מוטי מורל בחדשות

סוכן חדשות
 
מוטי מורל / צילום: תמר מצפי
עו``ד אמיר טיטונוביץ
עו"ד אמיר טיטונוביץ
התלהב מהאופניים החשמליים כמו ילד
אני הכרתי מוטי אחר, אדם רך שמתאמץ להציג חזות קשוחה
זה שנים רבות עד מאוד אני מזכיר לכל מי שרק מוכן להקשיב שאנחנו לא יודעים מה יהיה עלינו בעוד דקה או שתיים. את דבריי אלה אני אומר על-מ...המשך
  
 
מוטי מורל / צילום: תמר מצפי
הפרסומאי והיועץ הפוליטי מוטי מורל נהרג בתאונת דרכים
מורל (66) זכה לפרסום רב כאשר החל לעבוד עם פוליטיקאים בקמפיין פוליטיים
  
 
רונן צור, מוטי מורל / צילום: קובי קלמנוביץ'
תפנית חדה בעלילת קרבות מורל-צור: יחזרו לשיתופי-פעולה
שני יועצי התקשורת האגרסיביים מתכתשים בשנים האחרונות על רקע פירוק השותפות ביניהם, שבגינו חויב צור לשלם למורל 5 מיליון שקל ■ כעת הגיעו השניים להסכמה על סיום המחלוקות, וסכום הפיצוי יופחת ל-3 מיליון שקל
  
 
מוטי מורל / צילום: תמר מצפי
הדילמות האתיות של יועצי התקשורת בעקבות פרשת מוטי מורל
הם עובדים בשירות הלקוח ולא מתנזרים גם מספינים ■ אבל מה קורה כשהם מגלים שהם שותפים לקונספירציה (שלא הם הגו), או שהלקוח משקר גם להם? ■ G על הדילמות המוסריות של היועצים האסטרטגיים
  
 
שי ניצן / צילום: תמר מצפי
ניצן: להחמיר את האכיפה נגד מתלונני-שווא בעבירות מין ואלימות
באחרונה עלתה לכותרות "תוכנית הנאנסות", שנרקחה במשרדו של איש התקשורת מוטי מורל, במסגרתה 4 מתלוננות העלילו לכאורה עלילת אונס כנגד עו"ד אורי דניאל ■ הנחיות חדשות של פרקליט המדינה קובעות כי כשמתעורר חשד לעלילת-שווא, ככלל יועבר העניין לחקירת משטרה
  
 
מוטי מורל / צלם: תמר מצפי
"קמפיין הנאנסות": מסמך האסטרטגיה של מוטי מורל נחשף
לאחר שביהמ"ש העליון קבע כי יועץ התקשורת מוטי מורל הגה קמפיין להשחרת עו"ד אורי דניאל כאנס, במסגרת תוכנית שכונתה "קמפיין הנאנסות", "גלובס" חושף היום מסמך שהוכן במשרדו של מורל, ממנו עולה כי לאסטרטגיה של מורל היו 3 מטרות - שעו"ד אורי דניאל היה רק אחת מהן
  
 
מוטי מורל / צלם: תמר מצפי
בצל "קמפיין הנאנסות": יצחק הרצוג הפסיק לעבוד עם מוטי מורל
בית המשפט העליון קבע כי היועץ האסטרטגי מוטי מורל הגה קמפיין להשחרת עו"ד אורי דניאל כאנס, במסגרת תוכנית שכונתה "קמפיין הנאנסות" ■ מה נכתב על מורל בהכרעת הדין של שופט העליון יצחק עמית?
  
 
מוטי מורל / צילום: תמר מצפי
מורל נגד צור, וההפך: הסאגה בין שני יועצי התקשורת נמשכת
הבורר בסכסוך בין השותפים לשעבר פסק כי צור ישלם 5 מיליון שקל למורל - זאת בניגוד לפסק הבוררות החלקי שנתן הבורר הראשון בתיק ■ השניים עבדו יחד 6 שנים, וצור נטש את המשרד עם חלק מהלקוחות והציוד
  
 
מוטי מורל ורונן צור / צילום: קובי קלמנוביץ'
השותפות בין מורל וצור הרוויחה בשיאה כ-4 מ' ש' בשנה
כך עולה מפסק הבוררות שפירק את השותפות ביניהם ■ הכנסות המשרד בשיאו הגיעו לכ-10 מיליון שקל ■ מורל וצור משכו שכר בעלות של כ-80 אלף שקל בחודש כל אחד
  
 
קרב הענקים - הסוף? מוטי מורל זכה בבוררות מול שותפו לשעבר

לאחר הליך בוררות בן 5 שנים שהתנהל בין שני יועצי התקשורת הבכירים, מוטי מורל ורונן צור, שהשותפות ביניהן עלתה על שרטון, הכריע הבורר לטובת מורל וחייב את צור לשלם לו כ-5 מיליון שקל

  
 
מוטי מורל / צילום: עינת לברון
מורל תקשורת מציגים: "תוכנית הנאנסות" - הקמפיין שהעלה על המוקד עו"ד שכביכול אנס 4 נשים
הצצה לעולמם של היועצים האסטרטגיים: במשרד יחסי הציבור והתקשורת של אחד מאבי-אבות תורת הספין, מוטי מורל, הגו את הקמפיין המכפיש ■ ביהמ"ש קבע כי מדובר במזימה ובמסע הכפשה מתוזמר ■ מורל מכחיש מעורבותו
  
 
אברהם מנגיסטו / צילום: יחצ
מוטי מורל עובד עם משפחתו של אברה מנגיסטו
ייועץ התקשורת יתגייס לעזרת המשפחה ללא תשלום ■ מורל: "אנו בוחנים כל מיני דרכים להביא לאיתורו ולשחרורו, ולא בהכרח ע"י רעש תקשורתי כמו במקרה גלעד שליט"
  
 
מוטי מורל / צלם: תמר מצפיאבישי מתיה
אבישי מתיה
המרוויחים הגדולים מהבחירות
מי יעמוד בראש המדינה? לא ידוע. מי בטוח ירוויח בגדול? היועצים האסטרטגיים
בשנת 1977 ניסתה חברת טמפו להחדיר לשוק משקה מוגז חדש. אמצעי הפרסום כללו מודעות עם תצלומי צעירים לבושים בג'ינס, דוהרים על סקטים, וג'...המשך
  
 
איל ארד חוזר לקדימה: מסייע לשאול מופז בקמפיין הבחירות
ארד, שהיה חבר בצוות האסטרטגי של אריאל שרון, מסייע לקדימה בהכנות לבחירות ■ מי שינהל את קמפיין הבחירות של המפלגה יהיה הפרסומאי מוטי מורל
  
 
גבול היח"צ: האם פסק הדין בעניין אלי עזור יעמוד במבחן המציאות?
מהם הקווים האדומים של מסע יח"צ? על השאלה הזו ניסתה בשבוע שעבר לענות השופטת מיכל אגמון-גונן, כשקבעה כי קמפיין יח"צ שלילי ומכפיש אינו לגיטימי ■ מנגד, יועצי תקשורת טוענים כי הקביעה של השופטת תמימה ומנותקת מהמציאות
  
 
פיצוי של מיליון שקל לאלי עזור על נזקים מקמפיין להשחרת שמו
חברת קאנווסט ניהלה נגד עזור קמפיין תקשורתי-אסטרטגי שלילי באמצעות משרד יחסי הציבור "מורל-צור תקשורת", זאת בעת שהצדדים ניהלו מו"מ לרכישה משותפת של "ג'רוזלם פוסט"
  
 

   123    >

   נמצאו 43 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988