יוניברסל מקאן בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
האם יוניברסל מקאן הציגה מצג-שווא לרשות ההגבלים?
הקרבות בענף הפרסום הופכים אישיים: במכתב שהעבירו יורם באומן ומודי כידון לממונה על ההגבלים, הם טוענים כי חברת המדיה של מקאן הציגה נתונים כוזבים כשביקשה אישור לשת"פ עם גליקמן-נטלר-סמסונוב, וכי יש לבטל את ההסכם
  
 
תקציב המדיה של לוריאל נשאר ביוניברסל מקאן
מדובר בתקציב מדיה שנתי בהיקף של כ-5 מיליון דולר במחירים ריאליים
  
 
הממונה על ההגבלים מבצע בדיקה מעמיקה בשוק רכש המדיה
על הכוונת: בקשה לשת"פ בין TMF לזניט מדיה, שמבקשות להקים גוש חוסם מול יוניברסל מקאן ■ בקרוב תוגש גם בקשה של יוניברסל להארכת השת"פ עם גליקמן ■ האם ההחלטות של הממונה ייצרו כדור שלג בענף הפרסום? ניתוח מיוחד
  
 
4 מתמודדים במכרז על רכש המדיה של לוריאל
תקציב המדיה של לוריאל עומד על 5 מיליון דולר ■ המתמודדים: חברות המדיה יוניון מדיה, יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן-אריקסון, TMF ופובליסיס ישראל
  
 
תקציב המדיה של לוריאל בהיקף 5 מיליון דולר יוצא למכרז
בתקציב מטפלת כיום יוניברסל מקאן, שצפויה להתמודד גם היא במכרז החדש
  
 
"תעשיית הפרסום הולכת לצוק תלול - וזה רק יחמיר"
מכתב ששלחה קשת לחברות המדיה - בו התריעה כי אם לא יעמדו ביעדים היא תקצץ להן בעמלות - הוא אינדיקציה למה שרוחש ומבעבע מתחת לפני השטח בענף, שבו הכסף שנכנס למשרדי הפרסום ולחברות המדיה רק הולך ונשחק
  
 
יוניברסל מקאן לא מפרסמת בערוץ 10 בימי שידור היורו
בענף המדיה טוענים כי העברת זכויות השיווק של זמן האוויר במשחקי היורו מערוץ 10 לצ'רלטון היא בעייתית ■ מלבד יוניברסל, שאר חברות המדיה מפרסמות כרגיל
  
 
יוניברסל מתקפלת: תמשיך לרכוש את המדיה של ביטוח ישיר
במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב הצליחו לשכנע את חברת המדיה להמשיך לרכוש את המדיה של ביטוח ישיר, ובכך שמרו אצלם את התקציב
  
 
ביום שאחרי שילוח: האם מקאן ימשיך להיות מלך הביצה?
מכירת מניותיו של אילן שילוח במקאן תחולל רצף שינויים שישפיעו על הענף כולו ■ האם התשתית הניהולית הקיימת במקאן תצעיד את המשרד קדימה; והאם שילוח עצמו, המחויב ללוות את המשרד ב-5 השנים הקרובות, יישאר דומיננטי עד סופן?
  
 
האם גליקמן-נטלר-סמסונוב יאבד את התקציב של 9 מיליון?
מבט אל מאחורי הקלעים במכרז הפרסום של אי.די.אי מספק הצצה נדירה לענף רכש המדיה: חוקים לא כתובים, התנהלות כוחנית ושחקן אחד גדול שמהלך שלו מכה גלים
  
 
מכרז טורנדו: משרדי הפרסום מציגים קריאייטיב
זרמון-גולדמן וענבר-מרחב הציגו פרזנטציות קריאטיביות בפני הנהלת החברה
  
 
יוניברסל דוחפת להעברת תקציב טורנדו לאחד המשרדים העובדים עמה
במקביל פנו לטורנדו משרדים המעוניינים לטפל בתקציב, בהם ענבר-מרחב, פוגל-אוגילבי, יורו ישראל, הביילינים וברוקנר-נטע ■ ב-2010 עמד תקציב הפרסום של הקבוצה על 40 מיליון דולר
  
 
זרמון ומקאן הגישו הצעות מסחריות זהות - וזומנו לשימוע בעיריית ת"א
שני המשרדים הסבירו כי קיבלו את הצעת המחיר מיוניברסל מקאן, וכי לא הוסיפו עוד עלויות בשל רצונם לזכות בתקציב הפרסום של העירייה
  
 
סכסוך מסחרי חריף: ערוץ 9 תובע את יוניברסל מקאן
ערוץ 9 הגיש תביעה בסך של כ-3 מיליון שקל נגד חברת המדיה יוניברסל בגין אי-תשלום חובות
  
 
יוניברסל מקאן יוצאת מהשותפות ב"מטר הפקות"
ל"גלובס" נודע כי הפרידה נובעת מהתפיסה ביוניברסל כי ההחזקות בחברה אינן תורמת לאסטרטגיה הכוללת של מקאן ■ עמי אמיר: הפרידה הייתה ברוח טובה ובהבנה מלאה
  
 
באומן וגליקמן עלו לגמר במכרז על תקציב "9 מיליון"
אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988