דוח אמון
2019
עמוד הבית > תגיות כלליות > מדיה חברתית

מדיה חברתית בחדשות - עמוד 21

סוכן חדשות
 
ג'ק דורסי רוצה להפוך את טוויטר לנגישה יותר להמונים
עפ"י נתוני eMarketer, כ-25% מהמשתמשים בטוויטר מנפקים יותר מ-90% מהציוצים באתר
  
 
איתי בן חורין
איתי בן-חורין
הגרביים האבודים של ג'נרל אלקטריק
מצעד הלייקים הבינ"ל: איך עושים באזז למכונת כביסה, ומי שם את היטלר בפרופיל הפייסבוק?
ג'נרל אלקטריק ומלחמתה בגרביים האבודים חברת ג'נרל אלקטריק, שהשיקה לאחרונה סדרה חדשה של מכונות ומייבשי כביסה, ניסתה לפענח כיצד נית...המשך
  
 
אדם שוב: "קניית דירה זה קלאסי רשת חברתית"
מנכ"ל "ריפרש": "מנוע השיווק החזק ביותר בענף הנדל"ן הוא מנגנון 'חבר מביא חבר'" ■ גזית גלוב החלה השבוע במהלך לקראת הפניית תקציבי הפרסום והשיווק שלה למדיה החברתית
  
 
יואב פרידור, מנכ
יואב פרידור
סקר כלשהו
רוב החברות מקבלות היום מידע גם "מהזווית הדיגיטלית", מתקרב היום שהעיקר יהיה שם
אנשי מחקר צריכים להפסיק להאמין שסקרים הם הפתרון לבעיות שאיתן הם מתמודדים בניסיון להבין את קהל היעד שלהם. עד סוף העשור הנוכחי, כוחם...המשך
  
 
רונן צור
רונן צור
להוריד שלטון באצבע
מדוע כרטיסי הפייסבוק של הישראלים מלאים במתכונים ושטויות - ולא בקריאות להפיכה?
מי היה מאמין שמובארק, קדאפי, בן עלי וגם שליט תימן, שגילה לעולם כי המטה הסודי להפיכת משטרים ערביים נמצא בתל-אביב, ייכנעו כמעט בן-לי...המשך
  
 
כל ישראל פייסבוק: המדינה השנייה בעולם בחשיפה לרשת
נתוני קומסקור: כ-90% מכלל גולשי האינטרנט בישראל נכנסו לאתר הרשת החברתית לפחות פעם אחת ■ בישראל רשומים כ-3 מיליון משתמשים לפייסבוק ■ בראש העשירייה - הפיליפינים
  
 
איתי בן חורין
איתי בן-חורין
הפלסטינים מתארגנים ברשת
מצעד בינ"ל: איזה לייקים עושים מעבר לקו הירוק, ומה משיגים ע"י יחס אישי למספרות?
// מתנגדי חמאס ברצועת עזה מתבוננים באחרונה בקנאה במתקוממים בלוב ובמצרים, שמטרתם קידום דמוקרטיה, פתיחות וזכויות אדם. קבוצה קטנה של...המשך
  
 
ריפרש זכתה בתקציב המדיה החברתית של גזית גלוב
גזית גלוב תבצע בשלב הראשון פעילות שיווקית עבור זרוע הקניונים שלה - קניוני G
  
 
כנס הדיגיטל M2C ייערך תחת הכותרת "המדיה החברתית מתה"
הכנס, שייערך בשבוע הבא בפריז, יעביר את המסר כי המדיה החברתית היא כבר חלק מחיי היומיום, ולכן אין צורך עוד בהפרדה שבין מדיה למדיה חברתית
  
 
יואב פרידור, מנכ
יואב פרידור
מדברים יותר על יפן או על קאדפי?
והנה כמה מסקנות מפתיעות על האופן שבו אנחנו מגיבים ברשת על אירועים קיצוניים
בימים כתיקונם, הטור הזה עוסק בקמפיינים פרסומיים ובמהלכים שיווקיים ומנסה להציג את הלך הרוח הצרכני, כפי שהוא משתקף בתוכן שמייצרים גו...המשך
  
 
"אל תאמינו למסרי ההרגעה של הממשלה - צאו מיפן מיד"
משתמשי אתרי המדיה החברתית הפופולריים משדרים פאניקה ומחליפים ביניהם מידע, החל ברמות הקרינה ועד מקומות שבהם ניתן להתקלח ולרכוש מזון
  
 
אדם שוב
אדם שוב
בחזרה לחיים האמיתיים
והרי הודעה למי ששכח את הסיסמה לחייו האמיתיים: השיווק חוזר לשם, עם טוויסט
אנשי השיווק של מרצדס - מכונית כבדה שלא מככבת בדרך-כלל בראש רשימת כלי הרכב החסכוניים - הלכו באחרונה על מהלך מעניין. בעוד מיטב המוחו...המשך
  
 
איתי בן חורין
איתי בן-חורין
הגולשים מתגייסים למען יפן
הארגון שמימן הטסת כלבי חיפוש לאזור האסון והשגרירות שקראה לאזרחיה לדווח בפייסבוק
העניין הרב שמעורר בימים אלה האסון ביפן אינו נחלת התקשורת המסורתית בלבד כמובן, וחלק נכבד מתשומת-לבם של הגולשים ברשתות החברתיות מופנ...המשך
  
 
יואב פרידור, מנכ
יואב פרידור
איך ניצחה פוקס את קסטרו ברשת
נפח השיח על פוקס ברשת עולה, וזה של קסטרו יורד, אבל עוד לא ניתן להגיד "מהפך"
// פוקס פירסמה בשבוע שעבר את דוחותיה הכספיים לשנת 2010. הדוחות מגלים כי השנה החולפת הטיבה עם חברת הבגדים: רשת האופנה רשמה אשתקד ש...המשך
  
 
גירושים נוסח פייסבוק: למה עושים unlike למותגים במדיה חברתית?
מחקר חדש מגלה כי כמו במערכת זוגית אמיתית, גם ברשת מותגים חייבים לשמור על אמון, השקעה, חיזור ומרחב מחייה ■ מתי עשויה רשלנות במדיה החברתית להביא ל"גירושים"?
  
 
מסר מהעולם הבא: כך תעבירו מסר בפייסבוק - לאחר המוות
חברת הסטארט-אפ Willook פיתחה את אפליקציית If I Die (אם אמות), שמאפשרת להשאיר מסר אחרון לחברים ולמשפחה, אשר יתפרסם בפרופיל הפייסבוק רק לאחר מותכם
  
 

<    141516171819202122232425262728    >

   נמצאו 520 כתבות   |   עמוד 21 מתוך 33