גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מיכה מייקסנר

מנכ"ל רכבת ישראל

עוד כתבות

מיכה מייקסנר / צילום: יורם רשף, יח"צ

אם לא תהיה קורונה: רכבת לירושלים מתחנת סבידור תוך מספר שבועות

השלמת העבודות בקו המהיר לירושלים סוכמה במסגרת הסכם חדש בין סמי לבין המדינה, שבמסגרתו תקבל סמי 500 מיליון שקל תמורת השלמת פרויקט החשמול

דן הראל, יו"ר הרכבת הפורש / צילום: תמר מצפי

בלעדי הדיון שבעקבותיו התפטר יו"ר הרכבת דן הראל

הראל הודיע על התפטרותו המיידית יום לאחר דיון שעסק בעתיד פרויקט חשמול הרכבות, שהיקפו עומד על 12 מיליארד שקל • מה קרה בדיון ומה המשמעויות לפרויקט הדגל של הרכבת, שישפיע על הנוסעים בשנים הקרובות

פריקת קרונות חדשים. /  צילום: דוברות רכבת ישראל

 החשמול מתעכב והקטרים החדשים מעלים אבק - אבל ברכבת מבקשים רכש חירום של קטרים מזהמים  

הרכבת לא תוכל להשתמש בשנים הקרובות בצי הקרונות והקטרים החשמליים שנרכשו בעלות של 4.8 מיליארד שקל ושוכבים במחסנים, בגלל עיכוב של חמש-שש שנים בפרויקט חשמול מסילות הרכבת • ללא הקטרים, הרכבת תתקשה לספק את הביקוש לנסיעות בשנים הקרובות

מייקסנר מיכה / צילום: איל יצהר

האם התעשיין יצליח במקום שבו נכשלו המפקדים? מיכה מייקסנר מונה למנכ"ל רכבת ישראל

זהו הניסיון השני של מייקסנר, אל"מ במילואים, להתמודד על התפקיד • מרבית ניסיונו של מייקסנר הוא בניהול מפעלי תעשייה ולא בתפעול מערכות תחבורה • המנכ"ל החדש ייכנס לתפקידו ברכבת ישראל בתקופה קשה לחברה, שסיימה את 2018 בהפסד של 330 מיליון שקל