מכירות

כתבות אחרונות

 
הצרכנים מחפשים כיום חנויות בקרבת הבית, או על מסלול הנסיעה שלהם / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הקורונה שינתה את התנהגות הצרכנים ויצרה אתגרים חדשים למותגים החיים בעולם הפיזי

יותר ויותר חברות בעולם פונות לפתרונות של אסטרטגיה דיגיטלית מבוססת מיקום במטרה להגיע לצרכנים כשהם מחוץ לבית

 

 

נתן סטולרו 27/01/2021
אנשים עומדים בתור לתרומות מזון בניו יורק / צילום: John Minchillo, AP

תפסיקו למכור מוצרים ושירותים, תתחילו למכור ערכים

התקופה הנוכחית קוראת לנו לביצוע שתי פעולות חיוניות - הגדרה מדויקת של החותם האישי והארגוני שלנו, תוך הבנת הערכים העמוקים שאנחנו רוצים להסב לסביבה שלנו, ומנגד גמישות התנהגותית המייצרת אפשרויות הנגשה של זמן ומקום חדשניים תוך הפנמה שכולנו עוברים שינוי

ד"ר אורית וולף 02/11/2020
TIKTOK / צילום: שאטרסטוק

השיחות על מכירת טיקטוק נתקעו עקב הגבלות סיניות חדשות

סין פרסמה מאוחר ביום שישי הגבלות על יצוא טכנולוגיה של בינה מלאכותית שאילצו את החברה האם של טיקטוק, בייטדאנס, להאט את השיחות עם חברות בארה"ב על קניית חלק מיישום המדיה החברתית

וול סטריט ג'ורנל 31/08/2020
אורית סופר, בעלי "המנשא הנכון", חברה ואתר להדרכת מנשאים להורים / צילום: שרון הורוביץ, יח"צ

"היה לי מזל שהקדמתי להעביר את הפעילות לאונליין"

אורית סופר, בעלי "המנשא הנכון", חברה ואתר להדרכת מנשאים להורים • "גלובס" שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז 

שירי דובר 10/08/2020
איקאה בישראל / צילום: שלומי יוסף, גלובס

אחרי הפיטורים וקיצור שעות הפעילות: איקאה מבטלת את מבצע הקיץ השנתי

בענקית הריהוט השבדית טוענים כי ביטול חודש המבצעים נובע מתוך "רצון למנוע התקהלות מוגברת בחנויות החברה" לצד "זמינות מוגבלת של מלאים" • בענף מעריכים כי בחברה רוצים לצמצם את גובה ההנחות כדי לפצות על מכירות שאבדו במרץ-אפריל

שני מוזס 28/06/2020
בניין HP ברחובות / צילום: איל יצהר, גלובס

בצל הקורונה: מכירות המחשבים צנחו ברבעון הראשון; הירידה החדה מ-2013

עלייה בביקושים בגלל המעבר ללמידה ועבודה מרחוק לא עזרה ליצרניות המחשבים, שהתמודדו עם קשיים בייצור ובלוגיסטיקה

וול סטריט ג'ורנל 14/04/2020
שיווק / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
שיווק | דעה

דעה: כשתרבות הפרפורמנס הורגת את אומנות השיווק

עידן הפרפורמנס, בו הכול מונחה דאטה ומבוסס תוצאות, הורג לאט-לאט את המהות של דיסיפלינת השיווק: היכולת לאתר הזדמנויות וליצור "יש מאין"

 

אסף חתוכה 06/03/2020
חברת פורסקאוט / צילום: יח"צ

מניות, אופציות ו"מצנח הזהב": מכירת חברת הסייבר פורסקאוט תניב למנכ"ל 34.5 מיליון דולר

דיווח מקדים שפרסמה החברה לקראת אסיפת בעלי המניות שתתבקש לאשר את מכירתה ל-Advent ו-Crosspoint מגלה, כי בתחילת התהליך היא קיבלה הצעות לא מחייבות לרכישתה במחירים גבוהים יותר מזה שנקבע בעסקה - 33 דולר למניה

שירי חביב ולדהורן 04/03/2020
כמעט כל גוף מסחרי גדול משקיע משאבים במדידת חוויית הלקוח / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

עד כמה ארגונים יודעים באמת ממה מורכבת חוויית הלקוח?

על אף שחברות מודעות כיום לחשיבות של חוויית הלקוח, לא תמיד יש להן את היכולת לזהות בה כשלים וגם לא חוזקות • כלים וגישות מחקריות שפותחו בשנים האחרונות, מאפשרים להעמיק את ההבנה שלהן בנושא ולייצר אופטימיזציה של התהליך שעשויה להשפיע על התוצאות העסקיות

נתן סטולרו 13/02/2020
ישי דוידי / צילום: איל יצהר

פימי מכרה מניות המ-לט תמורת 100 מיליון שקל; הרווח המצטבר של הקרן על השקעתה בחברה - כחצי מיליארד שקל

תוך חודשיים השלימה הקרן של ישי דוידי מימוש מצטבר של כ-250 מיליון שקל במניות יצרנית ומשווקת הברזים והשסתומים • פימי הגדילה לאחרונה החזקה בחברת עמיעד מערכות מים ונכנסה להשקעה בקמהדע

 

 

שירות גלובס 28/11/2019
יו"ר שטראוס גרופ עפרה שטראוס/ צילום: יחצ
חברות מזון | בלעדי

שטראוס מחזקת את הפעילות בחו"ל: מקימה מערך מכירות בינלאומי חדש

מטרת המערך היא להחדיר מוצרים חדשים וקיימים למדינות בהן החברה לא פעלה עד כה • המערך החדש צפוי לחזק את כוחה של שטראוס בקטגוריות בהן היא לא הייתה קיימת עד כה, בדגש על מוצרים חדשניים המפותחים בחממת הפודטק שלה

שני מוזס 22/09/2019
מלט תוצרת אירונאוטיקס/ צילום: יחצ

בדרך לאקזיט מהיר: הבעלים החדשים של אירונאוטיקס ימכרו 50% מחברת קונטרופ

ימים ספורים לאחר שהושלמה רכישת אירונאוטיקס, מקדמים בעליה החדשים עסקה למכירת חלקה בחברה הבת קונטרופ, המייצרת מערכות אלקטרו-אופטיקה לשימושים ביטחוניים, לידי ענקית ההשקעות האמריקאית KKR, לפי שווי של יותר מ-200 מיליון דולר לחברה כולה • השלמת העסקה תחזיר לרוכשי אירונאוטיקס כמעט מחצית מההשקעה ברכישת יצרנית המל"טים

שי שלו 04/09/2019
אקזיט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הסיבוב של פרנסיסקו פרטנרס: 200% תוך ארבע שנים

פרנסיסקו פרטנרס היא קרן השקעות פרטית שהצליחה למכור את קליקסופטוור תמורת 1.35 מיליארד דולר – סכום שגבוה פי שלושה מזה ששילמה בעבורה ארבע שנים קודם לכן

עמרי זרחוביץ' 08/08/2019
עוד פודקאסט

"איש מכירות צריך תכונות מולדות אבל גם הכשרה מקצועית"

אורי יענקלב, סמנכ"ל המכירות של Ownbackup, בטוח שישראלים הם אנשי מכירות טובים מלידה, אך ללא הכשרה יהיה קשה מאד לפתח בארץ רמת מקצועיות גבוהה • מתי ילמדו באקדמיה איך סטארט-אפ חדשני יכול למכור פתרון לבעיה שעדיין לא קיימת? • האזינו

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 01/05/2019
עוד פודקאסט

"כדי למכור במאות מיליוני דולרים אתה חייב להשתמש בשותפים"

גל בירן הוא מנכ"ל ומייסד שותף בחברת קרואודבוקייט • בעבר ניהל שיתופי-פעולה והוביל מערכי הפצה בחברות בינלאומיות • למה בחר לעזוב הכל ולסייע לחברות ישראליות לפצח את תחום המכירות דרך שותפים? • האזינו

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 17/04/2019
רונן סמואל / צילום: יחצ

הדפסה על פוליאסטר ומה עוד? קורנית מסבירה איך תגיע לקצב מכירות של 500 מיליון דולר ב-2023

בכנס משקיעים שקיימה היום יצרנית מערכות הדפוס הדיגיטליות, הציב המנכ"ל, רונן סמואל, יעד של תפיסת נתח של 1.5% משוק ההדפסה על מוצרי טקסטיל, "כשנוכל להיות רווחיים לכל אורך הדרך"

שירי חביב-ולדהורן 02/04/2019

   123456   

   נמצאו 95 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988