לייף סטייל הוספה למעקב

כרטיס המועדון של רשת סופר-פארם. נמצא בבעלות סופר-פארם (81%), ישראכרט (15%) ומקדונלד'ס (4%).

כתבות אחרונות

 
נשים בשוק העבודה / שאטרסטוק

חפש את האישה: האם משקיעים גברים מפספסים את הפוטנציאל של הפמטק

נשים משתמשות יותר מגברים בשירותי רפואה דיגיטליים ומקבלות יותר החלטות הקשורות בהוצאות הבריאות של המשפחה, מה שהופך את שוק הפמטק (טכנולוגיות לשיפור בריאות האישה), לבעל פוטנציאל רווחיות גבוה • לפי דוח חדש של חברת המחקר פרוסט אנד סאליבן, השוק הצומח הזה צפוי לגלגל 50 מיליארד דולר עד 2025, אבל רבים מהמשקיעים הגברים עדיין נרתעים

גלי וינרב 08.02.2019
ניצן לביא / צילום: יחצ
לייף סטייל | בלעדי

התחרות ברשתות השיווק מתחממת: סופר-פארם נכנסת לתחום המזון בשותפות עם קוקה-קולה ישראל

יותר משנה לאחר שהחלה במכירה באונליין רשת הפארם תשקיע מיליוני שקלים בפלטפורמת המסחר המקוון ברינג ברינג ותחזיק בעד 25% מהמיזם לצד החברה המרכזית בשיעור זהה • מנכ"ל סופר-פארם: "במשך שנים חיפשנו שותף בתחום המזון"

שני מוזס 14.10.2018
כרטיס לייף סטייל / צילום: יחצ

סופר-פארם וישראכרט מחדשות את המועדון המשותף

סופר-פארם הצליחה לשפר את התנאים המסחריים מול ישראכרט בהסכם החדש שנחתם ל-7 השנים הקרובות

עירית אבישר ושני מוזס 30.04.2018
סניף סופרפארם / צלם: יחצ

מי נהנה מהפשרות בייצוגיות: הצרכן, הנתבעת או עורכי הדין?

המועצה לצרכנות יצאה נגד "פשרת הקופונים" שהושגה עם סופר-פארם, בטענה כי מדובר ב"הסדר מגוחך" ו"ניסיון לקידום מכירות של הרשת במקום פיצוי ראוי"

מיכל רז-חיימוביץ' 04.09.2017
סניף סופר פארם / צילום: יחצ

סופר-פארם משיקה אתר קניות בהשקעה של 10 מיליון שקל

בשלב הראשון ייפתח האתר רק ל-10,000 מתוך לקוחות מועדון לייף סטייל במסגרת פיילוט, ובהמשך ייפתח לכל לקוחות הרשת ■ מנכ"ל סופר-פארם על עסקת שופרסל וניו-פארם: "אני חושב שבטווח הארוך זה מיזוג לא טוב שיעלה את המחירים לצרכן"

שני מוזס 04.06.2017
כרטיס לייף סטייל / צילום: יחצ

לקוחות לייף סטייל של סופר-פארם יקבלו גם הנחות בגולף ובסטימצקי

מדובר בשיתוף-פעולה קבוע, כשבמקביל מועדוני הלקוחות של גולף וסטימצקי ממשיכים לפעול בנפרד

אפרת אהרוני ומיכל רז-חיימוביץ' 16.11.2015

מועדון הלקוחות לייף סטייל משיק שת"פ עם וואלה שופס

במסגרת שיתוף-הפעולה, חברי מועדון הלקוחות של סופר-פארם יוכלו ליהנות מהטבות בלעדיות באתר וואלה שופס במגוון תחומים

רועי גולדנברג 29.07.2013
LIFE | לפני כולם

סופר-פארם תשווק ביטוחים עם חברת ביטוח ישיר

רשת סופר-פארם תקים ב-44 מסניפיה עמדות מיוחדות לשיווק ביטוחי המותג "לייף דירקט" ■ חברי מועדון הלקוחות "לייף סטייל" יזכו להנחות בביטוחים

אילנית חיות 26.05.2013

חדש באתר "גלובס": ערוץ "לאונג'" לחדשנות, תרבות ולייף סטייל

הערוץ החדש, שיתוף-פעולה בין "גלובס" וחברת לובינסקי, יציע לקוראים כתבות וסקירות במגוון נושאי לייף סטייל - חדשנות, תרבות, מוצרי יוקרה, טכנולוגיה ועיצוב

שירות גלובס 20.01.2013

איך לנגוס בתפוח? סטארט-אפ חדש ימקסם את חוויית ניו יורק

מסעדות עדכניות? כרטיסים למופעים מיוחדים? ברים נוצצים כמו בסרטים? שתי ישראליות שחיות בניו יורק הקימו סטארט-אפ בתחום הלייף סטייל ו"תופרות" חבילות אישיות למי שרוצה לחוות את ניו יורק ■ קבלו טעימה מהמקומות החמים בעיר הגדולה

גליה גוטמן 08.07.2012

כל הג'אז הזה: נעלי הג'אז - פריט חובה לחובבי הסטייל

נעלי ג'אז מיושנות ונטולות סקס אפיל הופכות העונה לפריט חובה בקרב הפאשוניסטיות המתוחכמות

יעל בן ישראל 13.11.2011

"כל אדם עם אייפון יותר אמין היום ממבקר מסעדות"

אוכל, תשוקה והצצה לחיים האישיים של בני-זוג המנהלים פרק ב' בנהנתנות מופגנת - אלה המרכיבים שרוקחים את ההצלחה של "בייגלה", בלוג שהפך ל"קהילה הקולינרית של ישראל"

חגית אברון 07.06.2011

חם, מתחמם, לוהט: מהם הטרנדים החדשים בשיווק?

לפי הטרנדולוגית עדי יופה, כיום אנחנו קונים ביחד - אבל מקבלים שירות אישי; וגם יוצאים לבלות בחוץ - אבל מחכים לבשורות האופנה החדשות שיופיעו בקרוב על המסכים בבתינו

עדי יופה 18.04.2011

ענני תקשורת חתמה על עסקה להפצת תכני לייף סטייל בהולנד

שווי העסקה, שנחתמה עם חברת "אוף ד'ה פנס" במסגרת יריד מיפ, נאמד בעשרות אלפי דולרים

לי-אור אברבך 07.04.2011

האח הצעיר של ynet: אתר הלייף סטייל xnet עולה לאוויר

אתר ‏xnet‏ אמור לתת מענה לתחומי סיקור כמו יופי, אוכל, יחסים, בריאות וטיולים ■ במקביל ל-‏ynet‏, האתר החדש יהווה גם הוא בית למגזינים של קבוצת "ידיעות אחרונות"‏

‎‎רועי גולדנברג‏ 04.04.2011

מגזין לייף סטייל חדש לחרדים יושק בהשקעה של 800 אלף שקל

המו"ל הדתי-חרדי "Smash מגזינים" ישיק את המגזין, שייקרא "Stylish", ב-30 אלף עותקים

לי-אור אברבך 28.03.2011

   12   

   נמצאו 28 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988