מדיה חברתית בחדשות - עמוד 29

סוכן חדשות
 
איך מצליחים המפורסמים לשמור על הפרטיות שלהם בפייסבוק?
ג'ודי ניר-מוזס-שלום, מיכאל איתן, בקי גריפין ועוד ■ מה הם מרשים לעצמם לכתוב, ואיזו אינפורמציה הם שומרים לעצמם?
  
 
פסטיבל קאן: קאנון זכו בקטגוריית המדיה; דיזל ובירה אנדס זכו בקטגוריית החוצות
‎מגזין "אד אייג'" מנתח את פרסי הגרנד פרי הבולטים בפסטיבל: קאנון זכו לציון מיוחד בשל השיתופיות ■ קמפיין דיזל התבסס על התובנה ש"להיות טיפש" משמעותו להעז ■ בירה אנדס עשתה פעילות ייחודית בפאבים בארגנטינה
  
 
בנק לאומי משיק עמוד מותג חדש בפייסבוק
זאת במסגרת קמפיין ל"לאומי דיגיטל" בהשקעה של 10 מיליון שקל ■ ראש מערך השיווק בבנק, תמר יסעור: "פייסבוק זה לא עוד גימיק שצריך רק לעשות עליו 'וי' - הוא מאפשר לענות על הרבה מאוד צרכים של הלקוחות שלנו"
  
 
פסטיבל קאן: חברת ze@ שלחה מועמדות ל"שימוש הטוב ביותר במדיה חברתית"
חברת הפרסום הצעירה, שמתמחה בניו-מדיה, שלחה לפסטיבל הפרסום בקאן עבודה של מותג בגדי-הים פלפל - אך לא עלתה לגמר התחרות
  
 
פרס של 10,000 שקל ל"לאטמה" על סרטון התגובה למשט
מיה מחשבים תעניק ל"לאטמה" את הפרס עבור ההישג הבולט ביותר והתרומה למדינת ישראל במדיה החברתית ■ לסרטון "We Con the World" שיצרה "לאטמה" בתגובה לאירועי המשט נרשמו יותר מ-3 מיליון צפיות בשבוע
  
 
האם הסברת גרילה תורמת או מזיקה לתדמית הישראלית?
גם לאחר קרוב ל-2 מיליון צפיות ברשת, הסרטון הסאטירי של "לאטמה" בנושא המשט נותר שנוי במחלוקת ■ אביטל ליבוביץ', האחראית בדובר צה"ל על ההסברה הישראלית באינטרנט: "כל מהלך הסברתי הוא מבורך"
  
 
נועה פרג
נועה פרג
עמוד הפייסבוק של המדינה
בדיוק כמו כל מותג - אם לא נזדרז לטפל בעצמנו במדיה החברתית, ישתלטו הגולשים עלינו
מומחים לשיווק במדיה חברתית אוהבים להסביר עד כמה חשובה פעילות של מותג בזירה החברתית ועד כמה זה קריטי לייצר למותג ערכים קבועים וברור...המשך
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
הפייסבוק של המקובלים
הלהיט החדש במדיה החברתית הוא רשתות חברתיות פרטיות המיועדות למינוף עסקים
המדיה החברתית המקוונת, שהפכה לחלק בלתי נפרד מחייהם של מאות מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם, חודרת בתקופה האחרונה גם לעולם העסקי - א...המשך
  
 
התפוח תופח: מה יעשה ה-iAd של אפל לפרסום האינטראקטיבי
סטיב ג'ובס הכריז על מערכת פרסומות המובייל iAd - ועולם הפרסום שוב כמרקחה ■ איך תשפיע המערכת על פרסום אינטראקטיבי ומי יוצא להגן על כבודו האבוד של הבאנר הישן והטוב
  
 
אדם שוב
אדם שוב
ענקית הפיצה מחלקת לך כסף
דומינו'ס וליוו'ס מגייסות את הלקוחות שלהן לקידום המותג - מה מרוויחים מזה הלקוחות?
תארו לעצמכם עולם עתידני: לא עוד הפעלת מנגנון שיווקי משוכלל, תשלום לאנשי מכירות דורשי בונוסים מפולפלים ושפיכת כסף על פרסום במדיה. מ...המשך
  
 
כנס "אד אייג': ניסה לפצח את השאלה: מהו שיווק דיגיטלי נכון?
‎פורד, ‏AT&T‏, מיקרוסופט, אפל, דל וכל המשווקים המובילים בארה"ב הגיעו לכנס השיווק של "אד אייג'" בניו-יורק כדי לענות על השאלה החמקמקה: איך מתמקדים על שיווק דיגטלי מוצלח? ■ סיקור מיוחד
  
 
אלון גל
אלון גל
לא חייבים לאנוס את YouTube
מפרסמים חכמים לא ישפכו לשם פסולת פרסום משוכפלת מהקמפיין בטלוויזיה. אז מה כן?
יש באזז חדש בעיר, פורסקוור. רוצים לדעת איך זה נראה תוך 2:16 דקות גג? להבין מי האנשים שמוכנים שהחברים שלהם יידעו כל הזמן איפה הם? ל...המשך
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
לא סומכים על חברים
המודל הצרכני של פייסבוק מתערער: הגולשים כבר לא סומכים על המלצות ה"חברים" שלהם
כמו זוגות צעירים רבים בני גילם, התמכרו קרי מקמולן ובעלה ממדינת אינדיאנה לפייסבוק ול"חבריהם" החדשים, כשהם חולקים איתם חוויות ורעיונ...המשך
  
 
אליאב אללוף, מנהל פרוייקט הרשת העסקית בגלובס
אליאב אללוף
פייסבוק שייך לילידים
מי שמתמחה בדחיפת תכנים עומד חסר אונים מול "hide", "ignore", "report" ו-"remove"
לפני כשבוע שוחחנו עם מנהל שיווק בכיר בחברה גדולה בתחום התקשורת. שאלנו אותו מדוע הוא אינו משקיע מאמצים בבניית נוכחות במדיה החברתית,...המשך
  
 
מקדונלד'ס העולמית ממנה מנהל ייעודי לתחום המדיה החברתית
אחת המטרות הראשונות של המנהל שמונה תהיה להגיע אל קהל המטרה הנחשק של אמהות בלוגריות
  
 
אחרי שהרוויח מחיפוש - ביל גרוס מבקש להרוויח גם מטוויטר
המיזם החדש של גרוס נקרא טוויטאפ (TweetUp) ■ בדומה לתשלום תמורת דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, מציע גרוס מעין דירוג של הציוצים של משתמשי טוויטר
  
 

<    192021222324252627282930313233    >

   נמצאו 520 כתבות   |   עמוד 29 מתוך 33

צרו איתנו קשר *5988