מפרסמים בחדשות

סוכן חדשות
 
מתוך הקמפיין של הלמן אלדובי
הכירו את זרוע ההשקעות האסטרטגיות החדשה של קשת
על רקע דפוסי הצפייה והפרסום המשתנים, קשת מחפשת מודלים עסקיים חדשים שיצמצמו את התלות שלה בפרסום המסורתי • לצד זרוע ההשקעות בתוכן, החברה אימצה מודל מבוסס הצלחה, שבו היא נותנת לחברות זמן פרסום במיליוני שקלים בתמורה למעורבות בניהול, בפיתוח ובהשבחת החברה • עד כה התקשרה קשת, בין היתר, עם סטודיו סי, ליברה, אקספון והלמן אלדובי • מה חושבים המפרסמים "הרגילים," ומה הסיכונים? "גלובס" חושף את מאחורי הקלעים
  
 
הסניף שנרכש באילת, לשעבר סמארט-פארם/  צילום: שיר גולני
רשתות השיווק נכנסו לתחומים אסטרטגיים נוספים - וההשקעות בקטגוריות הפרסום השתנו
רוב חברות השיווק לא הורידו בתקציבי הפרסום שלהן, וחלקן דוגמת שופרסל אף הגדילו אותו משמעותית, אך ההשקעה מתחלקת בין יותר קטגוריות • כך, קטגוריית רשתות השיווק - הגדולה ביותר בשוק - מציגה ירידה של 11% בהוצאה לפרסום בשנה החולפת • דירוג המפרסמים לשנת 2018 של יפעת בקרת פרסום
  
 
הפרסומת של בזק עם עומר אדם / צילום: מתוך הפרסומת
ירידה בפרסום של רשתות השיווק במחצית הראשונה 2018
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי משרד החינוך עקף את משרד התרבות בהוצאה על פרסום (11.7 מיליון שקל) • בזק הגדילה את ההשקעה בפרסום לכ-50 מיליון שקל, ועלייה של 40% נרשמה בקטגוריית מוצרי החלב • המפרסמת הגדולה במחצית הראשונה: שטראוס
  
 
מטה גוגל בקליפורניה. הבכירים התלהבו מההמצאה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
גוגל דורשת לתת הרשאה למפרסמים בחשבונות של הסוכנויות
מפרסמים קטנים, המהווים חלק חשוב בפרסום בגוגל, מנהלים את הקמפיינים דרך חשבונות הסוכנויות, מה שמאפשר עמימות בביצועי הקמפיין ובעמלות
  
 
המשנה למנכ"ל ידיעות אחרונות ציון פרץ / צילום: עינת לברון
הקרב מול חברת BAKARA: ערוץ 10 פנה למפרסמים
ערוץ 10 קורא למפרסמים שעובדים עם חברת המדיה BAKARA לבחון שאין בהתנהלותם הפרה של חוק ההגבלים העסקיים
  
 
עדי סופר–תאני / צילום: רוני שיצר
מפרסמים טוענים לתקלות עקב איחוד מערכות פרסום בפייסבוק
בכיר בענף הפרסום: "פייסבוק מוציאים מוצר חצי אפוי ומשפרים תוך תנועה" ■ בכיר אחר: "לנציגים בארץ יש הרבה רצון טוב, אבל הם לא מקבלים מענה מהיר" ■ פייסבוק ישראל: "אנחנו משקיעים מאמץ רב כדי לתמוך בשותפים שלנו בצורה הטובה ביותר"
  
 
צביקה ליבליך/ צילום: ינאי יחיאל
קשת מתחילה מרתון שיווקי למפרסמים ולחברות המדיה
תערוך במשך שבועיים 3 מצגות ביום ל-1,200 מפרסמים ופרסומאים, בהן תציג את האסטרטגיה שלה לחודשים שאחרי פיצול ערוץ 2
  
 
מילקי שמינייה / צילום: יחצ
דירוג הפרסום החצי-שנתי: שטראוס - המפרסמת הגדולה ביותר
יפעת בקרת פרסום: קטגוריית רשתות השיווק היא זו שבה נעשתה ההשקעה הגדולה ביותר במחצית השנה האחרונה, והיא רושמת עלייה של 4% ל-141 מיליון שקל
  
 
גוגל / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
גוגל לחברות המדיה והמפרסמים: אף מערכת לא בטוחה ב-100%
לאחר גל ביטולי הקמפיינים בעולם בגלל תכנים פוגעניים, בגוגל מנסים לשכנע שהם פועלים למזעור התופעה - אך עדיין מגלגלים חלק ניכר מהאחריות לחברות המדיה
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
דירוג המפרסמים לשנת 2016: סופר-פארם המפרסמת המובילה
שטראוס - המפרסמת הגדולה בתחום המזון ■ היקפי הפרסום בקטגוריית הסלולר עלו משמעותית
  
 
פוקימון/ צילום: יחצ
צדים פוקימונים: המפרסמים לא מחכים לאפליקציה
קניונים בארה"ב, חברות טלקום ואפליקציות מבוססות מקום כבר מנסים למנף את הפופולריות של המשחק עוד לפני שהיצרנית הטמיעה בו פרסומות
  
 
מוצרי שטראוס / צילום: יחצ
בגלל טרנד הבריאות? חברות המזון בקיצוץ מסיבי בפרסום
משטראוס, דרך נסטלה ותנובה ועד יוניליוור - המפרסמות הגדולות במשק צמצמו את תקציבי הפרסום שלהם, לעתים ב-20% ואף יותר
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
דירוג המפרסמים 2015: סופר-פארם המפרסמת הגדולה בישראל
ענקיות המזון, התקשורת והקמעונאות קיצצו תקציבים בשל חוסר הוודאות לגבי השינויים הרגולטוריים הצפויים בתחומם ■ אחרי שחוק המע"מ אפס ירד משולחן - שוק הדיור נכנס חזק לרשימת המפרסמים
  
 
פוטבול, NFL / צלם: רויטרס
הכסף הענק ממשיך לזרום ל-NFL: המפרסמת שתשלם 1.5 מיליארד ד'
באד לייט, מותג הבירות של חברת אנהואזר-בוש, יעניק חסות בגובה של כ-250 מיליון דולר בעונה, למשך שש שנים - לליגת הפוטבול
  
 
קוקה קולה / צלם: רויטרס
10 המפרסמים הגדולים במחצית 2015: קוקה-קולה בראש
תקציבי הפרסום של רשתות השיווק וחברות המזון והתקשורת פחתו משמעותית במחצית הראשונה של השנה ■ אחרי שנים שבהן הובילה את צמרת המפרסמים, שטראוס איבדה את הבכורה לקוקה-קולה ולסופר-פארם
  
 
מוצרי שטראוס / צילום: יחצ
דירוג המפרסמים 2014: שטראוס היא המפרסמת הגדולה
ההוצאה לפרסום של רשתות השיווק צמחה אשתקד ב-7%, כשסופר-פארם הובילה את הקטגוריה ■ ענפי הרכב, הדיור והתקשורת הקטינו את ההוצאה לפרסום
  
 

   12345    >

   נמצאו 67 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988