רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף
שילוב לפ"ם, לשכת הפרסום הממשלתית, במדד משרד השנה של "פירמה" יעורר כעס אצל רבים בתעשייה. גם אנחנו התלבטנו רבות
לדברי מנהל רשות המסים, יהודה נסרדישי, מטרת הקמפיין היא לעודד שינוי בעמדות הציבור ביחס למעלימי מס ולהעניק רוח גבית למבצעי הביקורת והאכיפה שעורכת הרשות
Twisted Fly: הפרסומת קיבלה גם את מספר הפוסטים הגבוה ביותר - וחוללה מעל 90% מהיקף השיחה ברשת
הפנקיסטית בפרסומת של סלקום נחרטה חזק בזכרון הצופים עלייה בסך ההשקעה בקמפיינים פרסומיים השבוע
הפרסומת עמוסת הסלבס לרשות המים, באמצעות לפ"ם, מובילה השבוע את רשימת הפרסומות האהובות
תקציב הפרסום של פיקוד העורף טופל עד כה בלפ"מ היקף התקציב ל-2009 צפוי לעמוד על כמיליון דולר משרד ציבלין שייך לקבוצת אדלר-חומסקי, ולכן את המדיה שלו תרכוש חברת המדיה של הקבוצה - מדיה קום
המשרדים הגדולים החזיקו בשנה החולפת בחלק גדול יותר מהעוגה בעשירייה הראשונה - יהושע עקף לראשונה את ראובני-פרידן בעשירייה השנייה - גידול משמעותי ללפ"מ, ברוקנר-נטע-יער, רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאורנג' של ראובני-פרידן היא גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע במונחי זמן מדיה
9 מיליוןאדלר חומסקיבזקהפרסומות הזכורות והאהובותהשיחהמשה איבגימשרד הבריאותקמפייןרשויות מקומיותשקיות ניילון