ניב חורש הוספה למעקב

המשנה למנכ"ל משרד הפרסום ראובני-פרידן

כתבות אחרונות

 
 זיו קורן, משה ראובני וניב חורש / צלם: יוסי שיאון

משרדי הפרסום והיח"צ נרתמים לעזרה בשביתת הנשים

משרד הפרסום ראובני-פרידן נרתם אקטיבית לטובת המאבק: יערוך משמרות מחאה, ובנוסף נשים שיבחרו לשבות באותו יום יקבלו תשלום על יום עבודה • גם קבוצת התקשורת unik שבבעלות ניסים דואק הודיעה כי היא תומכת במחאה ותאפשר לעובדות המוחות נגד אלימות לשבות ללא פגיעה בשכרן

ענת ביין-לובוביץ' 02.12.2018
טל רביב | לפני כולם

מנהל הקריאייטיב טל רביב פורש מיהושע TBWA

בתוך כך, ניב חורש וזיו קורן יקודמו למנכ"לים משותפים בפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2013

מה היה קמפיין האינטראקטיב הכי מוצלח בשנה החולפת?

"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2011

"אנחנו זוכים בקקטוס כל יום, פשוט לא מקבלים גביע"

זיו קורן וניב חורש, המשנים למנכ"ל ראובני-פרידן, מסבירים איך אחרי תקופה לא פשוטה קיבל המשרד 4 תקציבים, למה הם מעדיפים תוצאות בשטח על פרסים, ולמה נכנסו לדיגיטל באיחור

חגית ברונסקי 25.08.2010
צרו איתנו קשר *5988