יפעת בקרת פרסום

כתבות אחרונות

 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

קיפאון בענף הפרסום: השוק כמעט לא גדל יחסית לשנה שעברה

10 מיליון שקל - זה הסכום הזעום בו צמח היקף ההוצאות לפרסום ב-2016 לעומת 2015 ■ הדיגיטל המשיך להתחזק, הפרינט המשיך להידרדר, ושילוט החוצות ספג מכה כואבת ■ גם הטלוויזיה נאלצת לצאת לקרב מול האיום הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2017
דירה לדוגמא / צילום: משרד השיכון

סקירת היקפי הפרסום מלמדת שענף המגורים מדשדש במקום

המהומה סביב קבוצות הרכישה וחברות המשווקות קרקע חקלאית, לצד שיווק מכרזים במחיר למשתכן בלבד, גרמו לכך שההשקעה בפרסום הסתכמה במחצית הראשונה של 2016 ב-66 מיליון שקל

אורי חודי 16.08.2016
נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי

המפרסמים הממשלתיים הגדולים: משרדי התחבורה והמשפטים

142 מיליון שקל השקיעו משרדי הממשלה מאז תחילת הקדנציה בקמפיינים של לפ"מ ■ אילו משרדים הוציאו הכי הרבה, מה מידת האפקטיביות של הפרסום ובאיזו מדיה?

ענת ביין-לובוביץ' 11.08.2016
מוצרי שטראוס / צילום: יחצ

בגלל טרנד הבריאות? חברות המזון בקיצוץ מסיבי בפרסום

משטראוס, דרך נסטלה ותנובה ועד יוניליוור - המפרסמות הגדולות במשק צמצמו את תקציבי הפרסום שלהם, לעתים ב-20% ואף יותר

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2016
עמית משיח / צילום: יחצ

פני הפרסום ב-2016: הקיפאון העמיק, התקציבים הצטמקו

עוגת הפרסום הצטמקה ב-2% במחצית הראשונה של 2016 ■ אדלר-חומסקי צמצם את הפער ממקאן תל-אביב ופתח מחדש את הפער בינו לבין באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2016
נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי
אדלר חומסקי | לפני כולם

איגוד הפרסום יבקש מיפעת לשפר מהימנות דירוג הפרסום

יו"ר האיגוד: "חלק הולך וגדל מהוצאת המפרסמים לפרסום אינו נמדד על ידי יפעת, ולכן אינו משקף במדויק את פעילות משרדי הפרסום ואת גודלם"

ענת ביין-לובוביץ' 07.07.2016
פרסום לכל דירה שנמכרת / צילום: מירב מורן

זינוק של 32% בהיקפי הפרסום של חברות הנדל"ן בשנת 2015

משפחת גינדי על שלוחותיה עומדת בראש רשימת המפרסמים ■ לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, קבוצת אלדד פרי נכנסה לראשונה לרשימת המפרסמים הגדולים בנדל"ן ועקפה את שיכון ובינוי

אורי חודי 01.03.2016
שטראוס

קבוצת שטראוס - המפרסמת הגדולה במגזר החרדי ב-2015

המפרסמים הגדולים מפנים רק 3% מתקציביהם למגזר החרדי ■ הפרסום של משרדי הממשלה במגזר בשיא של 5 שנים ■ בולטון פוטנציאל - משרד הפרסום המוביל במגזר

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2016
סניף סופר פארם / צילום: יחצ

דירוג המפרסמים 2015: סופר-פארם המפרסמת הגדולה בישראל

ענקיות המזון, התקשורת והקמעונאות קיצצו תקציבים בשל חוסר הוודאות לגבי השינויים הרגולטוריים הצפויים בתחומם ■ אחרי שחוק המע"מ אפס ירד משולחן - שוק הדיור נכנס חזק לרשימת המפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2016
אמיר גיא  יוסי לובטון /  צילום: טל למברגר ויוסי כהן

2015 בענף הפרסום: שנת הצניחה של משרדי הפרסום הגדולים

השינויים הרגולטוריים בשנה החולפת גרמו למפרסמים ללחוץ על הברקס, מה שפגע במגה-משרדים, אך המשרדים הבינוניים הגדילו את כוחם ■ הפער בין מקאן לאדלר ובאומן מצטמצם, ברוקנר ופרסום אברהם מזנקים

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2016
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

העוגה לא תופחת: ההוצאות לפרסום עלו ב-4% בלבד ב-2015

הפרסום בדיגיטל עושה היסטוריה ולראשונה מזנק מעל העיתונות, שממשיכה להיחלש ■ הטלוויזיה עדיין מהווה את המדיום שאליו מופנית רוב ההוצאה לפרסום בארץ ■ הרדיו רושם עלייה זו השנה השלישית ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2016
שלט חוצות של גינדי / צילום: איל יצהר

קפיצה של עשרות אחוזים בפרסום בענף הדיור מתחילת 2015

ביטול תוכנית מע"מ 0% הוריד את רוכשי הדירות מהגדר והוביל את חברות הנדל"ן להגביר את מאמצי הפרסום במחצית הראשונה של השנה

אורי חודי 08.09.2015
חנן גליקמן אילן שילוח יורם באומן מודי כידון / צילום: תמר מצפי איל יצהר יחצ

5 משרדי הפרסום הגדולים: ירידה של 14% במחצית 2015

חברות גדולות הקטינו את תקציבי הפרסום, ומי ששילמו על כך היו המשרדים הגדולים ■ הפער בין מקאן לאדלר גדל, יהושע הוא היחיד מבין הגדולים שרשם צמיחה במחצית, ואילו ברוקנר, אברהם ופובליסיס הציגו גידול מרשים

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2015
קוקה קולה / צלם: רויטרס

10 המפרסמים הגדולים במחצית 2015: קוקה-קולה בראש

תקציבי הפרסום של רשתות השיווק וחברות המזון והתקשורת פחתו משמעותית במחצית הראשונה של השנה ■ אחרי שנים שבהן הובילה את צמרת המפרסמים, שטראוס איבדה את הבכורה לקוקה-קולה ולסופר-פארם

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2015
ענבל אור / צילום: יחצ

חברות הנדל"ן השקיעו ב-2014 כ-76 מ' ש' בפרסום לרוכשים

נתוני יפעת בקרת פרסום הנחשפים ב"גלובס": יצחק תשובה פירסם ב-5 מיליון שקל, ענבל אור קיצצה הפרסום מ-10 מיליון ל-3 מיליון שקל ■ שלא במפתיע, "מדינת תל-אביב" הובילה את הקמפיינים

דרור מרמור 09.02.2015
חרדים בבני ברק / צילום: משה שי

חלק מהמפרסמים הורידו את היקפי הפרסום במגזר הדתי

לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "צוק איתן ותחושת המיתון גרמו לירידה בהיקפי הפרסום מצד חלק גדול מהמפרסמים הבולטים במגזר"

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2015

   12345678910   

   נמצאו 146 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988