יניב מלינרסקי

איש קריאייטיב ישראלי

כתבות אחרונות

 
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

"בסוף יהיו רק קבוצות פרסום גדולות; נמות - או נתאחד"

הקריסה של y&r והצמצומים בקבוצת פובליסיס הם רק הדוגמאות האחרונות את המחיר משלמים - ועוד ישלמו - בעיקר המשרדים הבינוניים, שאין להם המשאבים הדרושים כדי לעבור שינוי

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2016
מגה גלופלקס / צילום : יחצ
טעם טבע אלטמן | לפני כולם

מסתמן: תקציב אלטמן יטופל במשרד הפרסום מנצ'

היקף תקציב הקריאייטיב, הכולל את המותגים אלספה ומגה גלופלקס, צפוי לעמוד על כ-12 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2015

יניב מלינרסקי: "אנשי קריאייטיב הם כנראה אנשים פחדנים"

מלינרסקי, מאנשי הקריאייטיב הבולטים, נותר המום כשהוא צופה היום בפרסומות ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על הידרדרות הדרייב היצירתי במשרדי הפרסום, ועל ההחלטה לעזוב עמדת יועץ חיצוני נוחה לטובת פתיחת משרד קטן

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2013
צרו איתנו קשר *5988