יניב ויצמן בחדשות

סוכן חדשות
 
כלכלת ילדים / צילום:שאטרסטוק
הילדים הפכו לגורם המשמעותי בניהול התקציב המשפחתי
המפרסמים רודפים אחריהם • מפיקי הטלוויזיה מכוונים אליהם • רשתות השיווק בונות עליהם • וההורים לא עושים שום צעד בלי לשאול אותם • ניתוח G: כשהקטנים בבית מקבלים את ההחלטות הכי גדולות
  
 
יוסי לובטון, ענת ביין, יניב וייצמן, מיכל אנסקי, אריאלה שיפנבאור וייס / תמר מצפי
אנסקי: "לא לגיטימי שהצטלמתי בביקיני, אבל נוצר דיאלוג"
מיכל אנסקי אמרה את הדברים בפאנל "על מי אנחנו סומכים יותר: על סלב בשר ודם או על הדוגמנית הווירטואלית ליל מיקלה" בוועידת MAD של "גלובס" • יניב ויצמן, בעלים ומנכ"ל של חברת השיווק הדיגיטלי לצעירים Teenk: "יש כאלה שצופים במונדיאל, ויש כאלה שצופים בגיימינג. ילד בכיתה ז' אומר שסטטיק ובן אל ירדו כבר לפני שנה"
  
 
יניב ויצמן / צילום: רן יחזקאל
סוכנות הפרסום והתוכן לבני נוער Teenk נכנסת לתחום המיתוג
המנכ"ל יניב ויצמן: "אנחנו מבינים היום שכדי לתת מענה הוליסטי בפנייה השיווקית לבני נוער, אנחנו צריכים להיות מעורבים גם במה שקורה על המדף וברצפת המכירה ולהיות חלק גם בפיתוח המוצר והאריזה"
  
 
לוגו מרושתים
רשת פונה לצעירים: תשלב באתר 40 כוכבי רשת בשיתוף teenk
במסגרת שיתוף פעולה יוקם באתר זכיינית ערוץ 2 מתחם בשם "המרושתים" בו ייקחו חלק "יוטיוברים" בולטים כמו גיא TV, ליאור בוכנר ואלין כהן ■ החיבור ליוצרים הצעירים ישמש גם כדי לקדם את התוכניות הבולטות של רשת
  
 
יניב ויצמן, חאדר אבו–סייף / צילומים: teenk
teenk מקימה קהילה של מובילי דעה ויוטיוברים במגזר הערבי
סוכנות הפרסום והתוכן לנוער ולצעירים מקימה מחלקה בראשות חאדר אבו-סייף ■ 30% מכלל בני-הנוער הישראלים הם ערבים
  
 
חיילים במדים/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
84% מהחיילים בסדיר: המותגים כלל לא פונים אלינו
עפ"י סקר שנערך בקרב 1,000 חיילים, 99% מהם משתמשים בפייסבוק, ההוצאה העיקרית שלהם היא על אוכל, ו-60% מהם מצליחים לחסוך ■ ואולם לדברי יניב ויצמן, מנכ"ל פרסום teenk, המפרסמים מפספסים אותם
  
 
סלולר ילדים נוער / צלם: טינקסטוק
כך מכתיבים בני הנוער את הקניות במשפחה
שני סקרים מציגים את התחזקות כוח הקנייה הצעיר בארץ: יותר ממחצית מבני הנוער עובדים, מקבלים מאות שקלים כדמי כיס, 70% מהם מבצעים רכישות באינטרנט, ורובם מעורבים במערך הקניות המשפחתי
  
 
אפליקציית SNAPCHAT / צילום: יחצ
משרד הפרסום teenk השיק ערוץ לצעירים בסנאפצ'ט
השיק פעילות בסנאפצ'ט תחת השם "SNAP.IL", כשהרעיון הוא ערוץ סנאפצ'ט שישדר בשידור חי מאירועים מרכזיים ומשמעותיים לנוער
  
 
יניב ויצמן - מנכ"ל teenk טינק / צילום: איל יצהר
"סדר היום של בני-הנוער הוא קודם כל בוואטסאפ"
מנכ"ל teenk, יניב ויצמן, בוועידת MAD: "בשקא-בשקט התחלף לנו הדור: מדור האינטרנט עברנו לדור ה-Z שנולד עם סמארטפון ביד, שיש לו קשב של 8 שניות"
  
 
צרו איתנו קשר *5988