עמוד הבית > תגיות כלליות > מדד המותגים

מדד המותגים בחדשות

סוכן חדשות
 
הצרכן הוא נווד /shutterstock
"הצרכן הוא נווד, שהולך לאיפה שטוב לו בנקודת זמן מסוימת"
בימים של מגוון הצעות מאתרי אי-קומרס בחו"ל, מחירים נמוכים וחוסר אהדה לתאגידים, הנאמנות של הצרכנים למותגים נשחקת, והם עוברים ממותג למותג בלי סנטימנטים ● במקום להשקיע מאמצים כדי שהלקוחות יחזרו לרכוש דווקא אותם, כדאי למותגים להשקיע במערכות יחסים לטווח קצר ● הכסף הגדול, אומרים המומחים, נמצא בזירת התמורה לכסף, והגיע הזמן להפסיק לנסות להחזיר את גלגל הנאמנות לאחור ● מדד המותגים
  
 
ישראל / צילום: 	shutterstock
איך ממתגים נכון מוצר מעורר אמוציות כמו מדינת ישראל?
ישראל היא מותג תיירותי שמעורר אמוציות, והתחושות השליליות גוברות לא פעם על אלה החיוביות ● יועצי מיתוג והסברה מציעים כיצד לשנות תדמית של מדינה מורכבת שיש בה חדשנות אך גם שמרנות, סצנת תרבות פעילה אל מול סכסוך מדמם, ושגרירה כמו גל גדות לצד פוליטיקאים שלא עושים חשבון ● מדד המותגים
  
 
פרופסור ברק ליבאי / צילום: שלומי יוסף
"יש דור שלם של מנהלי שיווק שלא מבינים את התפקיד שלהם"
מומחה השיווק פרופ' ברק ליבאי חושב שלקוחות פחות נאמנים ממה שחושבים, שגם לקוחות הפסדיים יכולים להיות חשובים, ושמנהלי השיווק בכלל לא מכירים את הלקוחות שלהם. "חברות כמו פייסבוק וגוגל עושות את זה מצוין, ובגלל זה הן משתלטות על העולם" ● 5 תובנות על שיווק נכון ● מדד המותגים
  
 
נטע ברזילי /   צילום: דניאל קמינסקי
כך נבנה המיתוג שהביא לנטע ברזילי את הניצחון
הקהל התקשה להתחבר בתחילת הדרך, וההפקה נאלצה להבין שלא מדובר בבובה ● איך הפכה נטע ברזילי בזכות תהליך מיתוג מדויק לכוכבת שסחפה את אירופה והביאה את האירוויזיון לישראל אחרי 20 שנה? ● סוד הקסם - להתחבר לאמת הפנימית ולזכות באהבת הקהל ● מדד המותגים
  
 
עידו גרינברג / צילום: אורי טאוב
חולצה אחת ביום: מהגיגי סמארטפון למותג אופנה היסטרי
מה שהתחיל מפתקים עם הגיגים בסמארטפון, הפך לתופעה באינסטגרם ולמותג אופנה שסוחף את הרשת ואת הסלבס, עם משפטים כמו "ואהבת לרעך כמו פיצה", "תתאהב בי כבר יא אפס" ו"מוגזמת" ● עידו גרינברג, האיש שהמציא את "משפט אחד ביום", חולם לעשות כבוד לעברית ● מדד המותגים
  
 
גוגל / צילום: שאטרסטוקאורנה רודי / איור: גיל ג'יבלי
אורנה רודי
איפה הכי כדאי לעבוד?
מה הקשר בין הזוכים במדד המותגים של "גלובס" לערך השוק של עובדיהם
הפרמטר בעל ההשפעה הגדולה ביותר על ערך המותג של עובדים הוא זהות המעסיק וערך המותג שלו - הרבה מעבר לכל פרטר אחר, לרבות הגדרת התפקיד....המשך
  
 
מדד המותגים 2018
בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?
מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה ● האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?
  
 
פראדיפ קהרולה  /  צילום:  יחצ החברה
"לא סביר שאל-על תקבל אישור לטוס מעל סעודיה אי-פעם"
חברת התעופה אייר אינדיה עשתה היסטוריה, וגם באזז, כשהחלה להפעיל קו מת"א לניו-דלהי שעובר מעל ערב הסעודית ● יו"ר החברה, פראדיפ קהרולה, מסמן בראיון ל"גלובס" את היעדים הבאים בענף שישפיעו על שיווק הטיסות ● מדד המותגים
  
 
פסטיבל ברנינג מן / צילום: שאטרסטוק
מדד המותגים: הזוכים בתחרות הקריאייטיב "טסים לברנינג מן"
לקראת ועידת MAD ופרסום מדד המותגים של גלובס לשנת 2018, התקיימה תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום שיצרו מודעות מקוריות, חדשניות ומעניינות במיוחד ● מתוך כ-180 מודעות, נבחרו 10 מצטיינות - והראשונה מביניהן זיכתה את יוצריה בחבילה מפנקת לביקור בפסטיבל המפורסם
  
 
נחום ביתן / צילום: שלומי יוסף
בעלי קבוצת יינות ביתן-מגה: "אין לי מטרה לעקוף את שופרסל"
נחום ביתן רכש לפני שנתיים את מגה והפך לבעלי קבוצת הקמעונאות השנייה בגודלה, יינות ביתן ● בראיון ל"גלובס" הוא מדבר לראשונה על מה שאכזב אותו במגה, על הסכסוך המתוקשר עם קבוצת נטו של עדי עזרא, והמאבק בספקים כדי שלא יעלו מחירים ● מדד המותגים
  
 

   12345    >

   נמצאו 77 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5