מאז ספטמבר נרשמים חוסרים בשמנת מתוקה במקררי הסופרמרקטים, לאחר תקלה במפעל תנובה, החולשת על כ-70% משוק המוצר המפוקח • בין הסיבות: מיעוט ימי ייצור בשל החגים והעובדה שיותר ישראלים נשארים בארץ • בכיר בענף: "זה מוכיח שצריך לפתוח את השוק ולייצר תחרות"
חברת משקאות החלב יטבתה מובילה את הקטגוריה, ובכך עוקפת את תנובה ואסם • מתוצאות המדד ניתן ללמוד שהציבור לא מגלה סלחנות לשמות המזוהים עם גל ההתייקרויות • מדד המותגים 2024
ענקית המזון שטראוס צלחה את הריקול שהשבית את מפעל השוקולד ואף יצאה ממנו מחוזקת • בעוד שהציבור גילה סלחנות לעליית מחירי הממתקים, על התייקרות החלב הוא לא הבליג
לאחר 21 שנה באיגוד השיווק, תלמה בירו פורשת מתפקידה כמנכ"לית • באפריל תחליף אותה בתפקיד סיגלית הורן-גלפרין, המכהנת כיום כמשנה למנכ"לית • אירועים ומינויים
לצד החשש העכשווי מהיעלמותם של מוצרים מהמדפים בשל מריבות הספקים והקמעונאים, ישנה מגמה הפוכה: חזרתם של מוצרים אהובים משנים קודמות • השילוב בין תחושות נוסטלגיה ושאיפה ליציבות אצל הצרכנים, לבין הצורך של חברות לרכוש את אהדתם, מייצר רווח כפול בהשקעה נמוכה
פרסומות מקטגוריית ההיגיינה הנשית לרוב אינן משיגות זכירות או אהדה גבוהה, מה שהופך את קמפיין הדם של מודיבודי ליוצא דופן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • למרות השקעה של כמיליון שקל, הזכירות של יטבתה נמוכה ביחס לאהדה
הם אוכלים יחד בחדר האוכל הקיבוצי ("התורנים שמגישים לך אוכל הם המנהלים מהמפעל"), מנסים את הטעמים החדשים על הילדים בבית, וכן, גם דואגים במיוחד לשלום הפרות ("כדי שיהיה להן מרווח ונוח") • ביקור במחלבת יטבתה • הברזייה
שטראוס חתמה על הסכם אסטרטגי עם חברת האגרו-טק הינומן ותשלב את צמח המים "מנקאי" בחלב, ביוגורט ובחומוס
במכתב ששלחה שני שלו, היועצת המשפטית של שטראוס, לרשות השנייה נטען כי ההשוואה מטעה את הצרכנים לחשוב כי המוצר של טרה אינו ממותק, בעוד שבפועל מדובר במוצר המכיל ממתיק סוכר בשם סטיביה – ממתיק בטעם עז שחברות מזון מובילות בעולם, לרבות שטראוס, נמנעות מלשלב אותו במוצרים המיועדים לילדים
זאת על אף ההתייקרות במחיר החלב הגולמי • ההחלטה כוללת את מוצרי עלית, יד מרדכי, שטראוס ויטבתה • אייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל: "לקחנו מחויבות לעשות כל שניתן כדי לסייע להפחתת מחירי המזון"
ביטבתה מרוצים מההחלטה למכור 50% מהמחלבה לשטראוס, ולא לתנובה, לפני 20 שנה: "העובדים מרגישים בעלים. כשיש תקלה במחלבה, זה מעסיק את כל הקיבוץ" • הקיבוצים והכלכלה הישראלית, פרויקט מיוחד
משיקה את "יטבתה פרו" - משקה חלבון תחת המותג יטבתה ■ מדובר בהרחבה של קטגוריית הפרו של שטראוס, שעד כה שיווקה יוגורטים תחת המותג
תקציב הפרסום של יטבתה מוערך בכ-10 מיליון שקל ■ y&r ימשיך לטפל בחטיבת המלוחים של שטראוס
הודעה אחרת שפרסמה החברה מתייחסת לעוגת "רולדת שוקולד" 350 גרם של עלית, בה התגלה טעם לוואי
השימוש שעשתה חברת המשקאות בטרנד העלאת תמונות האוכל לרשתות החברתיות הציב אותה בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב ו"גלובס" בחודש יוני
לראש מדד הפרסומות הנצפות של מאי העפילה הפרסומת לשוקו יטבתה, ששילבה אושיות יו-טיוב מקומיות ■ רשת האופנה אורבניקה שבה שותפה בר רפאלי הגיעה למקום השני
yesאיגוד השיווק הישראליאנרגיה סולאריתאסםדנונההפרסומות הזכורות והאהובותחברות מזוןטכנולוגיה: פודטקשטראוסתנובה