יפעת בקרת פרסום

כתבות אחרונות

 

יפעת בקרת פרסום: ההשקות הגדולות מתחילת השנה מנעו ירידה חדה בהוצאה לפרסום

בין ההשקות הגדולות השנה ניתן למנות את טרה, מגה בול, GSM בפלאפון ויופלה YYY ■ דירוג משרדי הפרסום והמפרסמים של יפעת בקרת פרסום למחצית הראשונה של 2009 ייחשף בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס"

שירות גלובס 09.07.2009

הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי ממשיכה להוביל את טבלת הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: קרוב לשליש מהפרסומות ברשימות הזכורות והאהבות ביותר השבוע עוסקות בנושאים כלכליים

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2009

פרסומת "הקדמונים" של yes - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר זה שבוע שני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2009

הפרסומת לצומת ספרים "שניים ב-10" - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes שודרה רק 7 פעמים השבוע והגיעה למקום השישי בטבלת הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2009

סלקום ממשיכה לצעוד בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: התחום הבולט ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר השבוע הוא מוצרי מזון ושתייה

ענת ביין-לובוביץ' 07.06.2009

הפנקיסטית של סלקום כובשת את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: גם פרסומת הצדפות של פלאפון ממשיכה לשמור על מיקום גבוה בדירוג ■ עלייה במספר הפרסומות ששודרו בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2009

ראש בראש בסלולר: פלאפון - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, סלקום - הפרסומת האהובה

גיאוקרטוגרפיה: בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שכבר אינן משודרות יותר - יופלה וקוקה-קולה זירו

ענת ביין-לובוביץ' 24.05.2009

חברת "סיקור" למידע תקשורתי נסגרה - 43 עובדים יילכו הביתה

בחברה טוענים כי הסיבה לסגירה היא מחנק האשראי בבנקים וכן סירובם של רוב העיתונים הגדולים לעבור לשיטת תשלום לפי ידיעה במקום תשלום חודשי קבוע

‎‎אורי רודריגז-גרסיא‏ 12.05.2009

סלקום - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; הפרסומות האהובה: רשות המים

הפנקיסטית בפרסומת של סלקום נחרטה חזק בזכרון הצופים ; עלייה בסך ההשקעה בקמפיינים פרסומיים השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2009

מהפך: סלקום הדיחה את פלאפון מראשות טבלת הפרסומות הזכורות

הפרסומת עמוסת הסלבס לרשות המים, באמצעות לפ"ם, מובילה השבוע את רשימת הפרסומות האהובות

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2009

המפרסמת הגדולה בחודש מארס: פלאפון עם השקת הרשת החדשה

פלאפון השקיעה בחודש החולף 3.8 מיליון דולר בפרסום ; מסימני הפסח: הקטגוריה המושקעת ביותר בפרסום במארס היתה קטגוריית רשתות השיווק, עם השקעה של 11 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 22.04.2009

סרטון חיבור היבשות של פלאפון מוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: לאחר 3 שבועות בהם הוביל סרטון ההשקה של פלאפון, כובש את הבמה סרטון ההמשך

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 05.04.2009

הפרסומות הזכורות והאהובות: פלאפון ואדלר-חומסקי נשארים בצמרת

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון נמצאת בראש הטבלאות שבוע שלישי ברציפות ; הפרסומת להאגיס זוכה לאהדה גבוהה אחרי שבוע בלבד באוויר

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2009

מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 369 אלף דולר

פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר ; רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח

נתי יעקובי 22.03.2009

שבוע שני ברציפות: פלאפון מובילה את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: 6 מתוך 10 הפרסומות הזכורות והאהובות השבוע הן פרסומות הנכללות ברשימת 10 הפרסומות המושקעות ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2009

דירוג הפרסום לחודש פברואר: שטראוס היא המפרסמת הגדולה ביותר

יפעת בקרת פרסום: תת-ענף רשתות השיווק מוביל את הפרסום בפברואר ; yes הוא המותג המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2009

   12345678910   

   נמצאו 146 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988