מדיה חברתית בחדשות - עמוד 10

סוכן חדשות
 
איך אומרים פרסום דיגיטלי בערבית?
לאחר שהוכיחו את כוחם בהתקוממויות "האביב הערבי", פייסבוק, טוויטר והסלולר לוקחים עתה תפקיד משמעותי בחזרה ל"חיים נורמליים" במדינות ערב
  
 
כך מנצלים ארגונים את הרשתות החברתיות לתועלות עסקיות
ארגונים גדולים בארץ מנסים להפוך את ההתמכרות לפרסום סטטוסים לגורם שמסייע בשימור הידע של העובדים, על-ידי הקמת רשתות חברתיות פנימיות
  
 
מיכל מורנו /  אייר: גיל ג'יבלי
מיכל מורנו
מה הריץ את פייסבוק לבורסה?
אל תריצו לקוחות לעמוד הפייסבוק שלכם בכל מחיר, הרווח לא בהכרח שלכם שם
עם 4 מיליארד דולר בקופה ו-205 מיליון דולר הכנסה רבעונית, למה כל-כך דחוף לפייסבוק להנפיק? ההסבר לכך הוא קצב גידול ההכנסות שלה, שפוח...המשך
  
 
עופר קורנפלד
עופר קורנפלד
כשהקוטג' ידחק את הגרעין האיראני
דברי הרהב על מספר הלייקים בעמוד של ביבי מלמדים שהוא טרם הבין את השיטה
לטכנולוגיה של התקשורת יש השפעה מכרעת על הפוליטיקה. החל מהנאומים בכיכרות העיר והמקדשים של העת העתיקה, וכלה בתקשורת הפוליטית באינטרנ...המשך
  
 
מה מציעים עמודי הפייסבוק של רשתות המזון הגדולות?
עמודי הפייסבוק של רשתות המזון מאפשרים ללקוחות גם לשחרר קיטור וגם לקבל פיצוי כשצריך ■ בולטת לטובה הפעילות של שופרסל, שגייסה כ-125 אלף אוהדים
  
 
צייץ לי סקופ: כך הפכו החדשות של היום ליצירה משותפת בטוויטר
מחקר חדש קובע כי הגולשים מעדיפים לעקוב אחרי עיתונאים צייצנים בטוויטר ופחות אחרי גופי התקשורת ■ המשמעות: הנכס האמיתי של מערכות החדשות הוא בעיקר אישיותו של הכתב ■ חבל רק שדווקא בישראל רוב העיתונאים לא משמיעים ציוץ
  
 
"לא די לדבר על יחסי ישראל-איראן בפייסבוק. צאו לרחובות"
הקמפיין הפייסבוקי "Iranians, We Love You", שהתחיל ביוזמה של ישראלי, הפך לתופעה רחבת-היקף ■ קמיליה האג'האסם ובחזד מהרני, מיוזמי קמפיין התשובה האירני: "אנו מבקשים עזרה כדי לסייע לעם האיראני להחליף את השלטון"
  
 
בכיר בדובר צה"ל: "בעיתות חירום הציבור הישראלי מתגלה כאחראי"
ראש ענף תקשורת ישראלית בדובר צה"ל, רס"ן עודד הרשקוביץ, על ההתמודדות עם הרשתות החברתיות: "אנו לא מחפשים רייטינג. חשוב לנו להיות אמינים, לא מהירים"
  
 
מיכל שרייבר / מאייר: גיל ג'יבלי
מיכל שרייבר
מאבק תינוקי
סערת התינוק של במבה מוכיחה שבפייסבוק אנחנו עדיין עוסקים בזוטות
1. אתמול (ג') במהלך היום, נראה היה שכלום לא מטריד את גולשי ישראל למעט תינוק מאויר אחד וגביע בידו. אין פצצה גרעינית, אין טילים על ה...המשך
  
 
עורכת "ניו-יורק טיימס": אין סכנה מיידית לעיתוני הדפוס
ג'יל אברמסון, בהרצאה על עתיד גוף המדיה בכנס SXSW: "אני אוהבת להיכנס עם הכתבים הציידים שלי לתוך מאורת השועל. אין בנמצא כתבים איכותיים כמו שלנו"
  
 
"גלובס" מציג: המדריך לפרסום מותגים במדיה החברתית
איפה מוצאים קהל נשי, איזו רשת מועדפת ע"י הברנז'ה, והאם ה-Timeline של פייסבוק הוא הזדמנות אמיתית? ■ פרסום במדיה החברתית - היתרונות והחסרונות
  
 
"יש ברשת נרקסיסטים שעסוקים בלצלם את עצמם כל הזמן"
דיווח מיוחד מכנס SXSW בטקסס ■ ד"ר ג'ייקוב סמול, פסיכולוג קליני ממנהטן, על נרקסיזם באינטרנט: "הם זקוקים לחיזוקים כל הזמן; הם חושבים שהם אלוהים"
  
 
הגנה לטוקבקיסטים: "פגיעה באנונימיות - נזק חברתי"
עו"ד סינדי קון, המתמחה בשמירת זכויות הפרט, יוצאת להגנת הטוקבקיסטים: "כשהאנונימיות של הטוקבקיסטים מחוסלת, הם מפסיקים להגיד דברים לא פופולריים"
  
 
"אני מסתכל על פייסבוק כדוגמה מה לא לעשות"
אליזבת' סארטין מאתר השידוכים match.com: "בכל העלאת פרופיל יש אלמנט של פיתוי" ■ "גלובס" מדווח מכנס המוזיקה, האינטראקטיב והקולנוע הגדול בעולם
  
 
"פוליטיקאי חייב להתייחס לאנשים ברצינות גם בפייסבוק"
סגן שר החוץ דני איילון, שדורג ראשון מבין ה"צייצנים" בעולם הדיפלומטיה ע"י המגזין "פוריין פוליסי", נותן טיפים לנתניהו וליאיר לפיד על שימוש מושכל במדיה החברתית
  
 
גורו השיווק סת' גודין: "פייסבוק וטוויטר הם כמו קוקאין"
גורו השיווק סת' גודין טוען כי כלי המדיה החברתית פוגעים בסיכוי לקידום בקריירה ומסביר בראיון בלעדי ל"גלובס" מדוע פייסבוק וטוויטר הם האויב הכי גדול שלכם
  
 

<    34567891011121314151617    >

   נמצאו 520 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 33

צרו איתנו קשר *5988