משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
בן מוסקל, מנכ"ל בואמן בר ריבנאי / צילום: איל יצהר

מה חשוב למפרסמים? גודל המשרד ותפיסת ערך מובהקת

באומן בר ריבנאי שהגיע לראש דירוג משרדי הפרסום של מוסף "פירמה", נטוע היטב בעולמות החדשים של דיגיטל וטכנולוגיה מצד אחד, ומצד שני ממוצב ככזה שיודע לתת שירות • בחינת ההעדפות של הסטודנטים מגלה שהם מעדיפים לעבוד במשרדים הגדולים • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 05.12.2018
Me Too/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

תשברו שתיקה: תופעת ה-MeToo# פסחה על ענף הפרסום הישראלי, ולא בגלל שכולם התנהגו כראוי

MeToo# פסח על ענף הפרסום, ולא בגלל שכולם התנהגו כראוי • האם הנשים שבתקופתן הטרדה מינית הייתה כמעט עניין של נורמה יפסיקו לשתוק? • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2018
סטפן  / צילום מסך

שנה קומסי קומסה: מהן הפרסומות הזכורות והאהובות של פירמה?

שני משרדי פרסום בלטו השנה במיוחד, לפחות מבחינת זכירות ואהדה, תודות לשני קמפיינים שעשו הרבה מאוד רעש: מקאן ת"א עם הקמפיינים ל-yes ואדלר-חומסקי עם בזק בינלאומי • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2018
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום מסך מתוך יוטיוב

הפרסום הפרובוקטיבי עדיין אפקטיבי? איפה נעצרת המחאה נגד חברות עם פרסום פוגעני

כשקמפיין MeToo# עלה לתודעה וסחף את העולם, היה מי שחשב שענף הפרסום יישר קו ויפנים שהשיח הציבורי השתנה • זה לא קרה, וגם השנה משרדי הפרסום יצרו קמפיינים פרובוקטיביים כמו של קסטרו, הודיס ו-Veet שעוררו סערה ציבורית • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2018
שרעבי / צילום מסך מיוטיוב

קמפיין השנה בגיליון משרדי הפרסום של פירמה: "יש שרעבי יש חברים"

הקמפיין של מנצ' כבש את המקום הראשון, הלהיט "קומסי קומסה" שיצר מקאן ת"א ל-yes הגיע למקום השני, והקמפיין של גרייט דיגיטל ל-am:pm הפתיע במקום השלישי • וגם: אל תתנו למספרים של שוק הפרסום לבלבל אתכם • מגזין פירמה משרדי פרסום

מערכת "פירמה" 30.11.2018
הדור החדש / צילומים: איל יצהר

הדור החדש של מנהלי משרדי הפרסום אופטימי: "התנאים כמעט בלתי אפשריים, אך יש הזדמנות אדירה"

הדור החדש של מנהלי משרדי הפרסום מתמודד עם ירושה לא פשוטה: הרווחים צנחו, הנשים נעלמו משכבת הניהול, והטאלנטים מוקסמים מחברות ההייטק - ולא מהענף שנראה שתור הזהב שלו כבר מאחוריו • בן מוסקל, יובל וינגסט, אדם פולצ'ק, און גולדשטיין וסער נעים אופטימיים למרות הכול: "הענף יחזור לימי הזוהר שלו" • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2018
קקטוס הזהב / איור: גיל ג'יבלי

למי יש אינטרס שלא תדעו שום דבר על מה שקורה בשוק הפרסום?

החרמת תחרות קקטוס הזהב השנה חיסלה את האפשרות היחידה שנותרה למדוד את תעשיית הפרסום • קדמה לכך הדרישה של איגוד חברות הפרסום שיפעת בקרת פרסום תפסיק לפרסם את הדירוגים שלה • כך הפך ענף כל-כך חשוב לכזה שפועל מתחת לרדאר • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 28.11.2018
אדם פולצ'ק / צילום: איל יצהר
חטיפים | בלעדי

ליאו ברנט מצטרף למערך הפרסום של שטראוס

יטפל בתקציב החטיפים "better for you" שטופל עד עתה במשרד הפרסום חוליגנס

ענת ביין-לובוביץ' 27.11.2018
יורם נוה / צילום: תמר מצפי

אדלר חומסקי נפרד מתקציב הפרסום של הפניקס ויטפל בתקציב הביטוח של כלל ביטוח

היקף התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ-30 מיליון שקל • עד היום משרד הפרסום גיתם BBDO טיפל בתקציב הפרסום של כלל, והשינוי נעשה על רקע השקה מחודשת של החברה בתחילת 2019

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2018
בני מנשה / צילום: יחצ
NMC | לפני כולם

NMC יונייטד רוכשת שליש ממניות משרד הפרסום לצעירים fresh

מדובר במשרד הפרסום לבני נוער שנמצא בבעלות המפיק והאמרגן בני מנשה ואיש קבוצת "ידיעות אחרונות" לשעבר אבי מורגנשטרן

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2018
דני יעקובוביץ / צילום: יחצ

מצטרף לקריאייטיב: דני יעקובוביץ עובר מגיתם לראובני-פרידן

הבחירה של יעקובוביץ להצטרף לראובני-פרידן כמנהל קריאייטיב ראשי עשויה אולי לעורר תמיהה, שכן המשרד מנוהל ממילא ע"י אנשי הקריאייטיב ניב חורש וזיו קורן, אך נראה כי מה שמחבר אותו לשם הוא תפישה של נבחרת מנהלי קריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2018
אודי פרידן / צילום: איל יצהר

ייזהרו המפרסמים והפרסומאים

תרבות ה"מד-מן" הולכת ונעלמת ממשרדי הפרסום, אבל הקצב לא מספיק מהיר

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2018
דואר ישראל / צילום: איל יצהר

גליקמן-שמיר-סמסונוב זכה מחדש בתקציב דואר ישראל

במכרז על תקציב הדואר התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר חומסקי, ראובני-פרידן ושמעוני פינקלשטיין • היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 21.08.2018
 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ

קקטוס הזהב הכרחי כדי להחזיר לענף הפרסום את הזוהר שלו

כדי למשוך אנשים יותר יצירתיים למשרדי הפרסום, נדרשת אותה גאוות יחידה שנוצרת, בין היתר, מכך שנותנים להם במה להופיע עליה וגביע קדוש לשאוף אליו. לכן, קקטוס הזהב הוא הקמפיין הארגוני הפנימי הטוב ביותר שיש למנהל לתת לעובדיו • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2018
רמי יהושע / צילום: איל יצהר

כצפוי: יהושע וגליקמן זכו מחדש בתקציב הטוטו

משרדי הפרסום יהושע TBWA וגליקמן-שמיר-סמסונוב נמנים כבר היום עם מערך הפרסום של החברה • אף שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל - כ-25 מיליון שקל - התמודדו עליו רק 3 משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 15.08.2018
קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט מונו / צילום: סאשה פרילוצקי

גיתם דורשת: ישיבה להצלת קקטוס הזהב - או שנפרוש

יובל וינגסט, מנכ"ל משותף בגיתם BBDO: "גיתם מכירה בחשיבות הטקס, אך בנסיבות שנוצרו קשה לקיים את התחרות" • מנכ"ל איגוד חברות הפרסום לא קיבל את הבקשה, וגיתם צפויה לפרוש מהקקטוס

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 1573 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 99

צרו איתנו קשר *5988