לואי ויטון בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
Burberry - מותג האופנה המוביל במרחב הדיגיטלי
עפ"י מחקר של L2, אתר הבית של Burberry משלב תוכן משובח לצד יכולות מסחר מקוון לצרכנים מסביב לעולם ■ מספר החברים בעמוד הפייסבוק של החברה צמח ב-450% תוך שנה
  
 
ויהי עור: מגוון פריטים מעור יככבו החורף במלתחה שלנו
ז'אן פול גוטייה, לואי ויטון, גוצ'י ובוטגה ונטה הם רק חלק מבתי האופנה המובילים שמציעים פריטים איכותיים על טהרת העור, עם גזרות הנעות בין קלאסי, אוונגרדי או גרנדיוזי
  
 
בלואי ויטון משקיעים בחיזוק הקשר בין המותג ובין התרבות והאמנות
שמות נוצצים גויסו, וגלריה של תערוכות מתחלפות בקומה העליונה של בית האופנה בפריז, הוקמה ■ בשלב הבא - תערוכות אמנות בקומה השביעית והעליונה של החנות
  
 
הטיפ היומי: מניית אופנה שכדאי להכניס לתיק ההשקעות
ברקליס: לואי ויטון תציג תשואת יתר על השוק ותגיע לשער של 135 אירו
  
 
לואי ויטון הצרפתית תשתלט על חברת התכשיטים האיטלקית בולגארי
מניית לואי ויטון עלתה בשנה האחרונה ב-28% ■ מניית בולגארי ירדה מתחילת השנה ב-6.1%
  
 
החיים היפים: קבלו את הקמפיינים הלוהטים לעונת אביב-קיץ 2011
הם אלגנטיים, מאופקים, ובעיקר - מודעים לעצמם ■ דולצה וגבאנה, דונה קארן, הרמס, כריסטיאן לבונטין ועוד פירסמו את הקמפיינים המושקעים שלהם לאביב-קיץ 2011
  
 
החגים בארה"ב מתקרבים: איזה מניות לקנות כדי לרכב על הגל?
לקראת עונת השיא במכירות: 5 המלצות למניות שעשויות להימנות על המרוויחות הגדולות מעונת המכירות הגדולה הצפויה
  
 
ליאורה עופר מקדמת חנות של לואי ויטון בקניון רמת-אביב
כניסת מותג היוקרה לקניון - הצפויה בדצמבר 2011 - עשויה לחזק את בידולו מול קניונים אחרים, במיוחד לאור המדיניות הבררנית של לואי ויטון בפתיחת סניפים
  
 
סימן שאתה עשיר: איך משווקים מוצרי יוקרה ללקוחות VIP?
חברות יוקרה בתחומי עיצוב הבית, רכב ותכשיטים יודעות להעריך לקוחות "כבדים" ■ לקוחות VIP מיוחסים במיוחד יוזמנו לאירוח יוקרתי בבית המעצב באיטליה ולהשקות של מכוניות בחו"ל ויבחרו שעון או תכשיט בסלון ביתם
  
 
ארז ברגבאום
ארז ברגבאום
עתיד המותג טמון גם בעברו
חדש ב"פירמה": מעבר ארז - סיפורי תוכן שיווקי ■ והפעם: דוגמאות צרפתיות לרעיון המותגים
כל עובד בסוכנות הפרסום "קריספין, פורטר ובוגובסקי", הנחשבת לקריאייטיבית ביותר בעולם, מקבל ביום הראשון לעבודתו חוברת. "תפקידה של הסו...המשך
  
 
מעצב העל הניו-יורקי מארק ג'ייקובס: "אני לעולם לא רוצה להרגיש שהלכתי מספיק רחוק"
איך הפך לואי ויטון למותג היוקרה הגדול והרווחי בעולם עם מכירות של 4 מיליארד דולר? הוא הופקד בידיו של ג'ייקובס, שקעקע בו כל שריד לשמרנות. הילד הרע של עולם האופנה האמריקני, המזוהה עם לוק הגראנג' החתרני, הצליח להכפיל את המותג הצרפתי פי 4 בתוך עשור
  
 
כיכר-המדינה מתקררת: חנויות היוקרה מתחילות לחוש במיתון ומציעות "סיילים" סודיים
אמנם שלטי ה"סייל" לא מציפים את חלונות הראווה, ואצל לואי ויטון התיקים נמכרים ללא הנחה ב-4,500 שקל - אבל גיחה לחנויות יוקרה אחרות בכיכר עשויה לזמן הפתעות, כמו 50% על אופנת החורף
  
 

   12   

   נמצאו 28 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988