ירון ליכטנשטיין

מנכ"ל סוכנות לוק

כתבות אחרונות

 

גל גדות: "לא בריא לאדם לתפוס את עצמו כמותג. זה מגלומני"

מרגע שנודע כי גל גדות תגלם את "וונדר וומן" בסרט הוליוודי, השווי שלה הוכפל ■ גדות מרוויחה חצי מיליון שקל לעונה כפרזנטורית של קסטרו ומיליון שקל לשנתיים בקרליין ■ "גלובס" חושף את המספרים מאחורי הפנים היפות

לי-אור אברבך 25.01.2014

המפיק ארנון מילצ'ן יקים "חממת תוכן" בישראל

זאת בשיתוף עם סוכנות הייצוג והתוכן ADD ■ במסגרת העסקה תשקיע החברה של מילצ'ן, "ניו-ריג'נסי", בפיתוח רעיונות שיציעו יוצרים ישראליים לחברת ADD

לי-אור אברבך 06.02.2012

עוזבים את HOT: יוצרי "עספור" חתמו עם קשת

‎בתו של נוני מוזס, הדס מוזס-ליכטנשטיין, ניהלה את המו"מ מול קשת בשם חנן סביון וגיא עמיר

לי-אור אברבך 17.11.2010

הדס מוזס, בתו של נוני מוזס, מצטרפת לעולם התקשורת

תצטרף לקבוצת ייצוג האמנים והתוכן ADD, בניהולו של בעלה ירון ליכטנשטיין, שם היא צפויה לנהל את פעילות המסחר והפיתוח העסקי של הקבוצה

לי-אור אברבך 28.10.2010

ירון טן-ברינק מצטרף כיוצר ומפתח למחלקת התוכן של קבוצת ADD

טן-ברינק, לשעבר מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" ועורך מגזין "רייטינג", יצטרף למחלקת היוצרים והבמאים של הקבוצה וישתלב בפיתוח פרויקטים חדשים

לי-אור אברבך 24.10.2010

בדרך לטלוויזיה? קבוצת התוכן וייצוג האמנים ADD מתרחבת

הקבוצה בראשותו של ירון ליכטנשטיין מינתה את העיתונאי אליאב גודפריד למנהל מחלקת התוכן

לי-אור אברבך 11.10.2010
ירון ליכטנשטיין / צלם: אסנת קרסננסקי

הון אנושי: ירון ליכטנשטיין על הטאלנט כמותג

הטאלנט הוא מותג לכל דבר: חבילת תוכן המשווקת מגוון מוצרים לסגמנטים רבים. ניהול מותג מהסוג הזה, הוא תהליך מאתגר לא פחות ולפעמים הרבה יותר ממוצר צריכה רגיל

ירון ליכטנשטיין 18.07.2010

ירון ליכטנשטיין פותח קבוצת תוכן חדשה - ADD

החברה החדשה, "ADD - CONTENT AGENCY", תיתן מענה שלם להפקות - מייצוג אנשיה, דרך הליך ההפקה ועד לשיווק בחו"ל ■ ליכטנשטיין שימש ב-5 השנים האחרונות כמנכ"ל סוכנות לוק של "ידיעות אחרונות"

לי-אור אברבך 13.07.2010

"שליין ובנאי כינו את דוגמניות בגדי-הים של 'בלייזר' זונות"

סוכנות לוק ומגזין "בלייזר" דורשים התנצלות בשידור וכן פיצוי של 100 אלף שקל בעקבות ההתבטאויות של ליאור שליין ואורנה בנאי בתוכנית "מצב האומה"

לי-אור אברבך 02.06.2010

יוצרי "עספור" פיתחו פורמט מיוחד לילדים

חנן סביון וגיא עמיר יצרו עבור ערוץ הילדים סיטקום חדש בשם "נויה" שיופק על-ידי לוק פורמט וקודה תקשורת ■ ירון ליכטנשטיין, מנכ"ל סוכנות לוק: "אנו עובדים על תכנים נוספים"

לי-אור אברבך 05.05.2010

סוכנות לוק מתרחבת לתחום הפרסום והמיתוג לילדים ובני נוער

הסוכנות החלה בהערכות לקראת עלית ערוץ הצעירים ADD ב-HOT

לי-אור אברבך 01.02.2010

פרס: "התעשייה הגדולה הבאה בישראל היא תעשיית החלל"

נשיא המדינה, שנפגש אישית עם 40 הצעירים שסומנו ע"י "גלובס" כמנהיגי העתיד, מאמין כי ישראל נמצאת בחזית הטכנולוגיה העולמית ■ "ישראל לא יכולה להגדיל את שטחה, רק את האינטליגנציה שלה"

ספיר פרץ 05.11.2009

סוכנות "לוק": המגזין "רייטינג" השפיל את הדוגמנית גל גדות

"לוק", המייצגת את גדות, דורשת מ"רייטינג" פיצוי של 100 אלף שקל והתנצלות, זאת בגין תמונות פפראצי של גדות שפורסמו במגזין בליווי כיתובים "הלקוחים מעולם הפורנוגרפיה" ■ "מעריב" בתגובה: "לא היתה כוונה לפגוע"

יעל גאוני 01.07.2009

   1   

   נמצאו 13 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988