דוח אמון
2019
עמוד הבית > תגיות כלליות > מדיה חברתית

מדיה חברתית בחדשות - עמוד 16

סוכן חדשות
 
אליאב אללוף, מנהל פרוייקט הרשת העסקית בגלובס
אליאב אללוף
אתה כבר לא מעניין אותי
אם היית יכול להיכנס לראש הלקוח של המחר, לא בטוח שהיית רוצה לדעת מה הוא חושב עליך
זה נגמר כי אתה כבר לא מעניין אותי. באמת, אתה לא. אתה חושב שאני טיפש, שאני שבוי שלך, שאני גוזל חסר אונים שממתין בקן לך, הציפור האם,...המשך
  
 
פייסבוק גוגל / צלם: יחצ
זירת הביצועים: האם גוגל פלוס תעקוף בסיבוב את פייסבוק?
מספר שבועות לאחר הקמתה, גוגל פלוס צוברת דומיננטיות ■ האם תצליח סוף סוף להביס את פייסבוק בזירת הרשתות החברתיות?
  
 
ניתוח השיחות ברשת: דפני ליף - המנהיגה הבלתי מעורערת של המחאה
לאחר שהמאהל ברוטשילד הפך לגל מחאה ארצי, הציבור מתעסק יותר ביוזמת המאבק מאשר בשרים ■ מנכ"ל Buzzilla למחקרים במדיה החברתית מנתח את הדיונים ברשת על המחאה
  
 
מיכל שרייבר / מאייר: גיל ג'יבלי
מיכל שרייבר
מ"לייק" קטן למחאה המונית
לפני שתצאו במאבק על אג'נדה חדשה, קבלו 3 טיפים למינוף פייסבוק לטובת המחאה
כולם מסתובבים בימים אלה בישראל עם תחושת צ'ה גווארה. כן חברים, כמו במשטרים השכנים לנו, גם לנו יש מהפכה שהתחילה בחסות האות F ולא כקי...המשך
  
 
המחאה החברתית במספרים: 2,000 קבוצות בפייסבוק
מבדיקת "יפעת social" עולה כי קיימות כיום כ-2,000 קבוצות מחאה שקמו במהלך החודשים האחרונים ■ הקבוצות מוחות ברובן על יוקר המחיה וקוראות לחרמות כלכליים מסוגים שונים
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
עם "חברים" כאלה
במדיה החברתית אורבות סכנות לגמרי לא וירוטאליות לילדים. מה ההורים יכולים לעשות?
בעבר, לפני עידן האינטרנט, היו הורים מודאגים נוהגים להיכנס לחדרי הילדים שלהם ולחפש את היומן האישי שבו נהגו לכתוב, כדי לוודא שילדיהם...המשך
  
 
נועה פרג
נועה פרג
מה דחף לך מומחה המדיה החברתית
הפייסבוק שלנו הוליד שלל תחרויות וקמפיינים מביכים, חיקוי אחד טוב והמצאה לא רעה אחת
בואו נודה על האמת: זירת הפעילות הישראלית בפייסבוק עדיין רחוקה מלרגש או להפתיע. לא, הכוונה היא לא למשתמשים הפרטיים - אלה שיודעים בד...המשך
  
 
יואב פרידור, מנכ
יואב פרידור
מדד הדיבורים: מי מלך האוהלים?
מי הדמויות היותר מוזכרות בשיח על המחאה ברשת? מי מוזכר יותר: דפני, סתיו או ביבי?
אפשר להתווכח על חלקו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ביצירת תנאי השוק הנוכחיים שמקשים על מעמד הביניים. ואולם, האם המחאה ברשת מעלה את ש...המשך
  
 
"TIME" הוא המגזין המתקדם ביותר במרחב הדיגיטלי
במחקר שבדק את "הכישורים" הדיגיטליים של 87 מגזינים בארה"ב גרף "TIME" את המקום הראשון, לאור פעילותו בפייסבוק ובטוויטר ובשל השקת אפילקציות לסמארטפונים ולאייפדים
  
 
חברת הניטור והמחקר באזילה החלה לסרוק את גוגל פלוס
מנכ"ל באזילה, יואב פרידור: "אנחנו סורקים רק את הפרופילים שהוגדרו כלא פרטיים, וגם בהם - רק את מה שנכתב עבור כלל הציבור"
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
התחבורה החברתית
האם השימוש בפייסבוק יפתור את בעיות התחבורה הציבורית בת"א? חומר למחשבה
בימים אלה, כאשר השינויים בתחבורה הציבורית בתל-אביב מסעירים את ציבור הנוסעים, כדאי להעיף מבט אל שיטות מחקר שיווקי שנועדו להעמיד לרש...המשך
  
 
כמה באמת שווה אוהד בעמוד של מותג ברשת חברתית?
מחקר חדש מראה כי החשיבות האמיתית היא דווקא מספר החברים ברשת שיש לאותו אוהד
  
 
הוליווד בהיי-טק: הסלבס שמשקיעים את כספם בטכנולוגיה
ליידי גאגא השקיעה ב-‏‎Backplane, טימברלייק יהפוך למנהל פעיל במייספייס ■ "הידוענים מבינים שכל תחום שבו הם יכולים להפעיל את כוחם השיווקי עשוי להיות הזדמנות פיננסית"
  
 
אלון גל
אלון גל
התפכחנו מקדחת הלייקים
אלפי לייקרים של מחאת הקוטג' בפייסבוק יכולים להפוך לאלפי שגרירים של מותג
לתעשיית הפרסום ויחסי הציבור יש השפעה שלפעמים קשה להבחין בעוצמתה על הכלכלה בארץ: אנחנו חיים במציאות שבה זנב קמפיין שהבזיק במוחו של ...המשך
  
 
יואב פרידור, מנכ
יואב פרידור
כוכב נולד באוהל
בהעדר סיקור חי בטלוויזיה, הציבור שביקש להזדהות עם מחאת הדיור במוצ"ש פנה לרשת
במוצאי שבת התמודדו זה מול זה שני אירועים, במה שהצטייר כמו התנגשות עזה בין שני כוחות וזרמים - הפגנת נגד מחירי הדיור, מול גמר "כוכב ...המשך
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
הפייסבוק של העסקים
העובדים, הספקים והלקוחות חייבים לתקשר. כאן נכנסת לתמונה המדיה החברתית-עסקית
חסמי תקשורת בין מחלקות ועובדים של תאגידים גדולים ובינוניים זוהו זה מכבר כאחד הגורמים העיקריים הבולמים חדשנות ופוגעים ביכולת השיווק...המשך
  
 

<    91011121314151617181920212223    >

   נמצאו 520 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 33