יעקב קדמי הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער זכו בתקציב פרטנר

יתחלקו בתקציב פרטנר, שעמד ב-2010 כ-65 מיליון שקל, לאחר שגברו במכרז על יהושע, גליקמן וגלר ■ המשרדים החדשים יחליפו את שלמור וראובני שעזבו לאחר טלטלה מתוקשרת ‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 04.04.2011

תקציב הפרסום היוקרתי של פרטנר יוצא למכרז

יהושע , גליקמן, גלר, ברוקנר ו-JWT הוזמנו להתמודד על החלק שטופל בשלמור ■ במקביל, ראובני-פרידן נפגשים עם שביט כשעל הפרק המרת תקציב פרטנר בנתח מתקציבי המשביר

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2011

הקלות הבלתי נסבלת של להיות משרד פרסום

הפרידה של פרטנר-אורנג' משלמור-אבנון-עמיחי מוכיחה שבסופו של דבר משרד פרסום הוא לא נכס אסטרטגי - ושהמפרסמים פשוט לא רואים את משרדי הפרסום ממטר

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

האם עזיבת פרטנר את שלמור מסמנת סבב בתקציבי הסלולר?

פרטנר נפרדו משלמור, פלאפון בדרך להיפרד מבאומן, וגם הקשר בין סלקום למקאן לא בשיאו ■ תקציבי הפרסום של חברות הסלולר, מהמשמעותיים ביותר בשוק, נמצאים בצומת דרכים

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2011

סוף עידן: פרטנר ושלמור-אבנון-עמיחי נפרדים

בפגישה שנערכה הבוקר בין יעקב קדמי, מנהל השיווק של פרטנר, לגדעון עמיחי, מבעלי שלמור, הודיע קדמי על הפסקת ההתקשרות עם המשרד, שמלווה את החברה מיום השקתה בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2011

יעקב קדמי מחולל מהפכה במערך הפרסום של פרטנר

מאז שקדמי חזר לפרטנר נדחקו שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן הצידה לטובת משרד ת"א-מוסקבה, שהוא בכלל מגזרי במהותו ■ מה בדיוק קורה שם - ואיך קשורה לזה בת-זוגו של קדמי?

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2011

לא רק פרטנר: סלקום ופלאפון בתוכניות נגד ה-MNVO

(עדכון) - נראה כי דרכם של המפעילים הווירטואליים הולכת להיות בעייתית ■ פרטנר השיקה תוכנית כרטיסי חיוג של 28 אגורות לדקה, שתהיה פתוחה ללקוחות כל החברות

גד פרץ 26.12.2010

אורנג' מהדקת את הקשר עם המגזר הרוסי

מסכמת תחרות בת 3 חודשים במסגרתה העלו אמנים רוסים לרשת כ-6,300 יצירות אמנות ■ קדמי: "מדובר בפעילות תדמיתית שנועדה ליצור קרבה רגשית של המותג לקהל דובר הרוסית"

חגית ברונסקי 03.11.2010

אורנג' מציעה צפייה בסרטים באורך מלא באמצעות הסלולר

עלות צפייה בסרט תנוע מ-10 עד 15 שקל, וצפייה בפרק של תוכנית טלוויזיה תעלה 3-5 שקלים

צחי הופמן 20.09.2010

ת"א-מוסקבה המגזרי הפיק לפרטנר קמפיין למגזר הכללי

תקציב הפרסום של פרטנר מטופל בשני משרדים - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן, אך דווקא המשרד המגזרי הוא שהתבקש להפיק את הקמפיין רחב ההיקף למהלך "אורנג' בי פירסט"

ענת ביין-לובוביץ' 05.09.2010

קדמי: מכרז בין שלמור לראובני עבור כל קמפיין מתוכנן של אורנג'

עד כה נוהל תקציב הפרסום של אורנג' לפי פרויקטים שיועדו מראש לכל אחד מהמשרדים ■ ביקורות בענף על השיטה שגורמת למשרדים לייצר קמפיינים שלא בטוח שיעלו לאוויר

חגית ברונסקי 12.08.2010

פרטנר: שת"פ אסטרטגי עם ארגון "חבר" לתקשורת כוללת

חברת הסלולר תספק שירותים בסלולר, באינטרנט ובטלפון הקווי ■ מועדון "חבר" מייצג את אנשי הקבע, כוחות הביטחון הגימלאים ומשפחותיהם. הארגון מייצג 100 אלף בתי אב בישראל

יוסי ניסן 11.08.2010

פרטנר משנה מדיניות תמחור: תציע מחיר קבוע לסל שירותים

החבילות כוללות דקות שיחה וגלישה בסלולר, אינטרנט וטלפוניה קווית, ללא קנסות יציאה וללא התחייבות ■ המהלך, שממותג בשם orangefree, הוא פרי יוזמתו של שחקן הרכש הישן-חדש בחברה, יעקב קדמי, כסמנכ"ל השיווק

גד פרץ 13.07.2010

אורנג' במהלך מיתוגי מבוסס תוכן: משיקה סדרת דרמה דיגיטלית

הסדרה המכונה "Restart" תכלול 10 פרקים בני כ-3 דקות כל אחד - ותשודר בפורטל הסלולרי של החברה, באתר האינטרנט, בעמוד של אורנג' בפייסבוק ובערוץ החברה באתר YouTube שהוקם במיוחד לצורך כך

נועה פרג 20.06.2010

המטכ"ל של אילן בן-דב

בן-דב הוא ראש הממשלה בפרטנר, דוד אבנר הוא שר הביטחון - ואלי גליקמן יהיה הרמטכ"ל

גד פרץ 18.03.2010

שינוי ארגוני בפרטנר: יעקב קדמי חוזר כמנהל חטיבת השיווק

השינוי הארגוני המקיף נועד לממש את מעבר החברה ממפעיל סלולרי לספק תקשורת כולל ■ תקים שתי חטיבות חדשות - פרטית ועסקית ■ אלון ברמן, מנהל פעילות התקשורת הנייחת, עוזב את החברה

יעל גרונטמן 18.02.2010

   123   

   נמצאו 36 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988