גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

יורם לוי

עוד כתבות

יורם לוי / צלם: איל יצהר

יורם לוי צפוי להיבחר ליו"ר תחרות קקטוס הזהב

איש הקריאייטיב הוותיק שהצטרף כשותף למשרד ברוקנר-יער-לוי שוכנע ע"י האיגוד לקבל את תפקיד יו"ר התחרות

יורם לוי / צלם: איל יצהר

לפני כולם בדרך החוצה? יורם לוי מצמצם פעילותו בברוקנר-יער-לוי

לוי, מאנשי הקריאייטיב המנוסים בענף, הצטרף למשרד כשותף ב-2014 • עפ"י הערכות, שני השותפים הנוספים, עפר יער וטל ברוקנר, אינם מעוניינים לקנות את חלקו של לוי, ולכן הוא נשאר במשרד • לוי: "אני שוקד על מיזם חברתי משמעותי. שותפיי מאפשרים לי להקדיש את האנרגיות ואת הזמן לכך"

רמי יהושע ויוסי לובטון / צילומים:  רן ברגמן, איל יצהר

מחפשים יו"ר חדש לאיגוד חברות הפרסום: יהושע ולובטון סירבו

אמיר גיא, היו"ר הנוכחי ומנכ"ל משותף באדלר-חומסקי, צפוי לסיים את תפקידו בספטמבר ■ פנייה נעשתה גם לפרסומאי יורם לוי ממשרד ברוקנר-יער-לוי ■ האתגר הראשון של היו"ר הבא: לפחות 5 משרדי פרסום גדולים כנראה לא ישתתפו בתחרות קקטוס הזהב הבאה

יורם לוי וטל ברוקנר / צילומים : איל יצהר

לפני כולם טל ברוקנר ויורם לוי יובילו את קמפיין "העבודה"

משרד הפרסום אלנבי פורש מניהול קמפיין מרצ על רקע אי-הסכמות מקצועיות

יורם לוי / צלם: איל יצהר

שינויים במשרד הפרסום ברוקנר: יורם לוי מתווסף לשם המשרד

המשרד ייקרא מעתה "ברוקנר-יער-לוי" ■ שמו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, לא יהיה יותר חלק משם המשרד, והוא אמור להיות מדולל בהדרגה מכל מניותיו

פסטיבל קאן/ צילום: אתר הפסטיבל

למה הזכייה בפסטיבל קאן כל-כך חשובה לפרסומאים?

על רקע ביטול תחרות "קקטוס הזהב", מסתערים אנשי ענף הפרסום בישראל על תחרויות בינלאומיות ובראשן פסטיבל קאן ■ אך במציאות הלקוחות לא ממש מתרשמים מהפרסים, ומה שנשאר זה בעיקר טפיחה על השכם וחיזוק לאגו

לפני כולם איש הקריאייטיב יורם לוי מונה ליועץ פרסום לדומינו'ס פיצה

לוי לא אמור להחליף את משרד הפרסום מקאן-אריקסון שמטפל בתקציב הרשת, אלא לקחת חלק פעיל בגיבוש הקריאייטיב והאסטרטגיה של מהלך חדש

לפני כולם יורם לוי במו"מ להצטרף כשותף בברוקנר-נטע-יער

אם המהלך ייצא לפועל, לוי יהפוך לשותף מלא של טל ברוקנר ועופר יער ■ במקביל מתנהל מו"מ על כניסתו של לוי כשותף במשרד הפרסום LEAD

ועידת MAD ועידת MAD: מה עמד מאחורי מהלכי השיווק המנצחים של השנה?

מנהלי השיווק הציגו בוועידת MAD של "גלובס" את התובנות של מהלכי אורנג' אולטרה-נט, "החומוס של אבי" וקמפיין "יש עתיד"

הפרסומאי שהרוויח הרבה כסף ומעמד, התפכח ועזב את הכול

אחרי הפרישה מבאומן-בר-ריבנאי, יורם לוי, אחד הטאלנטים המחוזרים בתעשיית הפרסום המקומית, מתפנה לדבר ■ על המשבר בענף כתוצאה משיטת התגמול, על הלקוחות שמתחילים לחפש אלטרנטיבות למשרדים הגדולים ועוד

45 פלוס - הגיל שבו אפשר למתג את עצמכם מחדש

לבוא ממקום של כוח וניסיון; לא להמעיט בערך התבונה והבשלות; להדגיש את היכולות ובעיקר לא להתנצל ■ לגילאי 45 פלוס יש המון מה לתת בשוק העבודה, הם רק צריכים לדעת איך למכור את זה

יורם לוי: "הקקטוס איבד רלוונטיות כי הוצאנו החוצה את המפרסמים"

לוי אמר את הדברים במסגרת במפגש מיוחד של ענף הקריאייטיב שנערך אמש

מנהל הקריאייטיב של יש עתיד: "התמקדנו ביאיר"

יורם לוי: "סחף משפיע על אנשים; הם רוצים להתחבר להצלחה. זה נכון למוצרים, לתוכניות טלוויזיה ולמועמדים בבחירות" ■ אחד הסודות המרכזיים - רשתות חברתיות: "הפייסבוק של לפיד היה פעיל מאוד, עם יותר מ-100 אלף חברים"

לפני כולם אחרי 4 שנים: יורם לוי פורש מבאומן-בר-ריבנאי

ה‎הערכות הן כי לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן-בר-ריבנאי, עוזב מאחר שלא יוכל להפוך לבעל מניות במשרד ■ נדב פרסמן צפוי להחליפו

מה היה קמפיין האינטראקטיב הכי מוצלח בשנה החולפת?

"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו

מה הסתירה אילנה דיין?

פרסום הפשרה לא ישפיעו לטובה על הערעור שלה בעניין סרן ר'. אבל מה עם האינטגריטי?

פשרה בין "עובדה" ונצ"מ יורם לוי בעניין תחקיר האחים פריניאן

במסגרת הפשרה, "עובדה" איפשרה ללוי להתראיין שוב לתוכנית, שם הביא בשנית את גירסתו

יורם לוי מונה למנהל הקריאייטיב הראשי של באומן-בר-ריבנאי

יחליף את דיוויד אדלשטיין, שפוטר על רקע מחלוקות עם המנכ"ל יוסי לובטון ; לוי עבד בשלמור כ-13 שנה ; בתקופה שטרם פרישתו אמור היה לוי לפתוח משרד בוטיק במשותף עם אנשי שלמור, אך התוכנית לא יצאה לפועל