ניהול משברים

כתבות אחרונות

 
מנכ"ל סלקום אבי גבאי / צילום: כדיה לוי
סלקום | ניתוח

מאמץ אחד יותר מדי – על משבר הסושיאל של סלקום

בסלקום יכלו לבחור במגוון רחב של דרכים אחרות להביע הזדהות ולהעביר את המסר, אך הדרך שנבחרה בפועל ואשר התכתבה - בין אם בכוונה ובין אם לאו - עם שביתת המחאה במגזר הערבי עצמו, היא שיצרה את המשבר שהפך לחזות הכול

יורי גנקין 20.05.2021
עובדי ועובדות סלקום במחאה למען דו קיום / צילום: דוברות סלקום
סלקום | ניתוח

המשבר בסלקום: האם אפשר היה למנוע אותו וכיצד זה ייגמר

סדרה של שגיאות גרמו לסלקום לעלות על מוקש פוליטי בשדה שחברות אחרות צעדו בו בשלום • מומחים תוהים אם הייתה חשיבה מאחורי המהלך ולמה לא נשמע קולו של המנכ"ל גבאי אחרי שהפרשה התפוצצה • לפי הערכות, החברה לא תיפגע בטווח הארוך: "הישראלי לא זוכר לאורך זמן חרמות וגם לא מחוות"

ענת ביין-לובוביץ' 19.05.2021
צילום: צילום מסך

פרטנר TV שאחרי המשבר: התמודדות בעייתית או קורבן לקמפיין השמצה?

התקלה בשירותי פרטנר TV גררה תגובות של לקוחות זועמים בדף הפייסבוק של החברה • בפרטנר, שמחקו חלק מהתגובות, טוענים כי המתחרים מנצלים את המצב • האם האופן שבו נוהל המשבר ישפיע על המותג?

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2021
איציק בנבנישתי,/ צילום: תמר מצפי

בזמן שפרטנר התרכזה בתקלה הטכנית, התברר שיש לה בעיה הרבה יותר גדולה

מה שהתחיל כתקלה טכנית בשידורי הטלוויזיה של פרטנר TV, גלש מהר מאוד למשבר רשת שמונע ע"י לקוחות מתוסכלים בעלי הרבה זמן פנוי • לפרטנר הייתה האפשרות לנהל את המשבר אחרת

אסף שמואלי, המשבריסט 12.01.2021
מתקפות הסייבר הולכות ומתעצמות/צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

טעות ללא הזדמנות: שירביט יכולה הייתה לנהוג אחרת גם אחרי הפריצה

השבוע התבשרו לקוחות חברת הביטוח שירביט כי יש סיכוי יותר מסביר שהפרטים הרגישים שלהם נגנבו ע"י קבוצת האקרים • במקום שקיפות ומתן תחושת הגנה, המותג בחר בטקטיקה של הכלה והשקטה באירוע בעל פוטנציאל סיכון ללקוחות שלו

אסף שמואלי, המשבריסט 03.12.2020
רועי צ'יקי ארד. במבט שני עולות השאלות / צילום: עינת לברון, גלובס

"הפוסט של רועי ארד זו לא התנצלות, זה ניהול משברים"

בחברה שעדיין לומדת ושחלקים נרחבים בה סבורים שאין מחילה, חשיפה כמו התחקיר שפורסם על העיתונאי-משורר-אמן היא משבר שדורש ניהול • אך האם צ'יקי ארד ניהל אותה נכון?

אסף שמואלי 13.09.2020
אצילי (מימין) ומיכה / צילום: לירון מולדובן, וואלה! ספורט

פרשת הכדורגלנים: שיטת מצליח היא לא דרך לנהל משבר תקשורתי

גיבוש תמונת מציאות מהימנה הוא הצעד הבסיסי ביותר בניהול משבר • שמירה על הקלפים קרובים לחזה ומשחק פוקר עם המציאות תוביל לניהול שגוי שמשלמים עליו מחיר כבד • מה לא הבינו הכדורגלנים לאחר שזכו לתמיכת אוהדי הקבוצה שלהם?

אסף שמואלי 03.08.2020
לפעמים אילוץ דווקא נחוץ / אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק

מחקר אחד בשבוע: לפעמים אילוץ דווקא נחוץ

אריק, מנהל ייצור במפעל מכשור רפואי, חושש שעבודת הצוות נפגעת בגלל העבודה מרחוק • אבל הוא טועה: מחקרים מראים שאילוצים הם דווקא טריגר ליצירתיות

פרופ' אמיר גרינשטיין ויאנה שכטרמן 11.07.2020
פרופ' סדצקי ופרופ' גרוטו / צילום: וואלה חדשות, שלומי יוסף

גם הפקידים אוהבים יועצים: עם כל הכבוד למגפה, יש גם תדמית לנהל

את ההחלטה לתת למכתב לדבר ולא להתראיין בעצמה, לא קיבלה פרופ' סדצקי לבד • לצורך ניהול התפטרותה ליווה אותה משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ' • גם פרופ' גרוטו נעזר ביח"צן כאשר עמד בלב משבר טדי שגיא • יועצי משברים מסבירים: יח"צ עצמי מיותר או צו הכרחי?

ענת ביין-לובוביץ' 09.07.2020
איך מתכוננים לברבור שחור? / איור: חן ליבמן

משולחן היועץ: איך מתכוננים לברבור שחור?

אירוע בלתי צפוי עלול לגרום לקונספציה הארגונית שלנו לקרוס. ארגון טוב נערך מראש ל"ברבורים שחורים" כאלו • איך עושים את זה? בואו נתחיל מהפקת לקחים בעקבות הקורונה

רם יאולוס 04.07.2020
כאוס / עיצוב: אפרת לוי, גלובס

שרשרת כשלים, העדר שקיפות והנחיות סותרות: כל הדרך לכאוס של גל הקורונה השני

איך התדרדרה ישראל לפתחו של גל שני עם מאות נדבקים בקורונה מדי יום וציבור שאיבד אמון? • פרופ' ורדה ליברמן, מומחית בעלת שם עולמי לקבלת החלטות, חושבת שהאשם הוא בחוסר השקיפות: "בתנאים של שקיפות אפשר היה להודות במה שלא יודעים ולהסביר את השיקולים מאחורי ההנחיות"

אורי פסובסקי וגלי וינרב 03.07.2020
איך תהפכו את הארגון ל"בלתי שביר"? / איור: חן ליבמן

תלמדו מיצרני האלכוהול: כך תהפכו את הארגון שלכם ל"בלתי שביר"

אל תנסו להילחם באי הוודאות ובכאוס - זה נועד לכישלון • חברות קטנות כגדולות, שהיו מצוידות בגמישות - ניוד משאבים, קיצור תהליכים, זיהוי הזדמנויות - מינפו, גדלו ופרצו דרך דווקא בימי משבר

פרופ' אורלי יחזקאל 27.06.2020
חוזרים לשגרת לימודים / אילוסטרציה: רויטרס
המשבריסט | ניתוח

מנהלים, תפנימו: אין חיסון לשיימינג. אבל אפשר לנצל אותו לטובתכם

בין אם זו מנהלת שמעדיפה להשתיק תלונות על הטרדה מינית או נציג שירות שמעדיף יעדים ארגוניים על פני טובת הלקוח, הניסיון מלמד כי דווקא היעדר החשש משיימינג פוגע בחברה • "המשבריסט" מציע דרכים לזהות את פעמוני האזהרה ולזכור שלפעמים שיימינג הוא לא הבעיה אלא חלק מהפתרון

אסף שמואלי 20.05.2020
רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט / צילום: גיא הכט

"בשגרה מספיק לראות במסדרון עובד כדי לדעת אם הוא בטוב. דרך המסך זה יותר קשה"

אתגר המנכ"לית: רונית אטד מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, על ההתמודדות עם העברת העובדים לעבודה מהבית ועל הצורך הדחוף במתן תמיכה למשק שהוליד פתרונות דיגיטליים חדשניים • ויש גם המלצות

גלובס 16.05.2020
מה אומרים המחקרים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

לעולם חוסן: כך בונים אותו, אישית וארגונית

יש אנשים וארגונים שמצליחים יותר מאחרים להתמודד עם ימי משבר, ומפתחים חוסן • מהו המרכיב הסודי שלהם?

פרופ' אמיר גרינשטיין ויאנה שכטרמן 16.05.2020
שיחת עבודה בווידיאו / צילום: שאטרסטוק

דעה: איך ייראו יחסי ציבור ביום שאחרי הקורונה

אם יש משהו שמגפת הקורונה הוכיחה, זה שניתן לנהל חלק ניכר מהפעילויות החיוניות במשק באופן מקוון - מפעילות עסקית ועד שירותים • המשבר הוכיח שאנו מסוגלים

לירון בן יעקב 12.05.2020

   1234   

   נמצאו 63 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988