נדב פרסמן הוספה למעקב +

פרסומאי ומנהל קריאייטיב בכיר

כתבות אחרונות

 
נדב פרסמן - מקאן תל אביב /צילום: תמר מצפי

במקאן בונים את ההנהלה מחדש ומציגים את "מקאן 2025"; אמיר וייס ודן אלעזרי ישמשו כמשנים למנכ”ל

ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל הקבוצה עמית משיח צפוי להודיע לעובדים על תוכנית אסטרטגית שכוללת שורת צעדים ארגוניים, לרבות מינויים חדשים בהנהלת הקבוצה וכניסה לתחומים חדשים, בהם עולם הדאטה • נדב פרסמן ימונה למנכ"ל משרד הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2019
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו

מסמנים את המנכ"ל הבא? נדב פרסמן מונה למשנה למנכ"ל מקאן

אלדד וינברג, שחלק עם נדב פרסמן את תפקיד "מספר 2" במקאן, יפרוש בסוף השנה • סיגל עבודי תמונה למנהלת קריאייטיב ראשית

ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2019
בנימין ושרה נתניהו בנאום הניצחון בבחירות / צילום: שלומי יוסף

המשנה למנכ"ל מקאן: "הליכוד הוא מותג מדהים. בשמאל עדיין ציניים למותגים"

נדב פרסמן, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן, מסביר את הקשר בין משחת שיניים לקמפיינים של מפלגות ישראל בבחירות האחרונות: "הציבור מחפש מותג שידבר אליו בגובה העיניים" • למרות הכול הוא משוכנע שהצרכנים הפסיקו להתרגש מקמפיינים: "המותגים ממש לא דת. די כבר עם זה" • האזינו ל"גלובסטוק" - פרק מיוחד מוועידת MAD

ליאת רון 25.07.2019

כך הפכו משרדי הפרסום ליצרני הלהיטים הגדולים בישראל

"קומסי קומסה", אחד הלהיטים החמים של הקיץ, שמבוצע על-ידי כוכב הילדים והנוער סטפן לגר, נולד במשרד פרסום, והוא לא לבד • המוזיקה והפרסום, שתי תעשיות עם שצריכות כיום להמציא את עצמן מחדש, משלבות ידיים ומייצרות להיטים  • ווין-ווין וכולם מרוויחים או מדרון מסחרי חלקלק? ניתוח G

צאלה קוטלר הדרי 11.08.2018
אלדד וינברגר / צילום: יחצ
מנהל קריאייטיב | לפני כולם

פרסמן לא לבד: וינברגר חוזר לנהל את הקריאטיב במקאן

אלדד וינברגר, מי שכיהן בתפקיד המשנה למנכ"ל משרד הפרסום בתחום ניהול לקוח, חוזר לכור מחצבתו וינהל את הקריאייטיב במשרד לצד נדב פרסמן

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2018
אודי פרידן / צילום: אריק סולטן

"גוגל ופייסבוק יחד לוקחים יותר מ-55% מהפרסום הדיגיטלי"

כך אמר אודי פרידן, מבעלי ראובני-פרידן, בכנס EffecTV של תעשיית הטלוויזיה והפרסום ■ אמיר גיא, מנכ"ל אדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "הטלוויזיה זה המדיום הכי חזק, ובו מפרסמים צריכים להיות"

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2016
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

פרסומאי בכיר מדרום אפריקה ימונה למנהל הקריאיטיב בבאומן

ג'ונתן לאנג נחשב למומחה לדיגיטל וניו-מדיה וזכה בעבר במספר פרסים בתחום הפרסום, ביניהם "אריות זהב" בקאן

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2015
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

פשרה: נדב פרסמן יתחיל לעבוד במקאן בינואר 2016

כך נקבע בפשרה בין משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי ומקאן שהתקבלה בהליך גישור ■ בנוסף ל-3.5 חודשי הצינון בפועל, פרסמן יקבל על עצמו צינון של 6 חודשים נוספים מטיפול בכל לקוח שהוא מנוגד אינטרסים ללקוחות של באומן

ענת ביין-לובוביץ' 24.09.2015
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו

האם ולכמה זמן צינון יידרש איש הקריאייטיב נדב פרסמן?

משרדי הפרסום מקאן אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי יפנו להליך גישור, לאחר שלפני כמה שבועות החליט פרסמן לעזוב את באומן ולעבור למקאן

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2015
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו

מקאן: באומן מונע מנקמנות ומהיסטריה ומטעה את ביהמ"ש

כתב ההגנה של משרד הפרסום מקאן, בפרשת המעבר של איש הקריאייטיב נדב פרסמן, תוקף חזיתית את משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 07.09.2015
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו

באומן-בר מבקש צו מניעה נגד העסקת נדב פרסמן במקאן

בבקשה נחשף כי פרסמן קיבל בעבר הצעה לתפקיד בכיר בפייסבוק, וכי גם במקאן החתימו בכירים על איסור תחרות למשך שנה ■ באומן: "מקאן שיכללו את המוסר הכפול לכלל אמנות" ■ מקאן: "תביעה אבסורדית"

ענת ביין-לובוביץ' 23.08.2015
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

קרב משפטי בין מקאן ובאומן עקב חציית הקווים של פרסמן

מנהל הקריאייטיב נדב פרסמן עבר לאחרונה מבאומן למקאן, וכעת באומן מאיימת בתביעה בטענה כי הוא מחויב בצינון של שנה ■ מקאן: "באומן מתייחסת לפרסמן כאל עבד"

חן מענית וענת ביין-לובוביץ' 12.08.2015
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו
אילן שילוח | לפני כולם

חוצה את הקווים: נדב פרסמן עובר מבאומן למקאן

המינוי מאותת על כוונת מקאן לנסות להחזיר את המשרד להובלה גם בפרסום המסורתי

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2015

לקח מהפרסומות בסופרבול

המפרסמים מניעים את הצרכנים לפעולה - אבל מפחדים מטרור ברשת

נדב פרסמן 04.02.2013
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

אחרי 4 שנים: יורם לוי פורש מבאומן-בר-ריבנאי

ה‎הערכות הן כי לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן-בר-ריבנאי, עוזב מאחר שלא יוכל להפוך לבעל מניות במשרד ■ נדב פרסמן צפוי להחליפו

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2013

   1   

   נמצאו 15 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988