גיאוקרטוגרפיה: הצעירים וגילאי הביניים גילו אהדה לפרסומת של מילקי עם אקי אבני וסנדי בר, ואילו מבוגרים מעל גיל 55 העדיפו את הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובה של רוני דלומי
"גלובס" ממשיך בבדיקת יוקר המחיה בישראל ■ מינואר 2008 עד היום התייקר מעדן יופלה ב-40%, המילקי ב-35%, והחמאה כמעט ב-30% ■ תוך חצי שנה התייקרו רבים ממוצרי החלב ב-8.5% ■ החרם הצרכני הורחב אתמול גם למעדני חלב - עד להורדת המחיר ל-2.9 שקלים לגביע
(עדכון) - המארגנים: "2.9 שקלים למעדן זה מחיר הוגן" ■ "מצידנו שכל המילקי והיופלה ילכו לפח" ■ קוראים לציבור לא לקנות גבינות צהובות הנמכרות על המדף אלא רק גבינות צהובות בפיקוח
למרות שכיף לזלזל בפרסומות, עמוק בפנים אנחנו רוצים לשתף במה שיש לנו להגיד
ריאליטי לגיל הרך: מסתבר שעיקרון "15 דקות התהילה" לא פוסח אפילו על התינוקות
כיצד נפטרה טרה מדימוי המחלבה המיושנת והפכה למתחרה בולטת בתנובה ושטראוס?
בטרה ושטראוס טוענים כי המיתוג מחדש של תנובה נכשל, בתנובה אומרים כי טרה לא עמדה ביעדים, ובשטראוס מאמינים כי המיתוג מחדש של דנונה הצליח למרות הירידה במכירות
שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים
השקת מעדן מוו של טרה לא פגעה במכירות מילקי של שטראוס, שנסקו לשיא חדש ■ תנובה מחזקת את כוחה בקטגוריית המעדנים עם קרלו ושטוזים ■ גמדים ודניאלה של שטראוס ירדו
תנובה, שרוצה לנגוס במותג המעדנים השני בגודלו בשוק אחרי מילקי של שטראוס, צפויה להשקיע 5 מיליון שקל בהשקת "יופלה שטוזים מוקצף"
ביהמ"ש המחוזי אישר את הסדר הפשרה בתביעה ייצוגית נגד שטראוס, שבה נטען כי החברה הטעתה צרכנים בדבר הכשרות של מוצריה - מילקי, דניאלה וסקי מוקצף
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן - האהובה ביותר שבוע שישי ברציפות
מדובר בנתח כספי שחצה את רף הציפיות של טרה ■ לעת עתה ובשל הגידול במכירות הקטגוריה, הפגיעה במילקי באה לידי ביטוי באיבוד נתח כספי בקטגוריה ולא באיבוד מכירות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם אקי אבני וסנדי בר, המשודרת זו הפעם השנייה, היא גם המושקעת ביותר השבוע
הפשרה הושגה במסגרת תביעה ייצוגית בה נטען כי מילקי מכיל ג'לטין המופק מעצמות בקר וכי שטראוס מטעה לקוחות כשהיא מציגה את המוצר ככשר ■ במסגרת הפשרה תספק שטראוס מבחר גדול של מוצרי חלב למוסדות דתיים שונים
משיקה במקביל את המותג "מוו" שיתחרה במילקי של שטראוס ■ מנכ"ל טרה: "לא ננגוס במילקי. הקטגוריה תגדל"
Woltמשלוחיםשטראוס