יוסי לובטון

פרסומאי, מנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

כתבות אחרונות

 
שלי שמיר קינן / צילום: עידו איז'ק

שלי שמיר-קינן תמונה למנכ"לית משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

שמיר-קינן, מנשות השיווק המוערכות בישראל, מכהנת כיום כמנהלת חטיבת המשקאות בחברה המרכזית • תחליף בתפקיד את בן מוסקל, שהודיע לפני מספר שבועות על פרישתו

ענת ביין-לובוביץ' 15.06.2021
יוסי לובטון / עיצוב: גלובס

"הפרסומת הראשונה שמינפה את עולם הרשתות החברתיות"

יוסי לובטון, מנכ"ל ויו"ר פובליסיס, על "פרה מסביב לעולם"

14.04.2021
יוסי לובטון עדו הר־טוב, גיתם

"המדיות קורסות, משרדי הפרסום לא מרוויחים והמפרסמים מרוויחים יפה"

יוסי לובטון, יו"ר קבוצת הפרסום פובליסיס, ועדו הר-טור, מנכ"ל קבוצת גיתם, מסמנים את האתגר הראשון של הענף: שינוי שיטת התגמול • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2018
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

יוסי לובטון מתמנה למנכ"ל ויו"ר קבוצת פובליסיס ישראל

יורם באומן יהפוך לנשיא הקבוצה ויישאר לפחות לעוד 3 שנים • בן מוסקל יכהן כמנכ"ל באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2018
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

פייסבוק ישראל ובאומן-בר-ריבנאי חוברים לפיילוט משותף

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי חבר לפייסבוק ישראל כחלק מפיילוט המקרב בין חברות מבוססות אי-קומרס ועולם הפרסום המסורתי

ענת ביין-לובוביץ' 08.05.2018
רמי יהושע ויוסי לובטון / צילומים:  רן ברגמן, איל יצהר

מחפשים יו"ר חדש לאיגוד חברות הפרסום: יהושע ולובטון סירבו

אמיר גיא, היו"ר הנוכחי ומנכ"ל משותף באדלר-חומסקי, צפוי לסיים את תפקידו בספטמבר ■ פנייה נעשתה גם לפרסומאי יורם לוי ממשרד ברוקנר-יער-לוי ■ האתגר הראשון של היו"ר הבא: לפחות 5 משרדי פרסום גדולים כנראה לא ישתתפו בתחרות קקטוס הזהב הבאה

ענת ביין-לובוביץ' 27.07.2017
 נוקיה - לומיה 735 / צילום: יחצ
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

באומן-בר-ריבנאי יטפל בהשקה המחודשת של נוקיה

יוסי לובטון: "אין ספק שהתגובות הנלהבות בהן התקבל המותג בהשקה המחודשת בכנס המובייל בברצלונה הן התחלה של חזרת המותג לקדמת הבמה בעולם ובשוק הסמארטפונים הישראלי"

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2017
יוסי לובטון / צלם: איל יצהר

מעין טירנגל פורש מקבוצת פובליסיס

שימש בתפקיד האחרון כמנכ"ל משותף ב-mint – זרוע הטכנולוגיה של הקבוצה ■ קודם לכן הופקד על הטמעת הדיגיטל בבאומן-בר-ריבנאי ■ יוסי לובטון: "טירנגל היה המפתח להטמעת עולם הדיגיטל בבאומן"

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2016
בנג'מין גיליגן / צילום: יחצ

מאחורי הקלעים של המיתוג מחדש של פרטנר

בנג'מין גילגן, בכיר ב-MetaDesign שעבד על המיתוג מחדש של פרטנר, מספר על ההתרחשויות מאחורי הקלעים: איך הוחלט על סיפור המותג, מדוע הוא הופתע מהבחירה של ההנהלה, ומה היה הכי קשה בעבודה עם הפרסומאים הישראלים

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2016
בן מוסקל / צילום: יחצ
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

חוצה את הכביש: בן מוסקל מצטרף להנהלת באומן-בר-ריבנאי

מי ששימש לאחרונה כסמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום מקאן - עובר למתחרה הגדול ■ בעברו עסק מוסקל בעיקר בשיווק, ביו השאר כמנכ"ל yellow וכמנהל הפיתוח העסקי של שופרסל

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2016
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

פרסומאי בכיר מדרום אפריקה ימונה למנהל הקריאיטיב בבאומן

ג'ונתן לאנג נחשב למומחה לדיגיטל וניו-מדיה וזכה בעבר במספר פרסים בתחום הפרסום, ביניהם "אריות זהב" בקאן

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2015
יוזנט רביד / צילום: איל יצהר

מנכ"לית יהושע TBWA: "מרגישה לא נוח עם קמפיין שולה זקן"

עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית משרד הפרסום שיצר את הקמפיין לרשת אורבן בכיכובה של זקן, הכתה על חטא במסגרת פאנל בוועידת ישראל לעסקים, שעסק בין היתר באחריות החברתית שיש למשרדי פרסום ולמפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2015
יוסי לובטון / צלם: איל יצהר

יוסי לובטון: "החברה הישראלית גזענית, וצריך לעצור את זה"

במקום לנשום אוויר פסגות - לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, משדר דריכות. הוא פוחד להתרסק, מתכונן לאפשרות שהמשרדים האחרים יצמצמו את הפער, ומצהיר שיעשה הכול כדי שמקאן ואילן שילוח, שחטפו את סמנכ"ל הקריאייטיב שלו, ייכשלו ■ באומן-בר-ריבנאי הוא משרד הפרסום של 2015 בדירוג "פירמה"

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2015
המבורגר / צילום: בלומברג

"לחברות שמוכרות בשר מעובד כדאי לרדת למקלט"

ארגון הבריאות העולמי הטיל פצצה על תעשיית הבשר, והאפשרות של ירידה במכירות ברשתות המזון מסתמנת כריאלית ■ היצרנים נמצאים בצומת דרכים: האם להוריד את הראש - או לצאת למהלכים כדי למזער נזקים?

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2015
משתתפי הפאנל הקקריאייטב הטכנולוגי של העולם החדש / צילום:תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

"המהפכה הטכנולוגית לא פחות חשובה מהמהפכה התעשייתית"

איך מתמודדים עם האתגר הדיגיטלי? פאנל של אנשי שיווק ופרסום בוועידת MAD התמודד עם השאלה - וקבע כי אנשי שיווק שלא יבינו את העולם הדיגיטלי כבר לא רלוונטיים בתחום

חגית פלג-רותם 16.07.2015
מירב אלוש לברון / צילום: יח"צ

"ביום שרופאה בפרסומת תהיה ד"ר בוחבוט והבנקאי יהיה וקנין - נדע שרשמנו הישג"

הפרסומות הישראליות עתירות בסטריאוטיפים - האימהות והילדים בהירים, הקופאית שחורה, והשיפוצניק מזרחי ■ אבל יש פעילים חברתיים, ארגונים ומסתבר שגם פרסומאים, שלא מוכנים לקבל את זה כגזירה משמיים

ענת ביין-לובוביץ' 10.07.2015

   1234   

   נמצאו 61 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988