לפ"מ

כתבות אחרונות

 
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ , ידיעות אחרונות
לפ"מ | בלעדי

מינהל הרכש במשרד האוצר הורה לפטר שליש מעובדי לפ"מ

המדינה מעסיקה את עובדי לשכת הפרסום הממשלתית במיקור חוץ כדי למנוע יחסי עובד-מעביד • בין העובדים שיפוטרו: מנהלי מחלקת התיירות והדיגיטל ו-12 מתוך 14 עובדי מחלקת הדיגיטל • מדובר בעובדים שחלקם מועסקים בלפ"מ למעלה מ-20 שנה

ענת ביין-לובוביץ' 05.05.2019
קלפי בבחירות 2019 / צילום: שלומי יוסף

הפרסומת של ועדת הבחירות - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: במקום הראשון השבוע בדירוג הזכורות והאהובות - הפרסומת של ועדת הבחירות עברה את אחוז החסימה

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2019
שלומית מלכה / צילום: אביב חופי
לפ"ם | לפני כולם

שלומית מלכה תקבל 150 א' ש' לקמפיין לחבישת קסדות

את הקמפיין תפיק למ"פ עבור משרד המדע, התרבות והספורט • לפני כשנה נפגעה מלכה בעת שרכבה על אופניים חשמליים ללא קסדה

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2018
תיירים בתל אביב./ צילום: שלומי יוסף

לפ"מ השקיעה 50 מיליון שקל בפרסום בחו"ל ברבעון הראשון

לשכת הפרסום הממשלתית פרסמה לראשונה נתונים באתר היחידה הממשלתית לחופש המידע • 50 המיליון מתחלקים כמעט שווה בשווה בין הדיגיטל והטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2018
מארק צוקרברג / צילום: רויטרס

האינטרסים העסקיים מאחורי ההפחדות מפני גוגל ופייסבוק

אנשי תקשורת, אויבים מרים בשגרה, התאחדו במכתב משותף נגד הפניה של תקציבי פרסום מלפ"מ לגוגל ופייסבוק. מה עומד מאחורי זה? ■ פרשנות

אלי ציפורי 16.02.2018
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
גוגל | לפני כולם

לפ"מ תפרסם מכרז דיגיטל נוסף בהיקף 30-40 מיליון ש'

פורום אתרי האינטרנט הישראליים יוצא נגד הקצבת כ-70 מיליון שקל ע"י לשכת הפרסום הממשלתית לפרסום בגוגל ובפייסבוק: "אפליה בוטה של אתרי התוכן המקומיים"

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2018
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
לפ"ם | לפני כולם

הפתעה דרמטית במכרז מרכז הדיגיטל של לפ"מ

בסופו של מכרז שנוי במחלוקת, בתקציב בהיקף של 70 מיליון שקל זכו שתי סוכנויות קטנות יחסית שלא נחשבו למועמדות מובילות לזכייה - מייפל ופודיום

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2018
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
לפ"ם | לפני כולם

מכרז הדיגיטל של לפמ: 3 משרדים עלו לשלב הסופי

זהות המשרדים שנבחרו לעלות רחוקה מלהפתיע: Go Interactive ,iProspect ואושן מקבוצת TMF ■ תקציב הדיגיטל של לשכת הפרסום הממשלתית הוא מהגדולים בארץ, והיקפו כ-70 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2018
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר

בועז סטמבלר עוזב את לשכת נתניהו - ימונה למנהל לפ"ם

סטמבלר, דובר ראש הממשלה ב-3 השנים האחרונות, עוזב את תפקידו, לאחר ששרת התרבות מירי רגב קיבלה את המלצת ועדת האיתור למנותו למנהל לשכת הפרסום הממשלתית

טל שניידר וענת ביין-לובוביץ' 08.11.2017
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
גיא קלנר | לפני כולם

ארבעה יתמודדו בשלב ההכרעה על תפקיד מנכ"ל לפמ

ועדת האיתור תיפגש עם המועמדים אודי ירושלמי, גיא קלנר, מישל קרמרמן ובועז סטמבלר

ענת ביין-לובוביץ' 17.10.2017
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
TMF | לפני כולם

5 משרדים במכרז הדיגיטל של לפמ בהיקף 70 מיליון שקל

התקציב של לשכת הפרסום הממשלתית לפעילות בחו"ל בגוגל ובפייסבוק זכה לביקורות קשות בענף בגלל העמלה הנמוכה הדורשת השקעה גבוהה ■ בין המתמודדות: TMF ו-GO אינטראקטיב, שעובדת עם לפמ כיום ונחשבת למועדפת

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2017
קמפיין לפ"מ של משרד התיירות. בין דרישות המכרז: חמישה עובדים ייעודיים / צילום מסך

"מי שייגש למכרז לפ"מ חושף עצמו לכדור שלג מול לקוחותיו"

ביקורת רבה על מכרז רכישת מדיה דיגיטלית של לפ"מ ■ בין הטענות: עמלה נמוכה מהמקובל ונתונים גלויים שימשכו את מחירי השוק כלפי מטה

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2017
גיא קלנר / צילום: יח"צ

המכרז לאיתור מנכ"ל לפ"מ: "התהליך מלא דיסאינפורמציה"

למרות שבועז סטמבלר נחשב למועמד המועדף על רה"מ, ניגשו למכרז למעלה מ-100 מועמדים - ונשארו 12 ■ ההערכות הן כי מישל קרמרמן וגיא קלנר הם המתחרים המשמעותיים

ענת ביין-לובוביץ' 15.08.2017
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
גיא קלנר | לפני כולם

המכרז התפור? אלה המתמודדים על תפקיד מנכ"ל לפמ

בנציבות שירות המדינה הרחיבו את תחומי העיסוק שמאפשרים להתמודד על התפקיד ■ כפי שנחשף ב"גלובס", בועז סטמבלר, דובר רה"מ, נחשב למועמד מועדף ■ עוד מועמדים הפרסומאים גיא קלנר, אורלי ראובני ומתי וינברג, ואודי ירושלמי רמ"ט גל"צ ודובר המשטרה לשעבר רפי יפה

ענת ביין-לובוביץ' 24.07.2017
 עודד פורר / צילום: אוריה תדמור

ח"כ פורר למירי רגב: למה ההשקעה של לפמ ביוטיוב גדלה?

זאת למרות שעדיין לא הוסדר נושא הופעת הפרסומות ביוטיוב לצד תוכני טרור ■ לפני 3 חודשים פנה ח"כ עודד פורר לשרה מירי רגב כדי לוודא כי קמפיינים של ישראל לא יממנו בטעות תוכני שטנה, אך לדבריו, במאי ההשקעה של לפמ ביוטיוב גדלה ל-800 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 08.06.2017
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית

300 מיליון שקל מחפשים מנהל: החל איתור מנכ"ל ללפמ

לשכת הפרסום הממשלתית מתנהלת כבר כמעט שנה ללא מנכ"ל נבחר ■ בין הדרישות לתפקיד: לפחות 6 שנות ניסיון בניהול פרסום, ניהול דוברות או ניהול הפקה, מתוכן 4 שנות ניהול בפועל ■ משך ההעסקה: 4 שנים, עם אפשרות להארכה של 4 שנים נוספות

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2017

   12345   

   נמצאו 73 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988