עמוד הבית > אשכול כתבות > מדד המותגים 2018

מדד המותגים 2018 בחדשות

סוכן חדשות
 
אייל מרקוס /  צילום: פרסטו נאג'י
טו בי או נוט טו B2B: כך הופכים שיווק לעסקים לאטרקטיבי
בעשירייה הפותחת של המותגים המובילים בעולם נמצאות חברות המשווקות לעסקים - מגוגל ועד מיקרוסופט ● רוב מוצרי ה-B2B, כמו מחשוב ענן, פתרון אנליטיקס או מערכת אחסון, מגיעים באריזה הכי משעממת ובלתי אטרקטיבית ● איך בכל זאת החברות הללו זוכות להצלחה ולשווי של מיליארדים? מתברר שגם כאן יש מקום חשוב לקריאטיביות ● מדד המותגים
  
 
חנות ספרים אמזון / צילום: שאטרסטוק
און אנד אוף: בעולם מתחילים לחבר בין ערוצי אונליין ואופליין
בעולם כבר עברו לשלב הבא בגיזרת האיקומרס - חיבור בין האונליין לאופליין ● קמעונאיות אונליין כמו אמזון ו-BONOBOS הבינו את הצורך בפתיחת חנויות פיזיות, והרשתות הגדולות החלו לחבר בין הערוצים השונים שבהם הן פוגשות את הלקוח ● בישראל, שנכנסה לתחום באיחור, אין עדיין התשתיות הדרושות כדי לשלב בין שני העולמות, והמהפכה שתשנה באמת את חוויית הלקוח עדיין לא נראית באופק ● מדד המותגים
  
 
חיות בר / צילום: יחצ
תוכנית רעיונות: איך הופכים פנטזיה למוצר בפחות ממיליון דולר
יש דרכים לגרום לרעיונות להפוך מפנטזיה משורבטת באפליקציית הרשימות באייפון, למוצר בידור חי ומנגן ● את המודל העסקי עוד נברר, אבל אנחנו בטוחים שכרייה של אנרגיה יצירתית זה משהו שמשתלם לכל המעורבים ● מדד המותגים
  
 
אזור תיוג ישראלי איור: 	shutterstock
אזור תיוג ישראלי: הקלות שבה השיח החברתי הופך לפוליטי
השיח החברתי נשאב לתוך המיתוג הפוליטי, ומונחים שעל סדר היום הפכו למותגי-נושא הממקמים את האנשים לאורך קווים ברורים על המפה הפוליטית ● "התיוג לפי השקפת עולם בנושא ספציפי מאפיין אותנו כחברה", אומרים יועצים אסטרטגיים שביקשנו מהם להתייחס למושגים החמים של הקיץ ● מדד המותגים
  
 
אבא פגום/ צילום: פרטי
אבא עושה בושות: כך הפך פוסט של אב מתוסכל למותג מנצח
פוסט בפייסבוק שעסק בקשיי האבהות הפך לוויראלי ויצר את "אבא פגום", קהילה שבה חברים עשרות אלפי גברים שתומכים זה בזה גם בחיים שמחוץ למסכים ● פגמים מעולם לא נראו כל-כך אטרקטיביים ● מדד המותגים
  
 
סיום מחזור 3 של בית ספר לדיגיטליות בעסקים./ צילום: גלית סבג
"בלי קהילות אי-אפשר היום לנהל שיווק אפקטיבי"
סופר-פארם מאמצת את מאמאנט, בנק לאומי מטפח בעלות עסקים, ורקיט בנקיזר משווקת את דורקס לקהילות שונות בדרכים שונות ● השיווק באמצעות קהילות הפך לטרנד חובה בזכות הרשתות החברתיות, ודחק הצידה את עמודי המותג המשמימים ● אך למרות שכולם מבינים את חשיבות הקהילות, רק מותגים מעטים הצליחו לפצח את דרך העבודה הנכונה מולן ● כך תעשו זאת נכון ● מדד המותגים
  
 
בן יפת מנצח על אירוע קוללם במגדל דוד / צילום: טלי רז
התופעה הוויראלית של המיזם המוזיקלי-חברתי קולולם
קולולם, המחבר אנשים זרים לביצוע שיר אחד ביחד, הצליח תוך פחות משנה להגיע לאלפי לבבות ולעשרות אלפי בתים ● בסטארט-אפ הזה השיר הוא רק האמצעי, ההון הוא אנושי, הכסף רק דלק למנוע שדוהר קדימה לכבוש עוד לבבות, ולמשקיעים בו מובטח בעיקר עושר רגשי ● מדד המותגים
  
 
סיציליה המכושפת של דולצ'ה וגבאנה / צילום: מתוך הפרסומת
בחזרה לשפת הסימנים: עתיד המיתוג באימוג'ים
התקשורת הלא-מילולית היא הערוץ האולטימטיבי להעברת מסרים, כשמנגד כוחה של המילה המדוברת הולך ונשחק בעולם שבו האימוג'ים הולכים ותופסים חלק נכבד ● הגיע הזמן לבנות מותגים בעזרת סימנים, ולהפסיק להציף את הלקוחות במלל ● מדד המותגים
  
 
תאגיד השידור כאן / צילום: יעל בר נתן באדיבות פירמה
הנני כאן: תהליך המיתוג שעבר תאגיד השידור החדש
בימים שבהם עתידו של תאגיד השידור היה בסכנה, עסקו בחברת "פירמה" במיתוג הגלגול החדש של מה שהיה רשות השידור השנויה במחלוקת ● שנתיים אחרי, ראשי החברה, דורון גולדנברג ויהורם דוידי, מספרים על התהליכים שבסופם נקבעו ערכי המותג, איך כונסו 13 מותגים תחת מטרייה אחת, נבחר השם "כאן" והושק הלוגו - וגם על הביקורות הקטלניות שספגו ● מדד המותגים
  
 
הצרכן הוא נווד /shutterstock
מה עושים כשהנאמנות של הצרכנים למותגים נשחקת?
בימים של מגוון הצעות מאתרי אי-קומרס בחו"ל, מחירים נמוכים וחוסר אהדה לתאגידים, הנאמנות של הצרכנים למותגים נחלשת, והם עוברים ממותג למותג בלי סנטימנטים ● במקום להשקיע מאמצים כדי שהלקוחות יחזרו לרכוש דווקא אותם, כדאי למותגים להשקיע במערכות יחסים לטווח קצר ● הכסף הגדול, אומרים המומחים, נמצא בזירת התמורה לכסף ● מדד המותגים
  
 
עיתונות / צילום: Shutterstock
האם חומות התשלום מוכיחות עצמן כעתיד העיתונות?
בקרב עיתונים בעולם הולכת ומחלחלת ההבנה שהישועה לא תגיע משוק הפרסום בדיגיטל ● גם בארץ מודל חומת התשלום צובר תאוצה, כשרק השבוע פורסם ב"גלובס" שגם ynet שוקלים לעבור בחודשים הקרובים למודל ● האם זה הפתרון האידיאלי שיחזיר את העיתונות לעידן של מודל עסקי בר-קיימא, למה הוא לא מתאים עבור כל העיתונים, ומה יקרה בארץ? ● מדד המותגים
  
 
האטסונה מיקו. קריפטון יצרה פנטיזה / צילום: רויטרס
הכירו את הזמרות הווירטואליות שסוחפות את העולם
יש להן מיליוני מעריצים ועוקבים אדוקים, שירים שכובשים את המצעדים, אלפי סרטונים ביוטיוב, הופעות במגזינים ושיתופי-פעולה מסחריים - אבל הן בכלל לא אמיתיות ● הכירו את האטסונה מיקו ומיקיילה סוסה, זמרות וירטואליות שעקפו בקלות זמרים מצליחים ● מדד המותגים
  
 
פיד בפייסבוק / צילום: shutterstock
פייסבוק מרעיבה את כלב השמירה של הדמוקרטיה | טור אישי
שינויים שפייסבוק מכניסה באלגוריתם שלה בזמן כתיבת שורות אלה, מקשים מאוד על תעשיית התוכן ● מדד המותגים
  
 
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק
נפלאות הבינה: סמנכ"לי שיווק בוחרים את המהלכים המנצחים
כל ארגון או מותג נעזר כיום בבינה מלאכותית על שלל נגזרותיה, אבל זה שהבוט קופץ עם כל כניסה לאתר האונליין שלכם, לא אומר שבאמת מימשתם את הפוטנציאל השיווקי של הטרנד הבוער הזה ● סמנכ"לי שיווק, החברים באיגוד השיווק, בוחרים עבור "גלובס" את המותגים ואת המהלכים שעושים את השימוש הנכון ביותר והבנאלי פחות בבינה מלאכותית ● מדד המותגים
  
 
המשימה רומא / צילום: יחצ
בני הנוער מתחילים לשנות את חוקי הפורמט
עבור בני דור ה-Z, יוטיוב הפך לטלוויזיה שמאפשרת להם להיות גם הצופים וגם יצרני התוכן ● המותגים, שהתהליך התרחש מתחת לרדאר שלהם, מיהרו ליצור שיתופי-פעולה עם ערוצי תוכן של בני נוער, שמעלים וולוגים יומיומיים וזוכים למיליוני צפיות ● כעת הגענו לשלב הבא: פורמטים דיגיטליים שמסתמנים כמפלצות תוכן שמאפילות גם על "האח הגדול" בימיו הטובים ● מדד המותגים
  
 
ישראל / צילום: 	shutterstock
איך ממתגים נכון מוצר מעורר אמוציות כמו מדינת ישראל?
ישראל היא מותג תיירותי שמעורר אמוציות, והתחושות השליליות גוברות לא פעם על אלה החיוביות ● יועצי מיתוג והסברה מציעים כיצד לשנות תדמית של מדינה מורכבת שיש בה חדשנות אך גם שמרנות, סצנת תרבות פעילה אל מול סכסוך מדמם, ושגרירה כמו גל גדות לצד פוליטיקאים שלא עושים חשבון ● מדד המותגים
  
 

   12    >

   נמצאו 30 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2