משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
לפ"ם | לפני כולם

הפתעה דרמטית במכרז מרכז הדיגיטל של לפ"מ

בסופו של מכרז שנוי במחלוקת, בתקציב בהיקף של 70 מיליון שקל זכו שתי סוכנויות קטנות יחסית שלא נחשבו למועמדות מובילות לזכייה - מייפל ופודיום

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2018
 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ

קקטוס הזהב מחכה לפובליסיס: התחרות תידחה לספטמבר

בימים אלה מגבש איגוד חברות הפרסום את ועדת הקקטוס, שאמורה לעבור מחדש על התקנון ולבחון אם נדרשים שינויים ■ בשלב זה מסתמן כי יגאל שמיר , ששימש בשנים האחרונות כיו"ר הוועדה, אינו מעוניין להמשיך ■ לאחרונה נעשתה פנייה ליורם לוי, אך הוא עדיין לא החליט

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2018
הדגמה של מערכת למניעת התנגשות / צילום: התעשיה האוירית

Dentsu תטפל בתקציב הפרסום של התעשייה האווירית

עפ"י ההערכות, היקף התקציב עומד על כ-6-7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2018
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

ענף הפרסום יוצא למאבק על כ"א איכותי בקמפיין חדש

איגוד חברות הפרסום נלחם בתדמית הנשחקת של הענף ובתחרות על כוח-האדם מצד חברות הטכנולוגיה והדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2018
הדגמה של מערכת למניעת התנגשות / צילום: התעשיה האוירית
גיתם | לפני כולם

תע"א בוחרת משרד פרסום לתקציב של כ-6-7 מיליון ש'

שני המתמודדים הסופיים הם גיתם BBDO ו-iProspect ■ לראשונה הפוקוס של התקציב עובר לדיגיטל, לאור הכוונה להסיט לכיוונו בהדרגה את רוב התקציב ■ קהל היעד של התעשייה האווירית הוא אלפי לקוחות ברחבי העולם מתחומי הצבא, הרגולציה, הממשל והביטחון

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2018
עמית משיח / צילום: יח"צ
מקאן אריקסון | לפני כולם

מקאן ת"א מקימה יחידה לפרסום ברשתות חברתיות

35 לקוחות מקאן שפעילות הדיגיטל שלהם נעשתה במקאן ואלי, יועברו חזרה למקאן ת"א ברבעון הראשון של השנה

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2018
עדו הר-טוב / צילום: יח"צ
גיתם | לפני כולם

תקציב הפרסום של buyme עובר לגיתם BBDO

התקציב של הפלטפורמה הדיגיטלית, בהיקף 4 מיליון שקל, טופל בשנה האחרונה בידי פרסום אברהם ■ זהו התקציב השני שגיתם "לוקח" מפרסום אברהם בתקופה האחרונה

ענת ביין-לובוביץ' 12.12.2017
יהלי סהר / צילום: אמיר מאירי

החברה שרוצה לעשות לפרסום מה ש-WIX עשתה לבניית אתרים

טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2017
עדו הר-טוב / צילום: יח"צ
גיתם | לפני כולם

תקציב הפרסום של סונול עובר מפרסום אברהם לגיתם

היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2017
יוסי ארועטי יורם דרורי וטובית שלומי / צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

מפרידים כוחות: דרורי-ארועטי-ברמן בתוכנית הבראה קיצונית

התוכנית כוללת הפרדת כוחות בין השותפים: מה שהיה עד המיזוג דרורי-שלומי יכונס לתוך d-say אינטראקטיב שתנוהל ע"י איל הובר לוי ■ יורם דרורי יישאר יו"ר פעיל, ודודי ברמן יפעיל יחידה עצמאית נפרדת

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2017
אדם אבנון / צילום: איל יצהר
Y&R | לפני כולם

אדם אבנון, לשעבר מנכ"ל Y&R, תובע 2 מ' ש' מהחברה

לטענת אבנון, הוא שיקם את משרד הפרסום לאחר התרסקותו, אך החברה הציגה דוחות שגויים והכשילה כל ניסיון לצמיחה ■ תובע פיצויים על פיטורים, תשלום בונוסים ופגיעה במוניטין ■ טוען כי בגלל החברה עתידו כמנכ"ל חברת פרסום נגדע, והוא נאלץ לנטוש את התחום

ענת ביין-לובוביץ' 28.11.2017
אמיר וייס / צילום:איל יצהר
יוניברסל מקאן | לפני כולם

מקאן דיגיטל בוחנת אפשרויות מיזוג לסקינדו

שנה וחצי לאחר פתיחת המשרד בניו-יורק, קבוצת מקאן עשויה למכור מניות בחברת הפרפורמנס סקינדו

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2017
אילן שילוח / צילום: תמר מצפי

כך הרוויח שילוח 300 מ' ש' מפרסום - על חשבון ערוצי הטלוויזיה

הסכומים האדירים שגלגל אילן שילוח הם תוצאה של כשל שוק, שבו חברות רכש מדיה בודדות גורפות עמלות שמנות - בעוד ערוצי הטלוויזיה מתקשים להרוויח ■ ניתוח מיוחד

אלי ציפורי 25.10.2017
יגאל ברקת / צילום: סיוון פרג

אייל כרמי ועומרי פלד מונו לסמנכ"לי דיגיטל ביהושע TBWA

המנכ"ל יגאל ברקת: העידן של סמנכ"ל הדיגיטל הרב-תחומי הסתיים

ענת ביין-לובוביץ' 02.10.2017
רנו מגאן 2017 / צילום : יחצ
משרדי פרסום | לפני כולם

למרות מכרז עם 6 משרדים: תקציב רנו נשאר ב-four

על תקציב הפרסום של רנו, בהיקף 15 מיליון שקל, התמודדו בין היתר זרמון, לעומק התודעה, בריקמן, בורודה-קפלן ודחף

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2017
עדו הר-טוב / צילום: יח"צ
mako (מאקו) | לפני כולם

גיתם BBDO יטפל בתקציב אתר מאקו מקבוצת קשת

בימים הקרובים גיתם יעלו קמפיין טלוויזיה לאתר מאקו לרגל השקת אפשרות ה-follow, שתציע לגולשים לקבל עדכונים ממוקדים לפי תחומי העניין שלהם

ענת ביין-לובוביץ' 24.09.2017

   456789101112131415161718   

   נמצאו 1573 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 99

צרו איתנו קשר *5988