מדיה חברתית בחדשות - עמוד 28

סוכן חדשות
 
"ההשפעה הגדולה ביותר על צרכנים מגיעה מהצרכנים עצמם"
סיימון בונד, מנהל הפיתוח העסקי בסוכנות הפרסום הדיגיטלית פרוקסימיטי מבית BBDO, מציג את חזון השיווק הדיגיטלי שלו ■ הבשורה הטובה: הצרכן הופך לשותף במערך השיווקי
  
 
אלון גל
אלון גל
זה באמת ישנה את העולם
ראיתי שווקים עולים ויורדים, בועות מתפוצצות והמצאות נהדרות, אבל כזה יש פעם ב-50 שנה
אי-שם בתחילת שנות ה-90 הקמתי את אחת מחברות האינטרנט הראשונות שבנו אתרים ועשו HTML. "אינטרנט" זו מילה שלא רק שלא היתה אז בכלל על המ...המשך
  
 
אדם שוב
אדם שוב
משחקים של גדולים
פייסבוק הפכה למגרש המשחקים הגדול בעולם, ובזירה זו יתנהל הקרב הלוהט בינה לבין גוגל
מה לעזאזל עושים הילדים שלכם ב"פייסבוק הזה" כל-כך הרבה שעות ביממה? בואו ננסה כמה תשובות: 1. מדברים עם החברים שלהם 2. רואים תמונ...המשך
  
 
ורד רמון-ריבלין / איור: גיל ג'יבלי
ורד רמון ריבלין
לחיי 500 החברים שיכלו להיות לי
הטור הפותח של עורכת "ליידי גלובס" לגיליון "להיות חבר - המהפכה החברתית"
אני לא יודעת מה איתכם אבל אני לוקחת איתי משהו מהגיליון הזה. מסתבר שבכול הזמן שחשבתי, ככה בנונשלנטיות, שחברים זה בשביל הכיף, זה ב...המשך
  
 
עם הפופולריות מגיעים הדולרים: הפרסום בפייסבוק מזנק
מנהלת התפעול של הרשת החברתית הגדולה בעולם: המפרסמים הגדולים הגדילו בשנה האחרונה את הפרסום פי 10 ויותר; חלקם אף הגדילו ביותר מפי 20 ■ הערכות: פייסבוק תרשום השנה הכנסות של כ-1.4 מיליארד דולר
  
 
מודאג מפייסבוק: רוני חזקיהו מזהיר מסיכונים לבנקים וללקוחות
המפקח על הבנקים מודאג מהמדיה החברתית - ומזהיר את מנכ"לי הבנקים מפני גניבת זהות לקוח, הפצת מידע מוטעה ע"י עובד או גורם חיצוני, וירוסים וסוסים טרויאניים, התחזות וחדירה למחשבים ועוד
  
 
משרד יחסי הציבור טריואקס פותח מחלקה לניו-מדיה
המיזם החדש ייקרא LIKE@TRIWAKS וילווה את לקוחות החברה כפעילות נפרדת או משלימה לפעילות במדיה אוף-ליין ■ את המיזם תנהל טל וולקוביץ, נכדתו של מייסד המשרד משה טריואקס
  
 
תחזית אופטימית לפרסום בעולם: צפי לצמיחה ב-3 השנים הקרובות
לפי תחזיות של זניט, הפרסום באינטרנט יגיע ב-2012 לנתח שוק של 17% ויעמוד על 82 מיליארד דולר ■ גם הטלוויזיה ממשיכה להתחזק וצפויה להגיע לנתח שוק של 41% מעוגת הפרסום
  
 
אלון מוליאן
אלון מוליאן
ספר לסבתא, לא לי
איך מותג מספר סיפור במרחב הדיגיטלי? תשכחו מ"תעשיית האשליות", צרכנים רוצים אמת
פעם, עד ממש לא מזמן, החיים של משווקי המותגים היו די קלים: מעט מותגים בכל קטגוריה, הצעות מכר מאוד ברורות, ערוצים מעטים ועוצמתיים לש...המשך
  
 
אורי שמואלי
אורי שמואלי
אני לא בפייסבוק - ועדיין קיים
איפה כתוב שצריך להפוך כל פעילות למותאמת ווב 2.0? חברים, רשת חברתית זה לא הכול
אם אתה לא שם - אתה לא קיים. כמה פעמים במהלך עבודתכם שמעתם או נתקלתם במשפט הזה? במהלך השנים, המושג או הזירה או המותג שהיוו את ה"שם"...המשך
  
 
אדם שוב
אדם שוב
לדבר אל הקיר
לא בונים אישיות למותג אצל מנהל הקריאייטיב - אלא בשיחות עם הצרכנים שלכם ברשת
"מוזס, אתמול מיסדתי איתך את הקשר :) תודה על התיק". ה"סטטוס" הסנטימנטלי הזה נכתב באחרונה על ה"קיר" בעמוד המותג הרשמי של רשת ההמבו...המשך
  
 
סם בול: "אם אתה לא נהנה - סימן שאתה עושה משהו לא נכון"
בול, מנהל הקריאייטיב של סוכנוות הפרסום Lean Mean Fighting Machine, מסביר שהוא מחויב לייצר עבודה קריאטיבית ללקוחות - אבל שהמטרה היא גם לעשות כיף ■ ראיון לרגל הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק
  
 
"זו שגיאה להתייחס לשיווק במדיה חברתית כמאמץ ניהולי נפרד"
סטיב אינן, מומחה לשיווק ופרסום במדיה חברתית, המגיע לארץ כדי להשתתף בוועידת נתח שוק של "גלובס", מאמין שבלי סמנכ"ל ייעודי לנושא הרשתות החברתיות, הפירמות לא יצליחו לנוע בקצב הנדרש ובכיוון הנכון. ומהו אותו כיוון הנכון?
  
 
לא על ה-Like לבדו: שיווק במדיה חברתית צריך לתת ערך מוסף
מותגים רבים מסתפקים בבקשה מהגולש לעשות "Like" בעמוד הפייסבוק שלהם ■ ואולם, בלי יצירת ערך מוסף - לקשר בין הצרכן למותג במדיה החברתית אין משמעות אמיתית
  
 
ניר למפרט
ניר למפרט
חברות מסוכנת בפייסבוק
עובד שלך, שלא נמצא איתך בקשר יומיומי, מציע לך לפתע חברות ברשת חברתית. האם תאשר?
מנכ"לים יקרים, הנה דילמה שלפני 5 שנים לא הייתם צריכים להתמודד איתה: עובד שלכם, שלא נמצא איתכם בהכרח בקשר יומיומי, פונה אליכם בבקשת...המשך
  
 
מייסד Digital Lab ישתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס"
המיזם, בראשות סיימון בונד, מסייע למנהלי מותגים להתמודד עם השינויים בתחום השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית
  
 

<    192021222324252627282930313233    >

   נמצאו 520 כתבות   |   עמוד 28 מתוך 33

צרו איתנו קשר *5988