מוטו תקשורת בחדשות

סוכן חדשות
 
פשרה: קבוצת מוטו תחולק בין "טיים אאוט" ו"תכלת"
המגזין "גלילאו צעיר", שנחשב לנכס מבוקש, יימכר לסמנכ"לית מוטו, שירי אביב ■ בסך-הכול נמכרה הקבוצה בסכום האופטימלי שהוצע - 1.1 מיליון שקל
  
 
כל עובדי מוטו פוטרו, חשש ליציאת המגזינים באוקטובר
המשמעות: חשש כי מגזיני הקבוצה לא יצאו בחודש הבא ■ העובדים מתנגדים נחרצות למכירת המגזינים ל"תכלת" מקבצת אחוזת הירש, המחזיקה גם ב"מעריב"
  
 
עקיבא גולדבלום הקפיץ את המחיר על "מוטו" ל-1.1 מיליון שקל
גולדבלום, אחיו של מו"ל "מעריב" ו"מקור ראשון" שלמה בן-צבי, מתנגד להמלצת מפרקת "מוטו" למכור את קבוצת המגזינים למו"ל "טיים אאוט" יובל סיגלר
  
 
מסתמן: "טיים אאוט" תקנה את "מוטו" ב-800 אלף שקל
כך המליצו מפרקי הקבוצה ■ מו"ל "טיים אאוט", יובל סיגלר, הציע לקנות 9 מגזינים והתחייב להעסיק לפחות 24 עובדים מתוך כ-60 למשך שנה ולא להרע את תנאיהם
  
 
מוטו: התמחרות אחרונה בין קבוצת הירש ובין סיגלר
שני המציעים הם היחידים שהציעו רכישה של קבוצת המגזינים כולה, ועל כן נבחרו ע"י המפרקת עו"ד רחל כרמי כמועמדים הסופיים בהתמחרות
  
 
הערכה: שלמה בן-צבי יבקש לקנות את מוטו תקשורת
עוד מתעניינים בקבוצה: יובל סיגלר, מו"ל "טיים אאוט", ורו"ח אבישי עובדיה
  
 
המפרקת: כ-15 מתעניינים ברכישת "מוטו"; 30 עובדים פוטרו
עיקר ההצעות מתייחסות לרכישת מגזינים ספציפיים, וחלקן הגיעו מעובדים בקבוצה
  
 
ניתוח מיוחד: מהן הסיבות שהובילו לקריסת מוטו תקשורת?
הקריסה של קבוצת מוטו תקשורת היא לא עוד סיפור של התכווצות בענף המדיה ■ במקרה הזה מדובר בבעיות של הבעלים אילן ציוני דווקא בעסקיו האחרים, שהובילו לעצירת תזרים המזומנים לרשת המגזינים ■ מי עשוי לרכוש את הקבוצה?
  
 
במפתיע: קבוצת המגזינים "מוטו" עוברת לפירוק
לחברה 14 מגזינים, בהם "דרך האוכל", הורים וילדים", "נישה", "גלילאו", "מסע אחר" ואחרים ■ החברה כוללת 100 עובדים שכירים, עשרות רבות של עובדי פרילנס ובסיס של למעלה מ-100 אלף מנויים
  
 
עורכי מגזין הסטודנטים "ד'קמפוס": "זיהינו נישה לא מספיק מאוישת"
אחרי שנה בשטח, אנשי מגזין הסטודנטים "ד'קמפוס" טוענים שהם הצליחו למלא נישה חסרה: עיתון סטודנטים ארצי ■ אבל גם עם תפוצה של 100 אלף עותקים לגיליון ופלטפורמה דיגיטלית, הם מודים כי הדרך למימוש הפוטנציאל עוד ארוכה
  
 
מוטו תקשורת סוגרת מגזין שני תוך שבוע ומפטרת 20 עובדים
מגזין האופנה "BelleMode" של ג'קי בן-זקן נסגר שנה וחצי לאחר שהצטרף לקבוצה ■ מגזין "מוטו" הודפס בשבוע שעבר בפעם האחרונה אחרי 25 שנים
  
 
מוטו תקשורת משיקה פלטפורמה דיגיטלית למגזינים
מלבד 15 המגזינים של הקבוצה, בהם "דרך האוכל" ו"מוטו", הצטרפו לאתר מגזינים מתחרים, בהם "אוטו", "בית ונוי", "טבע הדברים" ועוד
  
 
מנכ"לית קבוצת המגזינים מוטו תקשורת עוזבת
רחל בן צבי-זיו שימשה כ-3 שנים בתפקיד, מאז רכש אילן ציוני את קבוצת SBC
  
 
מנכ"לית קבוצת המגזינים מוטו תקשורת: "אני מתכננת שורת רכישות"
כשקבוצת SBC נקלעה לקשיים, רחל בן-צבי זיו הצליחה לשכנע את אילן ציוני לקנות את החברה ולמנותה למנכ"לית ■ עכשיו היא מתכננת להגיע תוך 5 שנים למכירות של 200 מיליון שקל בשנה
  
 
מוטו תקשורת חתמה עם סטימצקי הסכם להפצה בלעדית של כל מגזיני החברה
היקף המכירות המוערך בשנה הראשונה עומד על 9 מיליון שקל ■ מוטו תקשורת מוציאה לאור 17 מגזינים בתחומי ההורות, הרכב, אוכל, עיצוב, תיירות, רוחניות ועוד
  
 

   1    >

   נמצאו 15 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988