מגזינים בחדשות

סוכן חדשות
 
מארק בניוף \ צילום: רויטרס
מארק ולין ובניוף רוכשים את מגזין "טיים" ב-190 מיליון דולר
בני הזוג רוכשים את המגזין באופן אישי, ללא קשר לחברת סיילספורס שייסד בניוף ושבראשה הוא עומד • הניהול היומיומי וההחלטות העיתונאית יישארו בידי ההנהלה הנוכחית של "טיים"
  
 
מרב סריג, מנהלת מקצועית של מגזין "השולחן"  / צילום: יח"צ
קבוצת סיגלר תשיק מיזם תוכן חדש בתחום האוכל
מיזם "השולחן" מבוסס על שני מגזינים ותיקים, "דרך האוכל ו"על השולחן", שנרכשו לאחרונה ע"י יובל סיגלר, ויכלול מגזין חודשי ואתר אינטרנט • עפ"י הערכות, היקף השקעה במיזם הוא כ-3 מיליון שקל
  
 
ניוזוויק / צילום: שאטרסטוק
פיטורים דרמטיים במערכת העיתון הוותיק "ניוזוויק"
העורך הראשי של "ניוזוויק", ראש מערכת החדשות וכתבת בעיתון פוטרו לאחר שפרסמו כתבות על מצבה הפיננסי של החברה-האם והתייחסו לחקירות המתנהלות נגדה
  
 
מגזין טיים/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
קבוצת המגזינים של "טיים" נמכרת תמורת 1.84 מיליארד דולר
קבוצת המדיה מרדית' תרכוש את המגזינים של "טיים" בעסקת מזומן ■ העסקה תכלול את המגזינים המובלים "ספורטס אילוסטרייטד", "פיפל" ו"פורצ'ן"
  
 
מעמד חלוקה של The Village Voice/ צילום: בלומברג
השבועון "The Village Voice" יפסיק לצאת במהדורה מודפסת
המגזין הניו-יורקי, שהופץ בחינם ושזכה ב-3 פרסי פוליצר על עיסוק בשחיתות בניו-יורק, ימשיך לפרסם מהדורה באינטרנט מדי יום ולהפיק אירועים
  
 
שער המגזין רולינג סטון / צילום: יחצ
חברת מוזיקה חברתית מסינגפור קנתה 49% מהמותג "רולינג סטון"
בנדלב טכנולוג'יז רכשה 49% ממותג המוזיקה, כולל את המגזין ואת נכסי הדיגיטל שלו ■ תנאי העסקה לא פורסמו
  
 
מגזינים של אימפריית המו"לות. התוכן מומצא מחדש  (צילומי מסך)
מו"ל בסטייל: קונדה נסט נכנס למסחר המקוון
אימפריית המגזינים תשיק בסוף השבוע פלטפורמה שתציע למאות מיליוני הגולשים באתרי המגזינים שלה לקנות פריטי אופנה של מותגים מוכרים, חלקם בבלעדיות ■ בביצוע ההזמנות ובמלאי יטפלו המותגים עצמם, וקונדה נסט תקבל אחוז מסוים מסך כל מכירה, ותהיה אחראית גם לתוכן מסביב
  
 
שער פלייבוי תלת ממד / צלם: אתר פלייבוי
"וול סטריט ג'ורנל": פלייבוי מוצעת למכירה במאות מיליוני דולרים
אחוזת פלייבוי הוצעה למכירה ב-200 מיליון דולר, ומסתבר שישנם גופים המעוניינים לקנות את החברה כולה
  
 
שער פלייבוי תלת ממד / צלם: אתר פלייבוי
"פלייבוי" חדל לפרסם עירום מלא - והמפרסמים נוהרים בהמוניהם
עלייה של 55% במספר המודעות שנרכשו לגיליון מארס של "פלייבוי" ■ האם גם הקהל יגדל עקב החלטת המגזין לחדול מפרסום צילומי עירום מלא?
  
 
שער פלייבוי תלת ממד / צלם: אתר פלייבוי
סוף עידן: "פלייבוי" יחדל לפרסם תמונות עירום במגזין
קורבן נוסף של האינטרנט: כיום, כשכל אתר פורנוגרפי נמצא במרחק של לחיצת מקש, העירום המרוסן יחסית של "פלייבוי" כבר לא רלוונטי
  
 
בושם קוסמופוליטן / צילום: יחצ
לא רק מגזין: "קוסמופוליטן" משיק בושם תחת שם המותג
הבושם "קוסמופוליטן" יעלה בקרוב על המדפים בבריטניה
  
 
רנדל ליין / צילום: נועה מגר
העורך הראשי של "פורבס" מגלה את סוד ההצלחה של המגזין
גלי המחאה החברתית במערב לא מפריעים לאנשים להתעניין בחיי העשירים והמפורסמים ■ רנדל ליין, העורך הראשי של מגזין העסקים האמריקאי "פורבס", מגלה את סודות ההצלחה של המגזין גם בעידן האינטרנט והמובייל
  
 
אחרי רכישת "פייננשל טיימס": פירסון מוכרת 50% מ"אקונומיסט"
החברה: "פירסון מאשרת כי היא במגעים למכירת 50% מקבוצת האקונומיסט. אין ודאות כי המהלך יושלם"
  
 
איתן זינגר / צילום: יחצ
תכלת תקשורת מכניסה שותפים ל"הורים וילדים" ו"דרך האוכל"
איתן זינגר, גל קריינר ואורן ציבלין רוכשים מידי תכלת תקשורת 50% מהמגזינים "הורים וילדים" ו"דרך האוכל" בכ-2 מיליון שקל ■ במסגרת זו יהפכו הצדדים לשותפים בחברה חדשה בשם "דרך התוכן"
  
 
סיימון דומנקו / צילום:יחצ
"מה שמשפיע יותר מכל על עתיד העיתונות הוא המובייל"
סיימון דומנקו, העורך הראשי של מספר מגזינים ואתרי אינטרנט ובהם "אד אייג'", מתאר בראיון ל"גלובס" את האתגר הגדול ביותר של תעשיית המדיה: "היא נמצאת בתחרות מול כל דבר, אפילו מול המשחק הכי מטופש"
  
 
ווג / צילום: יחצ
קר בחוץ? סטארט-אפ ישלח את המגזין עד פתח הבית תוך דקות
סטארט-אפ בשם Postmates ישלח את מגזין "ווג" עד דלת הבית עם שליח מיוחד, "תוך דקות ספורות", לתושבי ניו-יורק
  
 

   123456789    >

   נמצאו 139 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 9