חולשת שוק המפתח הסיני ומעבר של צרכנים לסוגים אחרים של כלי רכב פוגעים בביצועי מותג היוקרה
ראשי התיבות SUV כבר מזמן איבדו בארץ את מרכיב הספורט, ובטח שלא רואות יותר מדי "שטח" • אבל בעולם דווקא מתייחסים לכך ברצינות, כשגם יצרניות היוקרה נכנסות למרוץ עם גרסאות אימתניות
ספינת הדגל של מזראטי נמתחת לאורך חמישה ורבע מטרים ואינה מיועדת למצניעי לכת • תמורת מיליון שקל מקבלים מכונית מהירה, קולנית וחושנית, עם תא נוסעים שנראה כאילו עוצב אצל ורסאצ'ה
אחרי רצף של עליות מחירים, עד כדי בועה, נראה ששוק רכבי האספנות מתחיל לחזור לגבולות ההיגיון ■ תמונת מצב
שתי היצרניות שמחירי הדגמים בזולים ביותר שלהן עומד על למעלה מחצי מיליון שקל ■ בינתיים בציבור הרחב, שוק הרכב הולך ונחלש
מבחן דרכים: מכונית הספורט-סלון המשודרגת של מזראטי מציעה הרבה יותר ספורט מבלי לוותר על הסלון
החיפוש אחרי לקוחות גלובליים חדשים הוביל גם את היצרנית האקזוטית מזראטי אל שוק הקרוסאוברים היוקרתי ■ הנציגה הראשונה שלה בפלח מציעה שילוב בוגר של איכות ייצור ופאר
וגם: מי הגיעו להשקת מזראטי לבנטה?
הצצה לקרוסאובר החדש והמדובר של מזראטי שצפוי להתחרות בכמה מרכבי הפנאי היוקרתיים הפופולריים בישראל דוגמת הפורשה קאיין והאאודי Q7 ■ והמחיר? החל מ-625 אלף שקל
חדש על כבישי הארץ: יבואנית הרכב "אוטו איטליה" מנחיתה בישראל את הדגם החדש והמדובר של פרארי, המיועד ל-4 נוסעים ומציע עיצוב מרהיב לצד מגוון חידושים ■ ומה לגבי המחיר?
כמיטב המסורת, מתעקשים באסטון-מרטין על מנועים נטולי מגדשים ■ ככה זה ברכב שהוא התגלמות הסטייל, והלוגו שלו רקום ביד על כל מושב
באולם התצוגה נפגעו מכוניות יוקרה בשווי מאות אלפי שקלים אך בחברה טוענים כי לאף אחת מהמכוניות לא נגרם נזק של "טוטאל לוס"
הצצה ראשונה לשני דגמי יוקרה חדשים ונוצצים שבקרוב יעלו לראשונה על כבישי ישראל, וגם אאודי עם בשורה מהפכנית בתחום הדלק, ועל מכונית-העל הסינית הראשונה אי-פעם
דגמי הדיזל 640d ו-750d של ב.מ.וו. מותירים את הנהג בפה פעור, בזכות תאוצה כמעט דמיונית מ-0 ל-100, מנוע חרישי וגיר מושלם
בענף מעריכים כי המטרה הסופית של סמל"ת היא לקבל בעלות מלאה על החברה ובהדרגה להתחיל בשיווק עצמאי של שני המותגים ברחבי הארץ
ב.מ.וו (BMW)בנטלידודג'מיסטר Gפרארירכב ספורטרכבי אספנותרכבי יוקרה