כנס השיווק הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

הוצאות השיווק בסטגנציה: עוגת השיווק גדלה ב-2008 רק ב-0.6% ל-6.3 מיליארד שקל

זאת בעיקר בשל ירידה בהוצאות ברבעון האחרון ; תקציבי הפרסום במדיה של חברות הסלולר צנחו בעשרות אחוזים ; ההשקעה בקד"מ ובפרסום באינטרנט צפויה להמשיך לגדול על חשבון המדיה המסורתית

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2009

איגוד השיווק בחר במנכ"ל קשת אבי ניר לאיש השיווק של השנה

ניר נבחר לאחר שהוביל את "מהפיכת הריאליטי" - ובכך גבר גם על מודי פרידמן, מנכ"ל ערוץ 10 לשעבר, שהיה מועמד לתואר בזכות "הישרדות"

יעל גאוני 18.01.2009

יוסי ורדי בכנס איגוד השיווק הישראלי: "לפתח מוצר ויראלי זה מעשה אמנות"

גורו ההשקעות בפאנל "עלייתה של הרשת הרגשית": "המרכיב האמוציונלי של הרשת הוא הכוח שדוחף את האינטרנט" ; "היום 150 מיליון ילדים מכריעים איזה שבב תפתח אינטל" ; "הכוח עובר היום לדור הצעיר"

נועה פרג 18.01.2009

אילן שילוח: "גנבו לטלוויזיה בארץ את האור בקצה המנהרה. ערוץ 10 ייסגר בסוף מארס"

(עדכון) - גלובס tv זאב וורמברנד בכנס איגוד השיווק הישראלי: "אם מה שכתוב בעיתון על הורדת המוצרים בשופרסל נכון - זו רעידת אדמה" ; מנכ"ל אסם, גזי קפלן: "לא אתייחס לסוגייה. למדתי שיש מצבים שזכות השתיקה יפה להם"

אילנית חיות ‏ 18.01.2009

עדי אייל: "נתח הפרסום און-ליין והפרסום מבוסס תוצאות - יגדל"

מנכ"ל חטיבת האון-ליין במיקרוסופט ישראל, שמשתתף בכנס איגוד השיווק הישראלי בחסות "גלובס", אמר עוד כי "ביחס למשבר הכלכלי, מצבה של ישראל טוב יותר מארה"ב או אירופה"

נועה פרג 14.01.2009

כנס השיווק 2009 של איגוד השיווק הישראלי ייפתח ביום ראשון הקרוב

הכנס, בחסות "גלובס", יציג התייחסויות של נציגים עסקיים בכירים ל"דבר הבא" בתחומי השיווק

שירות גלובס 13.01.2009
צרו איתנו קשר *5988