יונתן סטירין

סמנכ"ל קריאייטיב ושותף במשרד הפרסום אדלר-חומסקי

כתבות אחרונות

 

יגאל שמיר: "פופולרי לא בהכרח מתנגש עם איכות"

שמיר, סמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן-נטלר-סמסונוב, בפסטיבל קקטוס הזהב: "אנחנו לא אמנים שבאים להציג את הפנטזיות שלהם. אנחנו קמים בבוקר לעשות פרסום ממוצע, פופולרי ומספק"

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2011

הסוד של קריאייטיב מוצלח: אילו קמפיינים בינלאומיים הבריקו השנה?

יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם

חגית ברונסקי 25.05.2010

לא רק באוניברסיטה

עקב פרישת פוגל-אוגילבי, שופט בקקטוס מסביר לגיא גורן מדוע ניתן פקטור לעבודות

יונתן סיטרין 18.05.2009
צרו איתנו קשר *5988