מגזינים בחדשות

סוכן חדשות
 
יובל סיגלר / צילום: איליה מלניקוב
"טיים אאוט" משנה פוקוס: השבועון יהפוך לירחון; כוח-האדם יצומצם
המהלך הוא חלק מהעברת הפוקוס לפלטפורמות הדיגיטליות, והוא כולל השקת פלטפורמת תוכן חדשה שתשרת את כל מותגי הקבוצה, כולל "את" ו"השולחן", בהשקעה של כ-4 מיליון שקל • המו"ל יובל סיגלר: "על-מנת להישאר רלוונטיים עלינו להתאים את עצמנו למציאות ולפתח מקורות הכנסה וצמיחה חדשים ומגוונים"
  
 
הדוגמנית קייט אפטון עם מגזין של ספורטס אילוסטרייטד / צילום: Mike Segar, רויטרס
מגזין "ספורטס אילוסטרייטד" נמכר ב-110 מיליון דולר לאות'נטיק ברנדס
קונגלומרט התקשורת מרדית' קורפ ימשיך להוציא לאור את מגזין הספורט הפופולרי, בעוד אות'נטיק ברנדס תשלב את השם "ספורטס אילוסטרייטד" באימפריית מכירת הרישיונות שלה
  
 
מארק בניוף \ צילום: רויטרס
מארק ולין ובניוף רוכשים את מגזין "טיים" ב-190 מיליון דולר
בני הזוג רוכשים את המגזין באופן אישי, ללא קשר לחברת סיילספורס שייסד בניוף ושבראשה הוא עומד • הניהול היומיומי וההחלטות העיתונאית יישארו בידי ההנהלה הנוכחית של "טיים"
  
 
מרב סריג, מנהלת מקצועית של מגזין "השולחן"  / צילום: יח"צ
קבוצת סיגלר תשיק מיזם תוכן חדש בתחום האוכל
מיזם "השולחן" מבוסס על שני מגזינים ותיקים, "דרך האוכל ו"על השולחן", שנרכשו לאחרונה ע"י יובל סיגלר, ויכלול מגזין חודשי ואתר אינטרנט • עפ"י הערכות, היקף השקעה במיזם הוא כ-3 מיליון שקל
  
 
ניוזוויק / צילום: שאטרסטוק
פיטורים דרמטיים במערכת העיתון הוותיק "ניוזוויק"
העורך הראשי של "ניוזוויק", ראש מערכת החדשות וכתבת בעיתון פוטרו לאחר שפרסמו כתבות על מצבה הפיננסי של החברה-האם והתייחסו לחקירות המתנהלות נגדה
  
 
מגזין טיים/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
קבוצת המגזינים של "טיים" נמכרת תמורת 1.84 מיליארד דולר
קבוצת המדיה מרדית' תרכוש את המגזינים של "טיים" בעסקת מזומן ■ העסקה תכלול את המגזינים המובלים "ספורטס אילוסטרייטד", "פיפל" ו"פורצ'ן"
  
 
מעמד חלוקה של The Village Voice/ צילום: בלומברג
השבועון "The Village Voice" יפסיק לצאת במהדורה מודפסת
המגזין הניו-יורקי, שהופץ בחינם ושזכה ב-3 פרסי פוליצר על עיסוק בשחיתות בניו-יורק, ימשיך לפרסם מהדורה באינטרנט מדי יום ולהפיק אירועים
  
 
שער המגזין רולינג סטון / צילום: יחצ
חברת מוזיקה חברתית מסינגפור קנתה 49% מהמותג "רולינג סטון"
בנדלב טכנולוג'יז רכשה 49% ממותג המוזיקה, כולל את המגזין ואת נכסי הדיגיטל שלו ■ תנאי העסקה לא פורסמו
  
 
מגזינים של אימפריית המו"לות. התוכן מומצא מחדש  (צילומי מסך)
מו"ל בסטייל: קונדה נסט נכנס למסחר המקוון
אימפריית המגזינים תשיק בסוף השבוע פלטפורמה שתציע למאות מיליוני הגולשים באתרי המגזינים שלה לקנות פריטי אופנה של מותגים מוכרים, חלקם בבלעדיות ■ בביצוע ההזמנות ובמלאי יטפלו המותגים עצמם, וקונדה נסט תקבל אחוז מסוים מסך כל מכירה, ותהיה אחראית גם לתוכן מסביב
  
 
שער פלייבוי תלת ממד / צלם: אתר פלייבוי
"וול סטריט ג'ורנל": פלייבוי מוצעת למכירה במאות מיליוני דולרים
אחוזת פלייבוי הוצעה למכירה ב-200 מיליון דולר, ומסתבר שישנם גופים המעוניינים לקנות את החברה כולה
  
 
שער פלייבוי תלת ממד / צלם: אתר פלייבוי
"פלייבוי" חדל לפרסם עירום מלא - והמפרסמים נוהרים בהמוניהם
עלייה של 55% במספר המודעות שנרכשו לגיליון מארס של "פלייבוי" ■ האם גם הקהל יגדל עקב החלטת המגזין לחדול מפרסום צילומי עירום מלא?
  
 
שער פלייבוי תלת ממד / צלם: אתר פלייבוי
סוף עידן: "פלייבוי" יחדל לפרסם תמונות עירום במגזין
קורבן נוסף של האינטרנט: כיום, כשכל אתר פורנוגרפי נמצא במרחק של לחיצת מקש, העירום המרוסן יחסית של "פלייבוי" כבר לא רלוונטי
  
 
בושם קוסמופוליטן / צילום: יחצ
לא רק מגזין: "קוסמופוליטן" משיק בושם תחת שם המותג
הבושם "קוסמופוליטן" יעלה בקרוב על המדפים בבריטניה
  
 
רנדל ליין / צילום: נועה מגר
העורך הראשי של "פורבס" מגלה את סוד ההצלחה של המגזין
גלי המחאה החברתית במערב לא מפריעים לאנשים להתעניין בחיי העשירים והמפורסמים ■ רנדל ליין, העורך הראשי של מגזין העסקים האמריקאי "פורבס", מגלה את סודות ההצלחה של המגזין גם בעידן האינטרנט והמובייל
  
 
אחרי רכישת "פייננשל טיימס": פירסון מוכרת 50% מ"אקונומיסט"
החברה: "פירסון מאשרת כי היא במגעים למכירת 50% מקבוצת האקונומיסט. אין ודאות כי המהלך יושלם"
  
 
איתן זינגר / צילום: יחצ
תכלת תקשורת מכניסה שותפים ל"הורים וילדים" ו"דרך האוכל"
איתן זינגר, גל קריינר ואורן ציבלין רוכשים מידי תכלת תקשורת 50% מהמגזינים "הורים וילדים" ו"דרך האוכל" בכ-2 מיליון שקל ■ במסגרת זו יהפכו הצדדים לשותפים בחברה חדשה בשם "דרך התוכן"
  
 

   123456789    >

   נמצאו 141 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988