מדיה חברתית בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
דאע"ש / צילום: רויטרס
גיוס המתנדבים של דאע"ש בטוויטר ממשיך לאיים על ארה"ב
האדמירל ביל גרטני, מפקד הפיקוד הצפוני בצי האמריקאי ומרחב ההגנה האווירית בצפון אמריקה, אמר שהוא מודאג במיוחד מצעירים בארה"ב שנחשפו לתעמולה קיצונית של דאע"ש במדיה החברתית
  
 
מחשב סלולר אינטרנט גלישה / צילום: שאטרסטוק
רוב העובדים בשיווק דיגיטלי: צעירים בלי הכשרה מסודרת
סקר מיוחד של חברת Fialkov Digital חושף את פרופיל העובדים בענף השיווק הדיגיטלי - צעירים בלי הכשרה מסודרת ובלי ניסיון משמעותי ■ וגם: ניהול מדיה חברתית - OUT; העלאת קמפיינים בגוגל ובפייסבוק - IN
  
 
קריירה עבודה תעסוקה ניהול מנהל הייטק צלם:save as
תחום השיווק הדיגיטלי לוהט: זה מה שמרוויחים העובדים במקצוע
סקר קודקס שיווק מגלה: מנהל עמוד פייסבוק מרוויח 8,000 שקל בחודש ■ מנהל לקוחות בתחום מרוויח 12 אלף שקל ■ מה כדאי להיות - שכיר או עצמאי? והאם היכולת לעבוד מכל מקום ובכל שעה היא יתרון או חיסרון?
  
 
טוויטר / צילום: בלומברג
ניתוח מיוחד: 9 סיבות למה טוויטר לא מצליחה להמריא
המניה בשפל, הדוחות מאכזבים, ומספר משתמשים תקוע ■ שנה לפני שטוויטר חוגגת עשור: מה בדיוק עובר על הציפור הכחולה, שהייתה אמורה להוות אלטרנטיבה לפייסבוק אבל לא מצליחה להמריא?
  
 
המטה הראשי של לינקדאין בקליפורניה / צילום: בלומברג
בדרך לחשיפה עולמית: איך הופכים לכוכבי לינקדאין?
הרשת החברתית המקצועית היא במה לכוכבי עולם העסקים ■ איך עולים על הבמה הזאת וכותבים מאמרים שיזכו לשיתופים בכל העולם?
  
 
ה"איסטאנדרס" / צילום: יחצ
כך הפכה אופרת הסבון "איסטאנדרס" לדבר החם במדיה החברתית
אופרת הסבון "איסטאנדרס", שחגגה 30 שנה על המסך בבריטניה, הצליחה לשבור שיאים במדיה החברתית: 30 אלף ציוצים ברגע השיא, חשיפה לעשרות מיליוני גולשים בטוויטר ובפייסבוק ושיא הזמנות ב-VOD
  
 
ג'וזף גרינקורן / צילום: יחצ
"הנפקות מדיה חברתית יזריקו לוול סטריט 200 מיליארד דולר"
ג'וזף גרינקורן, מומחה למסחר בחברות לפני הנפקה בוול סטריט ומנכ"ל מוריס גרופ: "חגיגת ההנפקות תימשך ב-2015 ו-2016 בהובלת חברות כמו אובר, פינטרסט ודרופ בוקס, שיונפקו בשווי של עשרות מיליארדי דולרים"
  
 
פעילות מפלגות ופוליטיקאים בדיגיטל
הטיקט החברתי: זירת הדיגיטל יכולה להכריע את הבחירות
טוויטר תוכל לשחק תפקיד בקשר עם הברנז'ה התקשורתית, אינסטגרם תביא תמונות "צבע" ופייסבוק תפציץ עם סרטוני וידיאו אוטומטיים ■ וגם: מה אפשר ללמוד מהניצחון של אובמה בבחירות האחרונות לנשיאות בארה"ב?
  
 
קמפיין "יופי אמיתי" של דאב / צילום: יחצ
הקרב על לב הצרכניות: מפרסמים מאמצים את ה-Girl Power
דמות האישה בפרסומות עברה גלגולים רבים, וכעת הגיע העידן שבו מושם דגש על הכוח הנשי ■ האם המסרים החדשים לצרכניות יעברו את מבחן המדיה החברתית?
  
 
טוויטר לוגו / צלם: יחצ
טוויטר משיקה בארה"ב בית-ספר למשרדי פרסום
מטרת התוכנית: ללמד משרדי פרסום איך לעשות שימוש מיטבי בפרסום באתר
  
 
צוקרברג איתן / צילום: רויטרס ומתוך הפייסבוק והטוויטר
פייסבוק וטוויטר התגלו כזירות התקשורת הכי חמות ב"צוק איתן"
גם עיתונאים שקודם לא עשו שימוש שוטף ברשתות החברתיות, העלו סטטוסים, צייצו בלי הרף והתמכרו לדיווחים 24/7 ■ הגולשים עקבו, ניאצו והפיצו שמועות
  
 
אינטרנט / צילום: שאטרסטוק
ד"ר מרגלית: האלימות בפייסבוק לא תוביל למלחמת אחים
חוקרת ההתנהגות ברשת, ד"ר לירז מרגלית, "קליקטייל", מרגיעה: אין חשש שהטרור ברשתות החברתיות ייצא מהגבולות הווירטואליים ■ לדבריה, ההתלהמות בפייסבוק בימים אלה היא דווקא בדיוק מה שמונע מהאלימות לגאות ברחוב
  
 
מהגרים מהונדורס  / צילום: רויטרס
איך משפיעה המדיה החברתית על ההגירה לתוך ארה"ב?
וגם: כיצד הטכנולוגיה מסייעת למבריחים ומה עושים השלטונות כדי להתמודד עם התופעה?
  
 
ועידת MAD  לוגו
מנהל השיווק והדיגיטל של נסטלה ישתתף בוועידת MAD
ועידת MAD, הוועידה המובילה לשיווק, פרסום, מדיה ואינטרנט של "גלובס" בשיתוף orange, תתקיים ב-16 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א
  
 
טוויטר לוגו / צלם: יחצ
ארה"ב: המפרסמים יגדילו את הפרסום בפייסבוק ובטוויטר
84% בוחרים בעדיפות ראשונה לפרסם בפייסבוק, 74% בטוויטר, ו-56% ביו-טיוב
  
 
פייסבוק
סקר: 74% מעדיפים שחברות לא יאספו עליהם מידע בפייסבוק
מסקר שנערך בארה"ב עולה עוד כי צעירים פתוחים יותר לאיסוף מידע מצד מותגים
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 520 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 33

צרו איתנו קשר *5988