מזגני אלקטרה בחדשות

סוכן חדשות
 
מזגן / צילום: שאטרסטוק
ביהמ"ש ליבואני המזגנים: הציגו מסמכים שיוכיחו שלא הטעיתם את הצרכנים
בית המשפט דרש מאלקטרה, תדיראן וטורנדו להציג מסמכים להוכחת היעילות האנרגטית של המזגנים שלהם • הטענה המרכזית של התובענה הייצוגית, שמוערכת במיליארד שקל, היא שהיבואנים הטעו את הצרכנים לגבי הנתונים האמיתיים של היעילות האנרגטית של המזגנים
  
 
אלקטרה
בקשה לייצוגית: אלקטרה מטעה צרכנים במכירות מזגנים
בבקשה נטען כי על המזגנים נכתב שהם מיוצרים בישראל ו/או נושאים תו "מיוצר ישראל", אך אין זה כך
  
 
מפעל אלקטרה בראשל"צ / צילומים: רפי דלויה
אלקטרה דורשת הטבות מס: "לשפר התחרות עם המזרח"
מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, יגיל וויט, מעוניין להגדיל את היצוא ב-40% ודורש מהמדינה סיוע ■ "אין לנו כיום תמריצים להמשיך לייצר בישראל"
  
 
יגיל וויט וזאב קלימי / צילום: רפי דלויה
אלקטרה משיקה מזגנים חדשים; "פעילות אלקטרה בר הפסדית"
הכריזה על כניסה לתחומי פעילות נוספים בהשקעה כוללת של 20 מיליון שקל ■ באלקטרה מבקשים להגדיל את מכירות תחום המיזוג ב-150 מיליון שקל בשנה, מתוך כוונה לעבור את נתח השוק של תדיראן
  
 
אלקטרה מוצרי צריכה מציגה עלייה ברווחים ובהכנסות
הרוויחה כ-18 מיליון שקל ברבעון ■ ההכנסות עלו ב-10% לכ-719.1 מיליון שקל
  
 
מהן התקלות הנפוצות במזגנים - וכמה עולה לתקן אותן?
ממילוי גז ועד רעש בלתי נסבל - שורת תקלות מריצות אותנו לחפש טכנאי מזגנים ■ "גלובס" בדק, בעזרת אתר "מידרג", מהן התקלות הנפוצות וכמה עולה תיקון
  
 
תקציבי מזגני אלקטרה ושקם אלקטריק יחזרו לאדלר-חומסקי
במסגרת ההסכם קיבל אדלר-חומסקי כ"בונוס" גם את תקציב מחסני חשמל
  
 
מסתמן: רוב תקציב הפרסום של אלקטרה יחזור לאדלר-חומסקי
המפסיד העיקרי הוא JWT ישראל, שאמור היה לקבל את תקציב מזגני אלקטרה
  
 
אלקטרה מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי
תעביר את תקציב מזגני אלקטרה ל-JWT ישראל ואת תקציב הטלפונים ל-GPS
  
 
בדיקת "גלובס": רכישת מזגן רק בסוף הקיץ תחסוך לא מעט כסף
עם זאת, מי שלא עומד בעומס החום ומבקש לרכוש מזגן כבר עכשיו ימצא בכל זאת מחירים שפויים ■ בדיקה מקדימה של תנאי השטח, שיטות הקירור ודרישות ההתקנה עשויה לחסוך הפתעות בסיכום ההוצאות הסופי
  
 
פלאפון ואורנג' מובילות השבוע את טבלת המותגים המושקעים
קטגוריית הסלולר מתעוררת: פלאפון השקיעה בשבוע החולף כ-1.7 מיליון שקל בקמפיין "מדברים חופשי", ואילו אורנג' השקיעה כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין לתוכנית "אורנג' FREE"
  
 
מזגני אלקטרה נגד מזגני תדיראן: פרסומת הסהרה מטעה
אלקטרה בתלונה לרשות השנייה: תדיראן לא יכולה למזג את מדבר סהרה כפי שנאמר בפרסומת ■ סיום הסכסוך כלל פשרה, במסגרתה תדיראן תשנה את הטקסט בסרטון
  
 
אחרי 5 שנות שתיקה: תדיראן חוזרת לפרסם את תחום המזגנים
‎תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין למזגנים מתוצרתה, באמצעות מקאן-אריקסון ■ הקמפיין נועד למצב את מזגני תדיראן כמובילים מבחינה טכנולוגית, וזאת כדי לייצר להם יתרון תחרותי מול מזגני אלקטרה וטורנדו
  
 
דיסקונט - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.8 מיליון שקל
במקום השני - רשת א.ל.מ, המפרסמת הנחה של 20% על כל מכשירי הטלוויזיה לכבוד המונדיאל, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.4 מיליון שקל
  
 
תקציב מזגני אלקטרה בהיקף 22 מיליון שקל עובר לאדלר-חומסקי
עם כניסת אדלר-חומסקי לתקציבי אלקטרה, היה זה רק עניין של זמן עד שגם תקציב המזגנים - שטופל עד כה ב-JWT - יעבור למשרד ■ בכך "מפצה" אדלר-חומסקי על איבוד תקציב הפרסום של מזגני טורנדו
  
 
אדלר-חומסקי ו-JWT מתמודדים על תקציב הפרסום של מזגני אלקטרה
התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל
  
 

   12    >

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988