יונת יעבור למרכז הפיתוח והמחקר של מיקרוסופט ■ יצטרף גם לצוות הניהולי של קבוצת הפיתוח של פתרונות הניהול והאבטחה ■ "רם יונת מביא איתו שפע של ניסיון ניהולי"
יורם יעקובי, מנכ"ל מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל, בכנס Journey 2011 של "גלובס": "האם נצליח לבצע רכישה בישראל? לא יודע. אבל זו סיבה שבגללה אנחנו פה"
כ-100 טועמי היין יקבלו לבתיהם את היין שירז ריזרב 2009 מבעוד מועד, ובעת ההשקה הרשמית יעלו כל הטועמים לצ'אט רב-משתתפים באמצעות תוכנת Lync
ענקית התוכנה ערכה תחרות בין מפתחי אפליקציות לווינדוס פון 7 ■ במקום הראשון: אפליקציה שמתאימה מוזיקה לקצב תנועות הגוף
ליכטמן מונה לנשיא המו"פ של מיקרוסופט בישראל בשנת 2006 ■ יורם יעקובי, הטכנולוג הראשי ומנכ"ל הטכנולוגיות, יחליף את ליכטמן בתפקיד החל מ-1 ביולי
עדי אייל הקים את חטיבת הקונסיומר והאונליין במיקרוסופט וניהל את אתר MSN המקומי ■ יזם את השת"פ המסחרי בין מיקרוסופט לנענע10 והקמת גוף המדיה MASA ■ טרם נודע מי יחליפו
כך הודיע נשיא מרכז הפיתוח של מיקרוסופט ישראל, משה ליכטמן ■ מכשירים מבוססי ווינדוס פון 7 עדיין לא נמכרים באופן רשמי בישראל והעברית עדיין לא משולבת במכשירים
בכנס הציגה החברה 40 טכנולוגיות חדשות - 20 ישראליות כן הוצגה גרסת Avatar לקינקט, שבה המשתמש מקבל דמות וירטואלית ומשתלב בפעילות חברתית
במרכז הפיתוח מועסקים 600 אנשי פיתוח ■ המנכ"ל משה ליכטמן אמר במסע"ת השנתית של החברה: "מחשוב הענן הוא במרכז החזון שלנו, כ-70% מתחום הפיתוח מרוכז בתחום הענן"
נשיא המו"פ של מיקרוסופט בישראל מדבר בראיון בלעדי ל"גלובס" ■ "המרכז של מיקרוסופט בישראל חסך לחברה מאות מיליוני דולרים. אני ישן בשקט בלילה"
בכנס Tech-Ed מנסה מיקרוסופט להיתפס כחדשנית בתחום ענן המחשוב ■ המנכ"ל, דני ימין: "השאיפה היא שתוך שלוש שנים רוב הארגונים בישראל יצרכו לפחות שירות ענן אחד שלנו"
נשיא מרכז המו"פ, משה ליכטמן: "אנשי הפיתוח ישולבו בפרויקטים חדשים בהרצליה ובחיפה"
גירסת 2010 כוללת חידושים שונים, כמו תוכנת הדואר אאוטלוק שמציעה יכולות ניהול עם קשרים ברשתות חברתיות וגם חיבור של מעבד התמלילים וורד לעבודה על המסמכים באינטרנט
טרם מונה לו מחליף ■ צורף (39) החל לאחרונה את לימודי הדוקטורט בתחום השיווק העתידי
ענקית התוכנה מגיעה באיחור לשוק ה-ERP ומנסה לשכנע בכל דרך שאיתה זה יהיה אחרת
הנדוניה של נענע10 תהיה תכני הווידיאו של ערוץ 10, ו-msn יביא את הטכנולוגיה של מיקרוסופט והטראפיק של הוטמייל ומסנג'ר ■ מחלקות המכירות באתרים יאוחדו, בניסיון לקעקע את הדואופול של וואלה ו-ynet
בלוקצ'ייןאירועים ומינוייםמיקרוסופטמשה ליכטמןניהולניהול וקריירהניהול משבריםניר ברקתסוכני ביטוחרונית אטד