מחירי הפרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
סופר פארם / צילום: שאטרסטוק
המאבק על עליית מחירי הפרסום: מה יש לפרטנר ולסופר־פארם נגד רשת 13
מנתונים שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי מאז עלה לאוויר הערוץ הממוזג רשת 13, הממוצע היומי של קשת בפריים-טיים הוא 33.4 דקות פרסום, לעומת 22.4 דקות לרשת • הסיבה: קשת מחזיקה נתח משמעותי יותר בעוגת הרייטינג, ובנוסף עליית המחירים ברשת גבוהה יותר באופן יחסי למחירים בעבר
  
 
יוסי ורשבסקי \ צילום: יחצ
יוסי ורשבסקי: "יידרשו עוד זמן רב והשקעות-עתק עד שהחברה הממוזגת תגיע לאיזון"
מנכ"ל רשת 13 פנה לממונה על ההגבלים מיכל הלפרין ולשר התקשורת איוב קרא, לאחר שאיגודי השיווק והפרסום דרשו מהממונה להתערב בעניין עליית מחירי הפרסום בטלוויזיה • דוחה על הסף את הרמז כאילו העלאת מחירי הפרסום של רשת, בסמוך להעלאת מחירי הפרסום של קשת, אינה מקרית
  
 
מיזוג רשת וערוץ 10/ צילומים שלומי יוסף גיא כושי  אביב חופי תמר מצפי וShutterstock
איגודי השיווק והפרסום לרגולטורים: רסנו העלאות המחיר של הערוצים המסחריים
איגודי השיווק והפרסום קוראים לפעול לריסון העלייה במחירי הפרסום בטלוויזיה בקשת ורשת בו-זמנית • "מתברר ששני הערוצים המסחריים, קשת 12 ורשת 13, עשו שימוש נמהר במיזוג והודיעו למשווקים ולפרסומאים, באופן חד-צדדי וכמעט בו-זמנית, על העלאת מחירים משמעותית של עשרות אחוזים במחירי הפרסום בטלוויזיה"
  
 
מיכל הלפרין/ צילום:יוסי זמיר
איגודי השיווק והפרסום לממונה על ההגבלים: קשת 12 ורשת 13 הן דואופול
שתי רשתות השידור, קשת 12 ורשת 13, הודיעו על עליית מחירי הפרסום בטלוויזיה בעשרות אחוזים מיד עם המיזוג • לפני כמה שבועות נחשף ב"גלובס" כי עוד טרם המיזוג הודיעה קשת על כוונתה להעלות את המחירים ב-10%-15%
  
 
האח הגדול VIP / צילום: מיכה לובטון
אחרי קשת: גם רשת מעלה את מחירי הפרסום בעד 15%
במקביל, גם מחירי החסויות על מזג-האוויר עולים ב-25%, ומחירי החסויות בתוכנית "האח הגדול" עלו אף הם ב-25%
  
 
השקת ערוץ 12 של קשת/ צילום: יחצ
לאחר רכישת חברת החדשות: קשת תעלה את מחירי הפרסום החל מחודש ינואר
חברות המדיה התבשרו על ייקור זמן הפרסום בחדשות וצמצום משמעותי בבונוסים • ל"גלובס" נודע כי ההתייקרות תגיע לכ-15% - תלוי בתמהיל המדיה של המפרסם
  
 
גוגל לוגו חדש / צילום: יחצ
ביטול מודעות בעמוד החיפוש בגוגל ייקר את הפרסום?
הנפגעות העיקריות יהיו החברות הקטנות, שמהן ענקית החיפוש התחילה דרכה
  
 
קמפיין מילקי שטראוס / צילום: ליאור נורדמן
הפסקת האש נכנסה לתוקף - והמפרסמים חוזרים למסך
כבר הערב, בשעת צפיית השיא, צפויה תפוסה של 75% מזמן הפרסומות, שמשמעותה כ-30 דקות פרסום
  
 
תמיכה של חברת החשמל בחיילים בדרום / צילום: יחצ
קשת מציעה למפרסמים פינה על תמיכת החברות בדרום
למרות ההפסדים, זכייניות הטלוויזיה לא הורידו את מחירי הפרסום ■ מצפות לפיצוי כספי מהמדינה לאחר שמבצע "צוק איתן" ייגמר
  
 
האם פרסומת בסופרבול באמת שווה 4 מיליון דולר?
הוא מרתק יותר מ-100 מיליון צופים וכולל ברייק פרסומות מיתולוגי שאף צופה לא רוצה לפספס ■ גם המפרסמים יודעים שפרסום בגמר ליגת הפוטבול האמריקאית הוא מתכון בטוח להצלחה ■ ניתוח מיוחד של הפסקת הפרסומות המדוברת בעולם
  
 
מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2013: הענף לא מתאושש
מדד הפרסום של איגוד חברות הפרסום מאותת שגם ברבעון השלישי לא נרשמה בשורה לענף ■ ההוצאה לפרסום תקועה, הביקוש לעובדים בירידה, ומספר ההפקות החדשות לא מתרומם ■ כנראה שהציפיות לחזרה לשגרה היו מוקדמות מדי
  
 
מדד הפרסום ברבעון השני של 2013 עלה ב-7.8 נקודות
מדד הפרסום ברבעון השני של 2013 משקף נתונים חיוביים: מספר הפקות הטלוויזיה עלה, הביקוש לעובדים בענף מתגבר, ההוצאה על פרסום באינטרנט גדלה, וגם הטלוויזיה מתחזקת ■ עם זאת, בשורה התחתונה ההוצאה לפרסום ירדה
  
 
מדד הפרסום לרבעון הראשון של 2013 מראה נתונים מעודדים
ההוצאה הכללית לפרסום עלתה, הפרסום באינטרנט זינק, ומספר הפקות הטלוויזיה גדל - אך בענף מעריכים כי מדובר בהתאוששות זמנית הנובעת מאירועים נקודתיים
  
 
הליך הפרה נגד קשת על הנחות בפרסום לערוץ 24
בתוך כך, הרשות השנייה דחתה סופית את בקשת קשת לשדר בערוץ 2 את גמר התוכנית "אייל גולן קורא לך"
  
 
רשת: להכריז על חברת בקרת המדיה BAKARA כמונופול
לטענת זכיינית ערוץ 2, חברת בקרת המדיה מעבירה מידע סודי לגבי עסקאות פרסום בין לקוחותיה ופוגעת ברשת
  
 
עולה אבל לאט: מדד הפרסום מצביע על התאששות קלה בענף
היקפי הפרסום עלו מעט, מספר ההפקות בטלוויזיה נמצא בעלייה, וגם הביקוש לעובדים רשם מגמה חיובית ■ מצד שני, אפקט המחאה החברתית עדיין לא פג
  
 

   12    >

   נמצאו 21 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988