו למעלה מ-20 מיליון שקל בשנה
  
 
לוריאל / צילום: שאטרסטוק
לוריאל מוציאה למכרז את תקציב הטלוויזיה שלה
התקציב מנוהל כיום בידי יוניברסל מקאן ■ ההיקף המוערך של התקציב: 8-10 מיליון שקל
  
 
אמיר וייס / צילום:איל יצהר
מקאן דיגיטל בוחנת אפשרויות מיזוג לסקינדו
שנה וחצי לאחר פתיחת המשרד בניו-יורק, קבוצת מקאן עשויה למכור מניות בחברת הפרפורמנס סקינדו
  
 
ענת ארדיטי / צילום: יח"צ
ממקאן לרדיו: אלון שטיינפלד צפוי להתמנות למנכ"ל שפ"א
יחליף את ענת ארדיטי, מנכ"לית שפ"א ב-14 השנים האחרונות, שהודיעה לאחרונה על פרישתה
  
 
אילן שילוח / צילום: תמר מצפי
פקע הפטור מרשות ההגבלים שהגביל את יוניברסל מקאן
בנובמבר הסתיים הפטור שהגביל את חברת המדיה לנתח שוק של 25% בפריים-טיים ■ יוניברסל לא ביקשה פטור חדש, מאחר שהשת"פ עם גליקמן-שמיר-סמסונוב, שעבורו הוא ניתן בעבר, כבר לא קיים ■ האם לאחר שנים של מגבלה רגולטורית יחסי הכוחות התשנו?
  
 

   1234567    >

   נמצאו 97 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7