גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

יעקב קדמי

מומחה בינלאומי באסטרטגיה שיווקית. כיהן בעבר כסמנכ"ל השיווק, המדיה והתוכן הראשון של פרטנר. בהמשך מונה למנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה בפרטנר.

עוד כתבות

יעקב קדמי  / צילום:תמר מצפי

יעקב קדמי חוזר לסלולר: משיק מותג פרטי לצעירים בשיתוף פלאפון

קדמי, סמנכ"ל השיווק של פרטנר לשעבר, וזוגתו טל קדמי, משיקים את Hii mobile (היי מובייל) ■ 
"הסלולר נהפך לקומודיטי, ואין בידול לצעירים. תפרנו את החבילה הכי אטרקטיבית היום בשוק"

צביקה שיינפלד מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של פרטנר

שיינפלד מילא שורה של תפקידי ניהול שיווקי בתחום התקשורת, לרבות סמנכ"ל השיווק בחברת ניופאן ובקבוצת אינטרנט זהב והמשנה למנכ"ל MSN

לפני כולם צביקה שיינפלד מועמד להחליף את יעקב קדמי בפרטנר

שיינפלד, כיום סגן סמנכ"ל בחטיבת השיווק של פרטנר, הוא המועמד המוביל להחליף את יעקב קדמי, סמנכ"ל השיווק שהודיע על פרישה לפני כשבועיים

לפני כולם מקאן רוצה נתח מתקציב פרטנר: הציג מצגת אסטרטגית

מקיים מזה חודשים ארוכים פעילות מתחת לפני השטח בניסיון לקבל הזדמנות להתמודד על התקציב ■ המצגת הוצגה גם בפני יעקב קדמי, סמנכ"ל השיווק הפורש

פרטנר מאחדת חטיבות ו-3 סמנכ"לים בכירים עוזבים

פרטנר מנסה להתמודד עם המציאות המאתגרת בשוק הסלולר התחרותי בישראל: סמנכ"ל השיווק והתוכן יעקב קדמי יעזוב, כמו גם סמנכ"לי התפעול ומשאבי האנוש ■ חטיבת התפעול תבוטל, חטיבות הלקוחות הפרטיים והעסקיים יאוחדו

פרטנר מציעה חבילה ללא הגבלה מהנייד ומהטלפון הביתי

מציעה חבילת דקות ו-SMS ללא הגבלה מהנייד עם 1 ג'יגה גלישה ב-135 שקל בחודש, וחבילת דקות ללא הגבלה מהטלפון הביתי ב-35 שקל

מניות הסלולר קרסו בכ-70% מ-2011 - והמנהלים גרפו הון

הכתובת הייתה על הקיר, אך גיל שרון משך כ-6 מיליון שקל מפלאפון ■ עמוס שפירא גרף 6.5 מיליון שקל בסלקום (51 מיליון שקל ב-8 שנים במצטבר)

שי פוגל מכלל ביטוח נהנה משכר של 37 מ' ש' ב-5 שנים

עלות שכרו של פוגל, מנכ"ל החברה הבת גארד, עמדה אשתקד על 9.8 מיליון שקל ■ פוגל זינק למקום ה-5 בצמרת שיאני השכר

פרטנר תשווק את הטאבלטים סמסונג גלקסי ומוטורולה זום

פרטנר רוצה למנף את תופעת הטאבלטים: משיקה במכה אחת מסלולים שכוללים 3 טאבלטים עם חבילות תוכן בתשלום ■ מציעה סמסונג גלקסי ומוטורולה Xoom

פרטנר דרדרה את השוק

בפרטנר הניחו שהמותג אורנג' כה חזק, שיביא המונים ברגע שיוסרו חסמי המעבר. טעות

האם חילופי המנכ"לים בחב' הסלולר יפגעו בפרסום?

האם פרטנר תעדיף משרד פרסום גדול, האם היחסים בין אי.די.בי למקאן יביאו לפרידתו מסלקום, והאם סמנכ"ל השיווק של פרטנר יעקב קדמי בדרך הביתה? ■ מספר תרחישים אפשריים

סגרו את המטבחון של פרטנר

חוץ מהמותג שנחלש, גם בשני מקורות גאוותה לאורך השנים איבדה החברה את בכורתה

אחרי החלפת משרדי הפרסום: שפה תקשורתית חדשה לפרטנר

על המהלך הופקד משרד הפרסום ברוקנר-יער-נטע ■ השפה החדשה מתבססת על עבודות של אמנים ממגוון תחומים מכל העולם, תחת הקונספט "Enjoy the smartlife"

פרטנר מציגה: Smarty - המדריך המלא לעולם הסמארטפון

פרטנר משיקה פלטפורמה לימודית לתפעול סמארטפונים שכוללת 8 עולמות מידע - סרטוני הדרכה ביו-טיוב; שאל את המומחה בפייסבוק; פורומים, בלוגים, הדרכות פרונטליות ועוד

פרטנר וסטימצקי משיקות הוצאת ספרים דיגיטלית

החברות פיתחו מנגנון להוצאת ספרים עצמאיים, במטרה לעודד הפצת ספרים של כותבים צעירים ■ עלות הוצאת כותר עבור הסופר היא 11 אלף שקל, ועלות רכישת ספר תעמוד על 13 שקל

אורנג': הלקוח יוכל להגדיר את תקציב ההוצאה הסלולרית בחו"ל

במסגרת השירות יתאפשר גם ביצוע שיחות יוצאות לחו"ל בחיוג ישיר אמיתי, ללא צורך בהמתנה לשיחה חוזרת ■ המחיר לדקת שיחה זהה בכל השיחות, ותתאפשר בחירה בין תקציבים שונים

JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער זכו בתקציב פרטנר

יתחלקו בתקציב פרטנר, שעמד ב-2010 כ-65 מיליון שקל, לאחר שגברו במכרז על יהושע, גליקמן וגלר ■ המשרדים החדשים יחליפו את שלמור וראובני שעזבו לאחר טלטלה מתוקשרת ‏

תקציב הפרסום היוקרתי של פרטנר יוצא למכרז

יהושע , גליקמן, גלר, ברוקנר ו-JWT הוזמנו להתמודד על החלק שטופל בשלמור ■ במקביל, ראובני-פרידן נפגשים עם שביט כשעל הפרק המרת תקציב פרטנר בנתח מתקציבי המשביר

הקלות הבלתי נסבלת של להיות משרד פרסום

הפרידה של פרטנר-אורנג' משלמור-אבנון-עמיחי מוכיחה שבסופו של דבר משרד פרסום הוא לא נכס אסטרטגי - ושהמפרסמים פשוט לא רואים את משרדי הפרסום ממטר

האם עזיבת פרטנר את שלמור מסמנת סבב בתקציבי הסלולר?

פרטנר נפרדו משלמור, פלאפון בדרך להיפרד מבאומן, וגם הקשר בין סלקום למקאן לא בשיאו ■ תקציבי הפרסום של חברות הסלולר, מהמשמעותיים ביותר בשוק, נמצאים בצומת דרכים