מסחר מקוון

כתבות אחרונות

 
וולמארט, וול מארט, סופרמרקט, קמעונאות / צלם רויטרס

וולמארט רכשה סטארט-אפ למסחר מקוון ב-3.3 מיליארד דולר

רכשה את Jet.com, שהוגדר כבעל פוטנציאל "לכסח את אמזון", במחיר כפול מהשווי שלפיו ערכה גיוס בדצמבר ■ Jet מחקה את המוטו "מחירים נמוכים כל יום" של וולמארט, אך עושה זאת בהתאם לכמות הפריטים המוזמנים

פייננשל טיימס ושירות גלובס 09.08.2016
האחים רן וגל בלינקס וגיא אדרי AM:PM / צילום: אלי אטיאס

סגירת סיטון תגרור הפסדים של 15-20 מיליון שקל לבעלי המניות

בצד המפסיד: האחים בלינקס, דיפלומט וגד אנג'ל ■ פעיל בשוק הקמעונאי: "כולם מפסידים מהפעילות האינטרנטית - גם שופרסל ורמי לוי, וגם רשתות גדולות בעולם"

אביב לוי 08.08.2016
rbnb ברלין / צילום: יח"צ

חבל התלייה של ברלין

מה משותף ל-Airbnb, אובר ועליבאבא? הספרה: אפס

מירב מורן 25.07.2016
שגיא סטוניס ואלעד גולדנברג אלעד ושגיא  מייסדי Digital / צילום: יחצ

מכוונים לאונליין: מנהלי השיווק והמותג משתדרגים

המעבר של ארגונים וחברות לפעילות מכירתית ברשת מציב בפני מנהלי השיווק ומנהלי המותג אתגרים שונים מבעבר ■ שלושה מהם מספרים על המציאות החדשה ואיך מתמודדים עמה

17.07.2016
אתר רכישה / צילום: Shutterstock / א.ס.א.פ קרייטיב

"שוק האופנה המקוון יגדל ב-1.5 מיליארד שקל תוך 5 שנים"

בעוד זירת האופנה המקוונת בעולם רותחת, בישראל היא מתבשלת על אש קטנה ■ שתי הקבוצות הגדולות בארץ עדיין לא הקימו אתרי מסחר מקוונים, ואלה שכן רושמות מכירות זניחות

אילנית חיות 11.07.2016
אילן צחי / צילום: סיון פרג'

דעה: לא שם? לא קיים: קפיצת מדרגה לעולם ה-E-Commerce

המגמה בישראל מתפתחת באיטיות, מאחר שהצרכן הישראלי קונה און-ליין רק משני טעמים עיקריים: דברים שלא ניתן למצוא בחנויות בארץ - או דברים שיקר יותר לרכוש אותם בחנות

אילן צחי 05.07.2016
כרטיס אשראי / צלם: thinkstock

רכישות האופנה אונליין בעלייה: "הרשתות הישראליות נרדמו בשמירה"

האם הפסדי רשתות האופנה הישראליות נובעים מהפופולריות של אתרי האופנה הבינלאומיים? ■ קמעונאים בשוק האופנה לא ממהרים לתת לקניות אונליין את הקרדיט להפסדיהם

מיכל רז-חיימוביץ' 22.06.2016
 מרכז ביג בדיגיטל / צילום: יחצ

צפו: כך נראה הקניון הדיגיטלי הראשון שנפתח אי-פעם בארץ

BIG+ תהווה פלטפורמת סחר מקוון וזירת קניות דיגיטלית של מותגים ישראליים ובינלאומיים, אשר תאפשר איסוף הפריטים, מדידה, החלפה ושירות לאחר הקנייה 24 שעות ביממה

אוריאל הרמן 16.06.2016
כרטיס אשראי / צלם: thinkstock

eBay: כ-95% מהישראלים קנו השנה באינטרנט

מדובר בעלייה של 4% בהיקף הקונים לעומת סקר דומה מ-2015 ■ 61% מהנשים קונות מוצרי אופנה והנעלה, ו-57% מהגברים קונים גאדג'טים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ומשחקי מחשב

מיכל רז-חיימוביץ' 31.05.2016
קניון ביג ביקנעם / צילום: תמר מצפי

רשת ביג מקימה קניון וירטואלי עפ"י מודל אמזון

הקניון הווירטואלי יעלה לאוויר ב-2017 ■ סמנכ"ל ביג: "לקונה הישראלי אין פלטפורמה מרוכזת אחת דרכה הוא יכול לקנות כל מותג – וכאן אנחנו נכנסים"

מיכל רז-חיימוביץ' 18.05.2016
האחים רן, וגל בלינקס ודוד אדרי / צילום: אלי אטיאס
סחר אלקטרוני | לפני כולם

קוקה-קולה במו"מ לרכישת רבע ממניות הסופר המקוון סיטון

זאת לפי שווי של כ-40 מיליון שקל "אחרי הכסף" ■ סיטון, הפועלת באינטרנט ובמובייל בלבד, הוקמה לפני כשנתיים ■ את החברה ייסדה משפחת אבקסיס, והשקיעו בה עד היום מייסדי AM:PM, חברת ההפצה דיפלומט וגד אנג'ל

שי שלו 16.05.2016

   181920212223242526272829303132   

   נמצאו 650 כתבות   |   עמוד 25 מתוך 41

צרו איתנו קשר *5988