יוניברסל מקאן בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
"מודעת גלנט": מקאן נתן כתב שיפוי ל"ידיעות"
משרד הפרסום הפקיד בידי "ידיעות אחרונות" כתב שיפוי למקרה שהעיתון ייתבע בעקבות פרסום המודעה התומכת במינוי גלנט לרמטכ"ל, זאת לאחר שהעיתון סירב בתחילה לפרסם את המודעה
  
 
קמפיין שהמדיה שלו נרכשה ע"י מדיה קום לא עלה בקשת
מדובר בקמפיין שרוכשת מדיה קום עבור לין&לין ■ מקורבים ללין&לין: הקמפיין לא עולה בגלל לחץ של מקאן ■ מקורבים לקשת: במדיה קום לא מצליחים לעמוד במחירים להם התחייבו
  
 
אלי ציפורי / איור: גיל ג'יבלי
אלי ציפורי
ביבי בלה-בלה ושילוח בלה-בלה
טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות
בשעה שצפינו השבוע בבליץ התקשורתי של נתניהו עם הצטרפות ישראל ל-OECD, בהבטחות שפיזר למלחמה בריכוזיות, בביורוקרטיה, בשכר הבכירים ובמה...המשך
  
 
סלקום העבירה את רכישת השילוט לחברת "חדשות העיר"
רכישת המדיה של סלקום נעשתה עד כה ע"י יוניברסל מקאן ו-TMF ■ "חדשות העיר" היא חברת מדיה קטנה מאד ■ בסלקום טוענים כי מדובר בצעד נקודתי הנובע ממניעים מסחריים ■ גורמים בענף: "מדובר בצעד תמוה"
  
 
תקציב איי.די.איי עובר מיוניברסל מקאן ליוניון ולמדיה קום
מדובר בהישג טקטי לחברות המדיה של אדלר-חומסקי ושלמור-אבנון-עמיחי ■ איי.די.איי מחזיקה במותגים ביטוח ישיר, אישי ישיר ו-9 מיליון ■ ב-2009 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-10 מיליון דולר במחירים ריאליים
  
 
סלקום לא מפרסמת אצל רשת בשל מחלוקת על תעריפי הפרסום
עם המעבר של רשת לשידור בתחילת השבוע, זכיינית ערוץ 2 מבקשת מחירים גבוהים יותר - וסלקום מחרימה בתגובה את ימי השידור שלה ■ סלקום בתגובה: "אין עימות" ■ רשת: "איננו מגיבים על עניינים מסחריים"
  
 
מתהדק השת"פ בין מרקיורי של ראובני-פרידן ליוניברסל מקאן
ל"גלובס" נודע כי החל מהשנה יגבשו שתי החברות הסכמי מדיה משותפים בכל הנוגע למחיר ועמלות
  
 
תקציב הפרסום של נוקיה עשוי לעבור מגלר-נסיס ל-JWT ישראל
בנוסף נבחנת גם העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום של גלר-נסיס ואדלר-חומסקי לקראט מדיה 1 ■ השינויים נבחנים בעקבות השינוי בתקציב הפרסום העולמי של נוקיה ■ היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
פוגל-אוגילבי שוקל להפסיק לרכוש את המדיה שלו באמצעות יוניברסל מקאן
היום נודע כי תקציבי הפרסום של ml וג'אמפ עוברים מפוגל-אוגילבי למקאן ■ בקבוצת מקאן הצליחו לשמור גם על התקציב מנוגד האינטרסים של אופנת קרייזי ליין - ע"י העברתו למקאן בוטיק
  
 
הממונה על ההגבלים החלה בחקירה חדשה על שוק המדיה
הורתה לזכייניות להעביר לה נתונים על הרכישה והמכירה של זמן האוויר בטלוויזיה ■ הבדיקה היא חלק מהחקירה שעורכת קן בעקבות הכוונה של חברת מדיה קום של אדלר-חומסקי וחברת המדיה יוניון לשתף ביניהן פעולה
  
 
תקציב הפרסום של מיקרוסופט עובר ממקאן לאדלר-חומסקי
הטיפול בתקציב העולמי של מיקרוסופט עבר לסוכנות וונדרמן שאין לה ייצוג בישראל, וזו התקשרה לצורך הטיפול בתקציב עם LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ היקף תקציב הפרסום של מיקרוסופט בישראל: כמיליון דולר
  
 
דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל
בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?
  
 
הגוש החוסם של חומסקי ויוניוב
גם אם הממונה תטרפד את Group M, היא תצטרך לבדוק את פורמט יוניברסל מקאן
  
 
בטלוויזיה חוגגים את הקיץ: עודף ביקוש העלה את מחירי הפרסום - למרות המיתון
בטלוויזיה המסחרית נהנים בשבועות האחרונים מעודפי ביקוש ■ בחברות המדיה מעריכים כי מחירי זמן האוויר לפרסום עלו בכ-5% יחסית לשנה שעברה ■ אבל לא כולם חוגגים: ערוץ 10, שסובל מירידה ברייטינג, מרוויח פחות
  
 
מסתמן: רק TMF וקראט ומדיה וואן יתמודדו על תקציב המדיה של רשת H&M
ככל הנראה, חברות המדיה יוניון, יוניברסל מקאן וזניט מדיה לא ייקחו חלק במכרז ■ במקביל מתקיים מכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה גאפ, בו משתתפים גיתם BBDO, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי&ורשבסקי
  
 
זניט מדיה זכתה במכרז על תקציב המדיה של דן
על התקציב התמודדו גם חברות המדיה יוניברסל מקאן ו-TMF ; בשלב ראשון רוכשת החברה את המדיה לקמפיין החדש של דן בכיכובו של חיים יבין
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988